Monsters at Large (2018)

Alternatieve titel: Monsterjagers

Familie / Fantasy

geregisseerd door Jason Murphy
met Mischa Barton, Austin St. John en Matthew Kosto

Alex is een jongen die naar de middelbare school gaat en een normaal leven leidt. Hij past altijd op zijn jongere broertje, genaamd Gavin. Op een dag vertelt Dylan, de beste vriend van Alex, Gavin een eng verhaal. De jongen krijgt er nachtmerries van en ziet in zijn nachtmerries een monster. Alex is niet blij met de situatie en besluit samen met zijn beste vriend Phoenix het monster uit de dromen van Gavin te verslaan.

avatar van Henry Spencer
Technisch wat zwak, maar het verhaaltje kan nog wel enigszins bekoren. Ook geen sterk acteren helaas. Dat had ook een verschil kunnen maken.

avatar van Phantasm
Redelijke jeugdfilm, kan er mee door voor een keertje.