menu

Film / Cast en crew / Mischa Barton

zoeken in:
Ze is natuurlijk wel knap maar ook een vreselijk gratenkast. Echt net effe iets te mager vind ik. Ze acteert verder als een houten klaas (maar dat kan ook aan het duffe personage Marissa liggen) en haar stem is te laag.

Captain Pervert schreef:
Ze is natuurlijk wel knap maar ook een vreselijk gratenkast. Echt net effe iets te mager vind ik. Ze acteert verder als een houten klaas (maar dat kan ook aan het duffe personage Marissa liggen) en haar stem is te laag.

In The O.C. is ze inderdaad niet geweldig, maar ze is zeker geen slecht actrice. Ze speelt vooral geweldig in films; in Lawn Dogs levert ze geweldig prestatie. Ze speelt eigenlijk goed in al haar films, behalve Octane. Hoewel die film zelf al niet te best is. Paranoid moet ik eigenlijk ook nog kijken, en Julie Johnson heb ik zojuist op eBay gekocht (originele DVD...!)

1. Marissa is niet duf 2. Ik vind Mischa juist harstikke goed acteren in alle drie de seizoenen. Ze zet Marissa geloofwaardig en sterk neer, echt top.

Angrod_Pallanén schreef:
1. Marissa is niet duf 2. Ik vind Mischa juist harstikke goed acteren in alle drie de seizoenen. Ze zet Marissa geloofwaardig en sterk neer, echt top.

Maar ik blijf haar perfect vinden in Lawn Dogs. Trailer had ik volgens mij geplaatst hier op de moviemeter pagina van die film

Hoop dat The OH in Ohio snel uitkomt. Daarin speelt ze de maitresse van een getrouwde man (zij speelt daarin een tiener)

Ben benieuwd. Weer eens een gewaagde rol van haar (zoals gewoonlijk)

Angrod_Pallanén schreef:

Precies. En in films komt ze óók geloofwaardig over.

lowhusky
Redelijke actrice, natuurlijk best knap

ik vind Marissa's karakter echt heel storend. veel te dramatisch. ik denk dat dat verbergt dat Mischa eigenlijk een goede actrice is.

Als een personage dramatisch is komen de acteerprestaties juist naar voren, geloofwaardig of niet, that's the question. Een personage als Summer heeft weinig diepgang en vereist weinig acteerprestaties, je moet alleen goed domme dingen kunnen zeggen.

Stond in een tijdschrift dat Mischa Barton de opdracht heeft gekregen acteerlessen te nemen door de regisseur van de film Closing the Ring. Die gozer zit echt aan de crack ofzo dat hij dat denkt

Ik denk het ook Acteerlessen... Miss. Barton heeft net haar studie op de toneelschool afgerond.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:10 uur

geplaatst: vandaag om 03:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.