• 8.556.661 stemmen

Man vs. Bee

Man vs. Bee seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Man vs. Bee? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Man vs. Bee.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Man vs. Bee (Seizoen 1) dateert van 2022.

Man vs. Bee Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Man vs. Bee? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Man vs. Bee seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Man vs. Bee Serie Informatie

Man vs. Bee is een Komedie-serie uit 2022. Geregisseerd door David Kerr met onder meer de acteurs en Rowan Atkinson .

Een man raakt verwikkeld in een voortdurend gevecht met een bij terwijl hij aan het oppassen is in een elegant herenhuis. Ondanks vele verwoede pogingen krijgt hij de bij maar niet te pakken. Wie zal er winnen en welke onherstelbare schade zal daarbij worden aangericht?

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,21 met in totaal 103 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.