Pups (1999)

Drama / Misdaad

geregisseerd door Ash Baron-Cohen
met Cameron Van Hoy, Mischa Barton en Burt Reynolds

Een verwaarloosde tiener (Van Hoy) haalt zijn vriendin over (Barton) om met mama's pistool een bank te overvallen. Het stel raakt ingesloten en het is aan onderhandelaar Bender (Reynolds) om de zaak te redden.

avatar van HarmJanStegenga
waxs schreef:

Ze is lekker man, hier is ze nog jong en heeft ze nog minder tieten dan nowadays, tegenwoordig vind ik haar wel erg knap.

Haha, machtig!

Mss een beetje saai,
maar hij is opzich leuk.

avatar van jeroentjuhhhhh
Tijd geleden op mtv gezien, vond het een redelijk geslaagde film, misschien beetje saai af en toe maar het idee is leuk en redelijk geacteerd.

E2K
Goede film, echter vaak bekritiseerd door mensen, deze kritiek is (volgens mij) voortgekomen uit hun onvermogen zich te verplaatsen in 2 kinderen.
Al lijkt captain pervert daar geen moeite mee te hebben

avatar van Phantasm
Wel een beetje ongeloofwaardig allemaal, maar goed, toch wel weer boeiend om naar te kijken.