Genre: Actie / Avontuur
Speelduur: 102 minuten
Alternatieve titel: EX2
Oorsprong:
Verenigde Staten
Geregisseerd door: Simon West
Met onder meer: Sylvester Stallone, Jason Statham en Bruce Willis
IMDb beoordeling:
6,6 (334.130)
Gesproken taal: Engels
Releasedatum: 16 augustus 2012
On Demand:
Bekijk via Netflix
Bekijk via Pathé Thuis
Bekijk via Videoland
Bekijk via meJane
Niet beschikbaar op Prime Video
Niet beschikbaar op Disney+
Niet beschikbaar op Google Play
Morgen om 22:39 uur op RTL 7
Plot The Expendables 2
"Back for War."
De louche CIA agent Church (Bruce Willis) stuurt de Expendables, een groep huurlingen, opnieuw op een gevaarlijke missie. De groep moet een vermist pakketje zien terug te krijgen bij het agentschap. Het pakketje is echter in Gazak, een door oorlog verscheurd Oost-Europees land. De missie loopt in het honderd wanneer blijkt dat een andere groep huurlingen, de Sangunaires, dezelfde opdracht probeert uit te voeren.
Externe links
Acteurs en actrices
Barney Ross
Lee Christmas
Yin Yang
Gunner Jensen
Booker
Jean Vilain
Church
Trench
Hale Caesar
Toll Road
Video's en trailers
Reviews & comments
gorelover
-
- 487 berichten
- 278 stemmen
Statham is THe Man.
Geweldig charisma.
Kan niet wachten om hem weer in actie te zien.
Dit weekeind.
blackcat13
-
- 660 berichten
- 136 stemmen
FunkStarr, je moet de spoiler erachter meelezen he om dat minpunt te begrijpen 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Wat was het verhaal? Ik heb echt geen idee. iest met plutonium. Maar hoe en wat en vooral waarom? Keep it simple en helder. Les één voeren ze al niet uit.
Begin vond ik slap en rommelig (Geluid stond ook veel te zacht, dat hielp ook niet. ). Nepal? Wat is daar tegenwoordig te doen?
Nee, in deel 1 ging het om een boze dictator op een eiland terwijl je niet weet waarom hij gemeen deed, maar dat vond je zeker wel super? 
Snap werkelijk niks van jou momenteel. Een film die werkelijk perfect bij je past kraak je tot op het bot toe af. Deel 2 is in alles groter dan deel 1, wat een film was waar je helemaal gek op was.
Nouja, jij ook je mening natuurlijk maar ik snap er geen reet van.
bierbak
-
- 390 berichten
- 0 stemmen
Sowieso, als het plutonium is dat een slechte Van Damme wil te pakken krijgen weet je inderdaad genoeg. Essentieel voor kernwapens. Ik zou ook Schwarzenegger bellen hoor om dat tegen te houden. We want you to be back, its important!
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Ik zoek hier ook geen lastig verhaal, maar het verhaal op zich is vrij logisch. Van Damme zei zelfs dat 5 ton plutonium meer dan genoeg is om de wereldbalans te veranderen. Ofwel, je kan best raden wat zijn plannen waren.
bierbak
-
- 390 berichten
- 0 stemmen
Precies. Had dat al door tijdens de trailer... Simpeler kan gewoon niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Deel 1 ging het om een vrouw, ingeleid door een prachtige speech van Rourke. Vrouw, kind, famile, pow. Allemaal heerlijk cheesy jaren 80 motivations. Plutonium voor een bom die dan in verkeerde handen valt waardoor de hele wereld balans verandert.
Ten goede wellicht? (Want wat mij betreft was Van Damme de good guy door die vreselijke Helmworth uit de film te snijden.) Nee, laat ze dat soort complexe politieke plotjes maar aan James Bond en Batman laten. Viel me nog mee dat de tijdbom ontbrak.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Deel 1 ging het om een vrouw, ingeleid door een prachtige speech van Rourke. Vrouw, kind, famile, pow. Allemaal heerlijk cheesy jaren 80 motivations. Plutonium voor een bom die dan in verkeerde handen valt waardoor de hele wereld balans verandert. Ten goede wellicht?
Nee, laat ze dat soort complexe politieke plotjes maar aan James Bond en Batman laten. Viel me nog mee dat de tijdbom ontbrak.
Haha kom nou, dit plot paste juist perfect bij deze film. Lekker simpel, lekker dreigend. Deel 1 draaide gewoon om een overgenomen eiland, deel 2 over plutonium. Snap echt niet dat je hier weer verschil over moet maken.
En wat overdrijf je toch enorm met Helmworth. Overigens is het handig dat je wat meer spoilers gebruikt 
Theunissen
-
- 12295 berichten
- 5528 stemmen
Zou inderdaad leuker zijn geweest als de mannen het hadden opgenomen tegen buitenaardse wezens of tegen zombies i.p.v. iemand die de wereld balans wil veranderen want dat is inderdaad al tig keren verfilmd. De eerste twee niet 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het is een som van factoren, was het goed gemaakt had je mij niet horen klagen, nu sleepte de film zich naar het eind. Hele set up was veel te lang en omslachtig. En ik blijf erbij dat ik een gekidnapped dochtertje of vermoorde vrouw een verl betere McGuffin vind. Plutonium is meer een politiek ding. Totaal geen romantisch idee. Verder kan niemand mij uitleggen wat er zo erg is aan het verschuiven van de wereldbalans. Nepalezen...Brrrr. 
bierbak
-
- 390 berichten
- 0 stemmen
Ik zie niet in wat daar complex aan zou zijn? Tenzij ze in EX2 voortdurend filosoferen over wat die balans dan zou zijn is dat een heel simpele, typische actiekapstok die ook al in de jaren 80 werd gebruikt. Een Nuke is in de eerste plaats een wrede massadoder voor onschuldige mensen, kan me niet voorstellen dat er in EX2 veel over de politieke gevolgen geluld wordt...
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Stallone een minpunt noemen...dan snap je het niet helemaal. Dankzij hem is deze film van de grond gekomen, hij is degene die dit allemaal heeft bedacht en het ook nog voor elkaar heeft gekregen om alle helden bij elkaar te krijgen. Zonder Stallone had de Expendables helemaal niet bestaan, dus nogal een vreemde opmerking.
Correctie: Is het niet (voor zover ik weet) zijn zoon Sage dat met het idee kwam om iedereen in een dezelfde knokfilm te brengen?
En sowieso Stallone een minpunt noemen vind ik overdreven,die vent kan misschien niet acteren maar zijn charisma en uistraling maakt meer dan helft goed.
Zelf heb ik de film nog niet gezien maar ik hoop hem zo snel mogelijk te zien puur om al die actiehelden,verwacht er zelf veel van maar niet dat het hoogstaand gaat zijn maar puur vermakelijk : :
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4103 stemmen
Reinbo die deze film 2,5* geeft. Het moet niet gekker worden 
blackcat13
-
- 660 berichten
- 136 stemmen
Het is een som van factoren, was het goed gemaakt had je mij niet horen klagen, nu sleepte de film zich naar het eind. Hele set up was veel te lang en omslachtig. En ik blijf erbij dat ik een gekidnapped dochtertje of vermoorde vrouw een verl betere McGuffin vind. Plutonium is meer een politiek ding.
Lang en omslachtig? Ik hoor juist van iedereen dat deze film 1 lange rollercoaster ride is. EX1 ging pas in de eindgevechten helemaal los qua actie, dus wat was nu langer en omslachtiger?
Maar ik kan hieruit dus concluderen dat jij in elke Expendables film een gekidnapped dochtertje of vermoorde vrouw wilt zien?
Enne, politiek? Je hebt gelijk, gangsters die Plutonium zoeken om kernwapens te maken is meer een politiek ding dan een ex-CIA agent die een dictator onder de duim heeft zodat hij een eiland kan terroriseren puur voor geld (door drugs te verbouwen).
Trouwens, de hoofdmotivatie van Sly & co. in EX2 is het wreken van een teamlid van hen, maar als dit vermoorde teamlid een vrouw was geweest was het dus wel goed geweest allemaal.
Ik snap opzich je kritiek wel, maar niet elke Expendables film hoeft hetzelfde te zijn lijkt mij en daarnaast lijkt het meer alsof je gewoon zoekt naar redenen om je irritaties te verantwoorden, terwijl jouw irritaties mij meer een gevoelskwestie lijken die zijn ontstaan door een te hoge verwachting van de film. Afijn, dat is mijn gedachte erover en jij weet het zelf beter dan mij en daarnaast respecteer ik verder je mening 
SENGOK
-
- 156 berichten
- 0 stemmen
Ik snap Reinbo ook niet. Jaren roept hij dat verhaal onbelangerijk is in actiefilms en nu zeuren om goed verhaal 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zie niet in wat daar complex aan zou zijn? Tenzij ze in EX2 voortdurend filosoferen over wat die balans dan zou zijn is dat een heel simpele, typische actiekapstok die ook al in de jaren 80 werd gebruikt. Een Nuke is in de eerste plaats een wrede massadoder voor onschuldige mensen, kan me niet voorstellen dat er in EX2 veel over de politieke gevolgen geluld wordt...
Het is geen nuke het is plutonium, dan moet je er nog een nuke van maken. Vervolgens is ook niet duidelijk wie dat gaat doen en wie ermee bedreigd wordt. Pow is idd niet van deze tijd, maar iets van de jaren 70 en 80. Een heroische reden. In de jaren 80 had je ook een duidelijke dreiging. Het rode gevaar. Die situatie is nu anders. Verder heeft het ook te maken, zoals ik al aangaf met het grote actieloze middendeel. Allemaal overbodig gedoe. Nu was Van Damme de Bad guy, maar niet de dreiging. Die komt uit nader te bepalen hoek. Te vaag.
Volgende keer graag gewoon weer een brute vijand die vrouwen en kinderen vermoord en de boel opblazen graag. Op de vriendinnen van Statham en nieuwe vrouwlijke strijders zit ik niet te wachten. Dan had ik liever een half uur naar een mediterende Norris zitten kijken. Film mistte gewoon focus. Vooral in het middenstuk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik snap Reinbo ook niet. Jaren roept hij dat verhaal onbelangerijk is in actiefilms en nu zeuren om goed verhaal
Nee ik zeur niet om goed verhaal, ik klaag over slecht verhaal en dat komt mede omdat de uitwerking niet goed is. De film sleept zich voort met allemaal gebeuzel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik snap opzich je kritiek wel, maar niet elke Expendables film hoeft hetzelfde te zijn lijkt mij en daarnaast lijkt het meer alsof je gewoon zoekt naar redenen om je irritaties te verantwoorden, terwijl jouw irritaties mij meer een gevoelskwestie lijken die zijn ontstaan door een te hoge verwachting van de film. Afijn, dat is mijn gedachte erover.
hier heb je helemaal gelijk in. Ik probeer meer te verwoorden, analyseren waarom ik m zo vond tegenvallen dan dat ik m hierop de grond in wil boren. Mijn gevoel heeft er veel mee te maken en het ging eigenlijk al mis toen ik ontdekte dat het geluid te zacht stond. Wil dit soort films graag in mijn middenrif voelen. Enig echte grote minpunt is de Helmworth en het ontbreken van Chuck's roundhouse kick. 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Nee ik zeur niet om goed verhaal, ik klaag over slecht verhaal en dat komt mede omdat de uitwerking niet goed is. De film sleept zich voort met allemaal gebeuzel.
Dit verhaal is net zo simpel als elke andere 80's film of desnoods Expendables 1.
Maargoed, heb geen zin dat ik je de komende 150 pagina's hier discussie zie voeren, dus ik laat het er maar bij. Jammer dat je de film matig vind, had het ieder geval niet verwacht. Gelukkig ben je 1 van de weinigen.
bierbak
-
- 390 berichten
- 0 stemmen
@Reinbo...
Tja de meesten lijken toch aan te geven dat middenstuk verwaarloosbaar vervelend te vinden in hun totaalbeleving. Dat uitgerekend jij je stoort aan verhaaltechnische dingen... Ik zal afwachten verder, maar kan me echt niet van de indruk ontdoen dat je het om 1 of andere reden te zwaar hebt opgevat allemaal, de minpuntjes. Een film kan nooit 100 procent zijn zoals jij het in precies in je hoofd hebt.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Tja de meesten lijken toch aan te geven dat middenstuk verwaarloosbaar vervelend te vinden in hun totaalbeleving. Dat uitgerekend jij je stoort aan verhaaltechnische dingen... Ik zal afwachten verder, maar kan me echt niet van de indruk ontdoen dat je het om 1 of andere reden te zwaar hebt opgevat allemaal, de minpuntjes. Een film kan nooit 100 procent zijn zoals jij het in precies in je hoofd hebt.
Je moet het in verhouding zien. Het eerste deel en het laatste deel van de film zitten tot de nok vol met actie. Tussenin nemen ze iets meer tijd om wat personages uit te werken, lui als Norris te introduceren en de spanning op te bouwen richting het laatste deel. Tsja, kan zijn dat sommigen dit saai vinden, maar Ex1 zat ook niet 100 minuten vol actie. Daar zat in het midden ook genoeg rust. Alleen vind Reinbo een clichematig tekstje van Mickey Rourke in Ex1 helemaal geweldig en vind hij hier wat simpele dialogen helemaal niks. Kan, maar ik vind het maar apart.
bierbak
-
- 390 berichten
- 0 stemmen
het ontbreken van Chuck's roundhouse kick.
Told you so...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het gaat er wat mij betreft om dat er gewoon vaak verkeerde / slechte keuzes zijn gemaakt. Zoals bijvoorbeeld dat muziekje onder de entree van Norris. Onvergeeflijk, een teken dat de regisseur gewoon geen idee had wat hij aan het doen was. Zo ook het shot van Helmsworth weduwe op het eind. Totaal buiten de pointe. Zo zat de film vol met foute regiekeuzes. Allemaal verwaarloosbaar an sich, maar bij elkaar opgeteld genoeg voor een onvoldoende. Verder is de film natuurlijk ook zeer vermakelijk. Maar ik straf m (inderdaad hard) af op de fouten, die heel makkelijk niet gemaakt hadden hoeven worden.
blisteringdude
-
- 457 berichten
- 1576 stemmen
Mensen die hem nog niet gezien hebben: laat de mening van 1 man je niet afschrikken
. Het is echt een toffe film!
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1315 stemmen
Behoorlijke teleurstelling, vooral visueel niet om aan te zien. VFX zijn sowieso ruk, maar ook cameravoering is uiterst matig en de film zit vol met lelijk digitaal zoomwerk. Waardeloze post-productie, vreemd dat ik daar nog niemand over gehoord heb. Kan echt niet met zo'n budget.
Verhaal sleept zich verder met veel moeite voort van setpiece naar setpiece en de actiescenes (muv. van de finale op het vliegveld) zijn behoorlijk slap. Weinig overzicht en gebrek aan ritme. Eerste deel voelde stukken frisser aan en had tenminste een duidelijke focus. Anyway, Norris en Van Damme zijn dan wel nog behoorlijk geinig.
2,75*
Zoveel negatieve commentaar in jou bericht en dan geef je 3*,want we werken met hele en halve
(ik snap er geen zak van
en lekker geloofwaardig ook
).
avdj
-
- 225 berichten
- 1315 stemmen
Heerlijke film weer hoor net als het eerste deel! Ontzettend veel actie, een (op papier althans
) sterrencast en actie in optima forma. Helmworth voegde inderdaad niets toe maar je kunt nou eenmaal geen actiefilm van 45 minuten maken.
Ik heb genoten van de oneliners, Chuck Norris en de humor. De filmmaker weet precies wat er van hem wordt gevraagd en dat maakt hij waar. In mijn ogen nog vermakelijker/beter dan deel 1.
4*
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Het gaat er wat mij betreft om dat er gewoon vaak verkeerde / slechte keuzes zijn gemaakt. Zoals bijvoorbeeld dat muziekje onder de entree van Norris. Onvergeeflijk, een teken dat de regisseur gewoon geen idee had wat hij aan het doen was. Zo ook het shot van Helmsworth weduwe op het eind. Totaal buiten de pointe. Zo zat de film vol met foute regiekeuzes. Allemaal verwaarloosbaar an sich, maar bij elkaar opgeteld genoeg voor een onvoldoende. Verder is de film natuurlijk ook zeer vermakelijk. Maar ik straf m (inderdaad hard) af op de fouten, die heel makkelijk niet gemaakt hadden hoeven worden.
Zulke kleine foutjes en/of andere keuzes en de film is plots 2,5* waard? Kom op zeg. Ik vind dit weer een poging tot interessant-doenerij.
cm_punk
-
- 369 berichten
- 1009 stemmen
Stallone een minpunt noemen...dan snap je het niet helemaal. Dankzij hem is deze film van de grond gekomen, hij is degene die dit allemaal heeft bedacht en het ook nog voor elkaar heeft gekregen om alle helden bij elkaar te krijgen. Zonder Stallone had de Expendables helemaal niet bestaan, dus nogal een vreemde opmerking.
Ik snap het wel, maar jij snapt het niet helemaal. Het gaat hier vooral om het woord "en". Maar begrijpend lezen kan soms moeilijk zijn, dus vergeef ik het je.
Deel 1 ging het om een vrouw, ingeleid door een prachtige speech van Rourke. Vrouw, kind, famile, pow. Allemaal heerlijk cheesy jaren 80 motivations. Plutonium voor een bom die dan in verkeerde handen valt waardoor de hele wereld balans verandert.
Ten goede wellicht? (Want wat mij betreft was Van Damme de good guy door die vreselijke Helmworth uit de film te snijden.) Nee, laat ze dat soort complexe politieke plotjes maar aan James Bond en Batman laten. Viel me nog mee dat de tijdbom ontbrak. Zo zo, Van Damme nog als Good Guy te zien, alleen omdat hij een nieuweling ombrengt? Het is toch logisch dat het team een jonger iemand aannam? Als The Expendables willen blijven voortbestaan, moeten ze toch een keer jong bloed aannemen? Werd immers zelfs gezegd dat ze iemand erbij zochten.
Om een jonger persoon hier voor te nemen, is juist goed gedaan. Iedereen had wel verwacht dat Jet Li dood zou gaan, toen er bekend werd dat de groep achter de killer aan zou gaan, omdat 1 van hen was omgebracht. Li had ook maar paar dagen om zijn rol op te nemen
En wanneer je Van Damme nog als Good Guy ziet in de film, wanneer hij ook vrouwen en kinderen laat dood werken, tsjah dan vraag ik me af of je gewoon interessant wilt doen.
Die 2,5 vind ik overigens ook veel te laag
thunderball
-
- 5915 berichten
- 1421 stemmen
Tja, ergens heeft Reinbo wel gelijk, op sommige punten althans, alleen:
ik heb zulke punten door de vingers gezien.
Kijk, ik vind Statham ook niet sterk qua delivery van one-liners, maar dat vond ik bij de vorige film ook al niet en vind ik ook bij al zijn andere films niet, dus dat is geen verassing, daar houd ik dus van te voren al sterk rekening mee. Ik vind zijn rol ook veelte groot. Lundgren komt er relatief qua actie veel en veel te bekaaid van af.
Waarom moet Statham en die actiescene in die kerk hebben en het gevecht met Adkins?
Die Helmworth vond ik ook niks, maar ging er de hele tijd van uit dat hij er wel aan zou gaan, ZEKER toen hij begon over dat hij de groep wilde verlaten om wat moois met zijn vriendin op te gaan bouwen. Kijk wanneer DAT wordt gezegd WEET je gewoon meteen bij dit soort films: die gaat er aan!
Hij wordt dus louter gebruikt als reden/motief om koste wat het kost wraak te gaan nemen op JCVD, dus net zoiets als bij deel 1 om die vrouw te redden.
Het gebruik van TGTBTU bij Norris vond ik ook niet echt gepast (ik zei tegen mijn vriendin ook meteen: dat hadden ze bij Clint evt moeten doen!), maar vervolgens is die scene verder ZO cool door Norris, dat dat eerste gewoon voor mij verder onbelangrijk werd.
Openingscene's waarvan je eigenlijk niet weet waarom de zgn badguys handelen etc, ben ik wel gewend van bv James Bond. Daar wordt je ook aan het begin meteen een actiescene ingegooid zonder vaak precies te weten wat de motieven zijn. Who cares? Het is slechts een openingscene om de adrealine te verhogen, niet meer dan dat.
Je gaat er gewoon automatisch van uit dat dat de badguys zijn, ik iig wel.
Wanneer eerst alles uitgelegd moet worden duurt het drie kwartier voordat het eigenlijke verhaal nog moet beginnen, dan is het pas langdradig en dat wil niemand.
En wat maakte de slotactie alles weer ontzettend goed!
Alleen al het feit dat je Schwarzenegger, Stallone en Willis samen ziet staan schieten, dat ze ondertussen ook nog elkaars beroemde lines in de zeik nemen en
dat Norris gewoon op die leeftijd nog altijd die zeldzame geheimzinnige Norris-coolheid heeft en zelfs beter acteert dan in heel zijn carriere.
JCVD in een werkelijk fantastische rol, hij steelt voor mij gewoon de show.
Let wel, ik ben 1 vd mensen, die hem en zijn films altijd flut vond, maar ik vond hem echt geweldig gisteren. Ik ga zeker eens wat films van hem herkijken.
Het eindgevecht tussen hem en Stallone was geweldig, alleen voor mij wat te kort.
Tja en die scene met die vriendin van Helmworth was ook wel weer niet echt geweldig er bij, maar hoe lang duurde dat? Twintig seconden, dat kan niet de hele film doen verpesten en al helemaal niet wanneer je vlak er voor drie kwartier aan geweldige actie hebt gehad.
Nee, die minpunten zijn voor mij verwaarloosbaar. Iig niet meer dan een halfje er af van een volledig perfecte score.
Banjo
-
- 2049 berichten
- 4324 stemmen
Ik ga hem vanavond kijken in de bioscoop!
mij verwachtingen zijn hoog..
Pre- en sequels

Expend4bles
2023
397 reacties

The Expendables 3
2014
1.605 reacties

The Expendables
2010
6.478 reacties
Het laatste nieuws

Eindelijk op streaming? 'The Running Man' met Glen Powell snel op Prime Video

Historische film 'Gladiator II' met Denzel Washington komt binnenkort naar Netflix

Tweede paasdag: alles wat we weten over 'The Resurrection of the Christ' van Mel Gibson

Gemengde reacties: 'The Tourist' met Johnny Depp vandaag op televisie te zien
Bekijk ook

Skyfall
Actie / Thriller, 2012
2.751 reacties

Live Free or Die Hard
Actie / Thriller, 2007
1.307 reacties

Argo
Drama / Thriller, 2012
384 reacties

Deep Blue
Documentaire, 2003
46 reacties

Yip Man 2
Actie, 2010
176 reacties

Crank
Actie / Misdaad, 2006
937 reacties
Gerelateerde tags
verlies van geliefdevliegtuigvliegtuigcrashgeweldbeard ensemble castwisecrack humorairport loungeasian woman
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.








