The Killing Floor (2007)

Thriller

geregisseerd door Gideon Raff
met Marc Blucas, Shiri Appleby en Reiko Aylesworth

Een uitgever van literatuur verhuist naar een nieuw appartement. Al gauw na de verhuizing, ontvangt hij foto's van misdaden die in zijn appartement plaats hebben gevonden. Niet lang daarna krijgt hij videobanden opgestuurd waarop beelden zijn vastgelegd van hem zelf.

avatar van Fran
De film was behoorlijk voorspelbaar. Ik ben best naief in dit soort dingen maar zelfs ik had al snel door dat die detective niet helemaal pluis was en dat zijn assistente zo vreemd was dat ze er vast iets mee te maken had.

Toch bleef de film best spannend voor mij. Toegegeven, daar heb je niet veel voor nodig. Maar ik vond de film best te pruimen. Een hoogstaande thriller is het echter zeker niet !!

Ik vind dit eigenlijk een beetje tussen matig en redelijk inzitten

avatar van syno
Had deze film slechter verwacht, maar al bij al toch nog een mysterieuze en spannende film, zeker toch het kijken eens waard...

avatar van _Moonwalker
Inderdaad...de film was wel voorspelbaar, al probeerde de regisseur de kijkers op de verkeerde been te zetten. Toch was het een spannende film die het kijken wel waard was. De acteerprestaties waren goed, het verhaal was goed bedacht en het plot was voorspelbaar maar best wel te pruimen.

Moeite waard om eens te kijken.

avatar van Rodger
Redelijke film, wel met teveel schrikmomenten.. daar werd de film niet echt beter van.

avatar van Friday the 13 th
Van een mysterieuze thriller gesproken. Deze film heeft me gekluister aan mijn tvscherm van het begin tot het einde.Hij wordt ook vaak spannend en het bleef me gewoon boeien wat er allemaal gebeurde.

Tuurlijk had ik zelf ook al enkele vermoedens, maar dat het verhaal zulke vormen zou aannemen, had ik niet verwacht. Knap gedaan dat einde!

Zeker een aanrader deze film vooral voor zijn schrikmomenten, de continue spanning en het redelijk verrassende plot.

avatar van Crook
nu in de free record bakken voor 2,50

avatar van Bram87
Hoe kan het dat iedereen het plot zo voorspelbaar vind? Ik had dit einde namelijk totaal niet verwacht! Oke, dat er iets niet pluis was met die politieagent, dat had ik ook gezien. Maar dat Rebecca het brein achter het geheel was, had ik niet verwacht. Al met al dus zeker een leuk filmpje voor tusendoor!

avatar van mock turtle
eerste 20 minuten dodelijk saai, daarna trekt de film behoorlijk bij.

ondanks voorspelbaar einde is het plot toch aardig uitgewerkt.

avatar van jeroentjuhhhhh
Gedurende de hele film met de gedachte dat het een standaard thriller is gekeken, denkende te weten wie er achter zaten.
Bleek ook juist te zien, maar op wat voor een manier was toch een verassing.

Het verloop, vooral het eerste uur, was nogal slap en voorspelbaar, daar hadden ze meer mee moeten doen. Zodra het einde naderde werd het wat spannender en interessanter.

Al met al in z'n opzet zeker geslaagd al had het op bepaalde vlakken wat meer nodig gehad om volledig te kunnen overtuigen. 3* is wat overblijft, alleraardigst vermaak.

CaptainTwisted
Uitstekende zondag middag thriller! Begint nogal langdradig maar na een half uur zit je in het verhaal! Een echte aanrader. 4*

avatar van rroossiiee
Goede thriller vond hem erg spannend, met een verrassend eind!

Zeker de moeite waard om een keer gezien te hebben. 3,5*

avatar van M.Goodkat
Ik dacht,toen ik het zag voor 2.00€ in de Saturn, dat het echt een b-film of c-film was...Wel,ik heb mij hard vergist, degelijke acteerprestaties en ze hebben echt hun best gedaan voor een vermakelijke film waar ze je steeds proberen op de verkeerde been te brengen. Wel de moeite waard om te kijken.

avatar van Crook
Lost highway voor mongolen.. Schaamteloos een element uit deze film gejat en er een flinterdun Hollywood misbaksel van proberen te bakken. BOUT

avatar van The Hidden
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar ik heb er toch wel van genoten.

Raar dat dingen die mij totaal ongeloofwaardig leken duidelijke nepagent en de belachelijke slachting bij de varkens, toch weer op hun plek vielen door de loop van het verhaal ingehuurde acteurs en haar ontknoping van haar script/boek.

Spanning bleef erin, op z'n tijd wat schrikmomenten, een goede hoofdrolspeler, met daar tegenover een erg vergezocht geheel met een afgeraffeld einde, maar dat mag de totale pret niet drukken.

Laten we deze 3* geven. Kom deze wel eens in de grabbelbakken tegen, dit is zo eentje die je dus gewoon moet kopen voor die 2,50 euro om een avondje te thrillen

Ik snap niet dat mensen het een verrassend einde vonden. Ik vond het juist enorm voorspelbaar; je hebt gelijk je twijfels al bij die 'politieagent' en hebt het idee alsof je naar een script zit te kijken.. het script dat hij in het begin krijgt van Rebecca kwam toen bij me op. Vanaf dat punt zat ik al vanuit dat perspectief naar deze film te kijken. Dan is het leuk als je het goed hebt, maar maakt hem dus wel HEEL erg voorspelbaar. *2.5

avatar van DjFrankie
Niet altijd even logisch, hoe kom je overal binnen ??
En toch ook weer voorspelbaar, het einde hadden we allebei doorzien (er waren ook nog maar 2 spelers over) 13 in een dozijn film, voor 1 keer okay.

avatar van ReplicaF
Boring! Niet eens af gekeken. En dat wil in mijn geval wat zeggen.

Clapboy
Man krijgt allerlei gruwelijke foto's en video's opgestuurd en probeert te ontrafelen waar die vandaan komen en betekenen. Vond deze erg goed, veel suspense, sfeer en mysterie. Ook nog wat goede twists. Goed geacteerd en erg spannend.

avatar van Gang_Star
Toch beter dan ik had verwacht. Het verhaal zelf vond ik een stuk minder. Qua spanning vond ik het in het algemeen niet al te best, maar de mysterie hield deze film toch interessant. Wel enigszins voorspelbaar, want ik had al ver voor het eind het vermoeden wie de dader was (juiste vermoeden), maar de reden waarom was anders dan ik van tevoren had gedacht. Daardoor eindigt de film toch met een degelijke twist.