A Ring of Endless Light (2002)

geregisseerd door Greg Beeman
met Mischa Barton, Ryan Merriman en Jared Padalecki

Vicky zal de vakantie op het eiland doorbrengen bij haar grootvader. Haar broertje verzamelt insecten en haar zusje bestudeert de sterren. Zelf is ze meer in jongens geïnteresseerd en probeert tussendoor te studeren voor haar toelatingsexamen natuurkunde. Een jongen op het eiland werkt met dolfijnen en is bang dat één van de schepen in de buurt met drijfnetten vist, waarin de dolfijnen verstrikt raken. In de buurt van de dolfijnen krijgt ze het gevoel dat ze de dieren volledig begrijpt. Het beangstigt haar, maar opent ook haar blik naar een onbekende wereld. Ze voelt zich aangetrokken tot zowel de dolfijnenjongen als de zoon van de drijfvisser.

avatar van matthijs_013
Waar is deze film te koop?

avatar van matthijs_013
Standaard feel-good jeugdfilmpje met toch een leuke cast. Mischa Barton acteert zoals gewoonlijk erg krachtig. Ook leuk meerdere bekende gezichten te zien.