• 8.978.862 stemmen

Ontwikkeld door: Will Davies en Chris Clark

Met onder meer: Rowan Atkinson, Tony McCarthy en Jing Lusi

Release datum: vrijdag 24 juni 2022

Plot Man vs. Bee

Een man raakt verwikkeld in een voortdurend gevecht met een bij terwijl hij aan het oppassen is in een elegant herenhuis. Ondanks vele verwoede pogingen krijgt hij de bij maar niet te pakken. Wie zal er winnen en welke onherstelbare schade zal daarbij worden aangericht?

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Man vs. Bee

avatar van umbra

umbra

zaterdag 25 juni 2022
Man vs. Bee seizoen 1 Haha gewoon heerlijk ouderwetse Rowan Atkinson sketches

zondag 26 juni 2022
Man vs. Bee seizoen 1 Rowan Atkinson is legendarisch, zijn nieuwe Netflix-show wat minder. Man vs. Bee is vermakelijk maar niet meer dan dat. Na een paar afleveringen had ik het kunstje wel gezien. Ik heb eigenlijk niet gelachen, maar toch was het ook niet onaardig. Maar die man kan zoveel meer dan achter een bij aan rennen. 3*
avatar van Black Math

Black Math

zondag 16 oktober 2022
Man vs. Bee seizoen 1 Niet goed. Het is allemaal teveel over de top. Je ziet mijlenver aankomen wat er allemaal mis gaat. En hoezeer ik ook fan ben van Atkinson, zijn personage is helaas ook over de top met alles wat opzij moet alleen om een bij te pakken te krijgen. Tot het uit elkaar halen van een auto toe. Voor mij helaas te flauw. Gelukkig duren de episodes maar kort en is het geen hele film, want ik had dit niet in één zit kunnen zien en dat zegt al genoeg. 1*.

Timk_tv

dinsdag 27 december 2022
Man vs. Bee seizoen 1
Black Math schreef:
Hier sluit ik me volledig bij aan, ik ga er maar van uit dat er nooit meer iets van Atkinson komt zoals we vroeger gewend waren. Dit is te gemaakt, geforceerd, over The top, ga zo maar door. Gewoonweg niet grappig. Ik heb in de 100 minuten constant gedacht het is Atkinson het wordt echt nog wel ouderwets leuk. Maar helaas dat zat er niet in.