You and I (2011)

Verenigde Staten / Rusland
Thriller

geregisseerd door Roland Joffé
met Mischa Barton, Shantel VanSanten en Anton Yelchin

Lana en Janie zijn twee tieners die allebei een obsessie hebben voor de lesbische band t.A.T.u. Er van overtuigd dat ze zelf ook lesbisch zijn, gaan ze een relatie aan met elkaar nadat ze elkaar op een concert van hun idolen ontmoeten. Ze worden echter al snel de wereld van drugs, obessie en moord ingetrokken.

avatar van stephan73
Tja.. Van The Killing Fields naar dit.. Soms snap ik het niet!

Wat een plot. .

avatar van Gizzmann
Dit klinkt inderdaad belachelijk. Raar ook om het over zo'n band te laten gaan, zonder dat het een promotiefilmpje is. Het lijkt er zo zelfs op dat de band een slechte invloed op de hoofdpersonages heeft? Erg bizar.

BlueSword
ben fan van tatu, dus kijk er wel naar uit! alleen heb al paar stukjes gezien op youtube, maar dat zag er niet echt geweldig uit..

avatar van Ethicus
Mischa Barton en Shantel VanSanten? Tientallen minuten achter elkaar lesbian action? Ik ben van de partij.

Lijkt me nog best aardig

avatar van elffie
heeft iemand em al gezien?
Kan em nergens vinden

Ik ben ook fan van t.A.T.u. Volgens mij is de film trouwens nog niet uit hoor.

Ik kan de film nergens vinden op internet..

Ik kan de film ook nergens vinden... Iemand een idee wanneer de release komt? Volgens IMDB 3 februari, maar ik zie hem niet ...

avatar van Fortune
Klinkt zo slecht dat het misschien wel goed kan zijn.

avatar van jipt
Kan best controversiële ongein worden

avatar van LimeLou
Ik wordt niet warm van de trailer in ieder geval Wat een tienermeisjes gedoe zeg.

avatar van Elineloves
'' We believe in nothing, so we can do anything. ''

Iedereen die mij een béétje kent weet dat ik dagelijks tijdens mijn gebruikelijke 'ik-zing-onder-de-douche-moment', mijn 'meezingen-in-de-file-moment' of mijn 'ik-swing-door-het-huis-als-ik-poets-moment' keihard meeblér met 'All The Things She Said' van t.A.T.u. Ik ben dol op die plaat, als sinds de eerste keer dat ik 'm hoorde. Ik weet niet precies wat het is, de herkenning of gewoon de tekst, de videoclip die ik kan dromen.. Echt een plaat die mijn 'all time favs' top 3 haalt. Blij verrast dus toen ik zag waar deze film over gaat, ookal is t.A.T.u. totaal niet populair meer of wat dan ook. Sowieso ook blij met Anton Yelchin, die ik onlangs nog in Fright Night zag. Leuk joch. Ook de meiden spraken me wel aan. En het hele lesbische gebeuren natuurlijk hè.

Maar eigenlijk hè, gaat het dus helemaal nergens over. Al mijn enthousiasme voor niks. Zomaar, plons, in het water gevallen. De meiden zijn wel cute en de band die ze samen hebben en opbouwen ook, maar wat het verhaal betreft? Pure bagger eigenlijk. De bijpersonages zijn allemaal vervelend, met verschrikkelijke accenten. Het einde van de film is eigenlijk ook te slecht voor woorden, ik zou het bijna een anti-climax noemen, maar de rest van de film was eigenlijk al één grote anti-climax dus tsja.

Bestaat t.A.T.u tegenwoordig eigenlijk nog wel vraag ik me af? Waren toch allang gestopt? Nouja, het feit dat deze film plots verschijnt kan een poging zijn om hun carrière nieuw leven in te blazen. Het liedje 'You and I' was in ieder geval wel leuk, en de rest van de liedjes waren ook oké. Waarom is er niet een wat beter verhaal gebruikt? En wat betere acteurs, dat zou op zich ook wel handig zijn. Die blonde vent met zijn brilletje, oorbellen en vreselijk overdreven accent zou echt een stoel tegen zijn hoofd verdienen, wat een ergernis.

*Weg enthousiasme* Hoop niet dat het liedje nu ook voor me verpest is, na het zien van deze film.

avatar van henkula
Heeft er iemand in de zaal 'thriller' geroepen? Dit is toch meer een 'drama' denk ik.

Zo he dit was slecht! Ik heb op het moment geen internetverbinding dus ik dacht laat ik eens wat films van mij harde schijf afspelen. Helaas zat daar dit gedrocht bij. Het verhaal gaat echt nergens over en er wordt ook bijzonder slecht geacteerd. Het enige pluspunt zijn de dames en de enige reden dat ik de film heb afgekeken was de hoop op wat meer naaktscenes.