• 8.486.634 stemmen

I Will Follow You into the Dark (2012)

Drama / Thriller | 107 minuten

Genre: Drama / Thriller

Alternatieve titel: Into the Dark

Geregisseerd door: Mark Edwin Robinson

Met onder meer: Mischa Barton, Ryan Eggold en Leah Pipes

Plot I Will Follow You into the Dark

"How far would you go to find the one you love?"

Sophia Monet (Mischa Barton) is een jonge vrouw die zwaar depressief is na de dood van haar beide ouders. Ze trekt zichzelf terug maar wordt uit haar depressie getrokken door een onverwachte romance met een man genaamd Adam (Ryan Eggold). Als Adam op mysterieuze wijze verdwijnt in een appartement waar het spookt, maakt ze de belofte hem terug te vinden.

imageimageimage

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1931 stemmen

Niemendalletje.

Een film die behoorlijk zijn tijd neemt. Dat zorgt voor een introductie van toch zeker 50 minuten. Niet geheel slecht, de speech kon ik me wel in vinden en zelfs de cheesy romantiek kon ik enigszins in meegaan, maar veelal ook niet boeiend en 'dull', bijvoorbeeld de gesprekken tussen Sophia en haar roommate.

Daarna komt er wat schot in de zaak - alhoewel schot misschien niet het juiste woord is; de film blijft nog steeds op een rustig tempo voortsukkelen. Het genre thriller is nog niet op het gewenste niveau te bekennen, maar ook hier heeft de film z'n momenten, bijvoorbeeld de grammofoon. Het blijft echter een beetje hetzelfde middelmatige niveau. In de ontknoping scoort de film nog enige punten, maar desalniettemin een vrij teleurstellend filmpje.

**½