Meningen
Hier kun je zien welke berichten stinissen als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.
L!fe Happens (2011)
Alternatieve titel: Life Happens
stinissen (crew films & series)
Meer dan redelijke Rom/Kom met een uitstekende cast en als uitschieter Krysten Ritter die op momenten erg mooi was ondanks dat ze zo mager is. Ook leuke rol van Justin Kirk (Weeds) als Henri.
L.A.P.D.: To Protect and to Serve (2001)
stinissen (crew films & series)
Kosten van de film nul komma nul en dat is ook te zien ook...
Zonde van de cast want die is best goed.
Labor Day (2013)
stinissen (crew films & series)
De film is gewoon een heerlijk sterk ingetogen liefdes drama met uitmuntende rollen van Kate Winslet en Josh Brolin . Ook de rol van de jonge Henry gespeeld door Gattlin Griffith was erg goed en je voelde gewoon de passie die de zoon en moeder kregen voor Frank ( Josh Brolin). Het verhaal is soms wat ongeloofwaardig maar dat doet geen afbreuk aan de film , sterker nog laat je gewoon meenemen in deze romantische en gevoelige film en je blijft met een aangenaam gevoel achter na het zien van deze film.
Lady of the House (1978)
stinissen (crew films & series)
Vroege tv-film na een waargebeurd verhaal prima vertolkingen van Dyan Cannon en Armand Assante verder ook nog met Susan Tyrrell.
Lake Placid 3 (2010)
stinissen (crew films & series)
Als je een film maakt anno 2010 dan zou ik zeggen zorg in ieder geval voor goede effecten dat zou de film in ieder geval al een stuk beter zijn.
Land before Time XII: The Great Day of the Flyers, The (2006)
Alternatieve titel: Platvoet en zijn Vriendjes XII: Een Avontuur in de Oudheid
stinissen (crew films & series)
De Land Before Time films blijven leuk om te kijken een van de betere tekenfilm reeksen.
Lang & Gelukkig (2010)
Alternatieve titel: Lang en Gelukkig
stinissen (crew films & series)
Echt een film voor de liefhebber van flauwe over the top komedies ik vond het vreselijk , om over het musical gehalte nog maar te zwijgen maar dit is persoonlijk ik haat zingen in een film en ik ben geen fan van de musical. Ook het gegeven dat acteurs meerdere rollen in een film spelen ben ik geen voorstander van. En dan hebben we ook nog de setting wat meer leek op een toneel opvoering.
Lange Nacht (2009)
Alternatieve titel: The Longest Night
stinissen (crew films & series)
Beetje een ripoff van Eden Lake maar dan 1000 maal slechter deze film is echt een wanproductie.
Largo Winch II (2011)
Alternatieve titel: The Burma Conspiracy
stinissen (crew films & series)
Inderdaad deel 1 was stukken beter deze film was erg rommelig en erg over the top en komt niet echt geloofwaardig binnen.
Larry Crowne (2011)
stinissen (crew films & series)
Leuke kleine ingetogen film met een Tom Hanks die echt geweldig was als Larry Crowne. Ik vond de film ook niet te zoet maar precies op smaak, gewoon een prima feelgood/movie.
Last Airbender, The (2010)
Alternatieve titel: Airbender
stinissen (crew films & series)
Misschien een aardige film voor de liefhebbers of hele jonge kinderen maar totaal niet aan mijn besteed.
Last Day of Summer (2009)
Alternatieve titel: Held Captive
stinissen (crew films & series)
Aardig psychische drama met een boodschap, DJ Qualls is geweldig als de eenling Joe de andere hoofdrol is voor de bevallige Nikki Reed die zeer ingetogen en goed acteerd
Last Day, The (1975)
stinissen (crew films & series)
Uitstekende voor de tv gemaakte western met een prima cast en als uitschieter legende Richard Widmark ook nog met Richard Jaeckel, Tim Matheson, Tom Skerritt en Loretta Swit.
Last Exorcism, The (2010)
stinissen (crew films & series)
Gisteren herzien, de eerste 30 min staan voor the Hoax van de priester daarna wordt langzaam maar zeker onheilspellender om zelfs eng te worden.
Het totaal mislukte einde doet eigenlijk de film de das om wat toch jammer is want er had meer ingezeten.
Last Harbor, The (2010)
stinissen (crew films & series)
Rustige ingetogen Drama/Misdaad film met een primarol van Wade Williams (Prison Break) als de uitgerangeerde politie rechercheur Ian Martin de stijl en de setting lijken soms veel op de Jesse Stone film's met Tom Selleck.
Last Night (2010)
stinissen (crew films & series)
Middelmatig drama met een Keira Knightley die er steeds meer uit gaat zien als een van de vele slachtoffers van de Holocaust wat gaat dit meisje fysiek achter uit, ik denk dat ze nog 35 kilo weegt dit gaat niet lang meer duren .......
Last Outpost, The (1935)
stinissen (crew films & series)
Vroege Cary Grant film in een serieuze rol, de film komt erg gedateerd over maar haalt toch een voldoende.
Last P.O.W.? The Bobby Garwood Story, The (1992)
Alternatieve titel: Garwood: Prisoner of War
stinissen (crew films & series)
Mooi voor de tv gemaakt oorlogsdrama met geweldige rollen van Ralph Macchio en Martin Sheen .
Last Rites of Ransom Pride, The (2010)
stinissen (crew films & series)
Kris Kristofferson in westerns is meestal wel een garantie voor meer dan een aardige film maar helaas was dit letterlijk een drama een typische b-western ano 2010....
Last Seven, The (2011)
Alternatieve titel: TL7
stinissen (crew films & series)
Film wil in haken op het succes van de apocalyptische films bv een Road, The (2009) maar slaagt hier totaal niet in ook de vreselijke flashbacks doen de film geen goed.
Last Song, The (1980)
stinissen (crew films & series)
Lynda Carter voormalig Miss World kan echt wel meer als mooi zijn en speelt uitstekend in deze vrij vroege tv-productie die de spanning hoog laat oplopen. ook de rest van de cast is prima inorde en de film is nog steeds aktueel.
Last Sunset, The (1961)
stinissen (crew films & series)
Prima western met een geweldige cast zelfs de hier blonde Dorothy Malone is prima als
Belle Breckenridge , het einde van de film is niet mijn einde maar ja daar moet ik het dan maar mee doen verder ook nog met Joseph Cotten,Carol Lynley ( die hier echt mooi in is) , Neville Brand en good old Jack Elam.
Last Vegas (2013)
stinissen (crew films & series)
Weinig tot geen bloot , geen grove grappen niet banaal en over the top en toch een meer dan geslaagde feel good film. De film is geen echte komedie maar gewoon een erg warme film de acteurs met name Michael Douglas (69), Morgan Freeman (76), Robert De Niro (70) , Kevin Kline (67) en Mary Steenburgen (60) waren subliem en ze hadden erg zelf ook echt plezier in dat straalde er vanaf. Heerlijk om deze acteurs aan het werk te zien en zo zie je maar dat kwaliteit geen leeftijd kent.
Last Wagon, The (1956)
stinissen (crew films & series)
Voor mijn persoonlijk is dit een van de beste westerns ooit. Gewoon een heerlijke film die ik al meerdere malen heb gezien.
Last Wish (1992)
stinissen (crew films & series)
Prima tv-drama over een nog steeds gevoelig thema de cast is uitstekend verder ook nog met Lee Wallace.
Lauf Junge Lauf (2013)
Alternatieve titel: Run Boy Run
stinissen (crew films & series)
Uitstekende productie uit Duitsland en Frankrijk een dramatisch verhaal over hoe een kleine jongen moet vechten om de verschrikkelijke oorlog te overleven. De film komt authentiek over en ja de Duitsers praten Duits etc etc. Op sommige momenten is de film erg spannend en je leeft echt met de kleine jongen mee.
Lawless (2012)
stinissen (crew films & series)
Prima film met goede cast de show wordt gestolen door Tom Hardy die een geweldig karakter neerzet en had die graag nog wat uitgediept gezien.
Lawman (1971)
stinissen (crew films & series)
Gisteren herzien en ik moet zeggen heerlijke western ( geen humor) en de beste westernrol van Burt Lancaster,ook kleine rollen van John Beck,Ralph Waite(John Walton uit de waltons), en Robert Duvall.
Lærkevej - Til Døden Os Skiller (2012)
stinissen (crew films & series)
Eindelijk weer eens een echt leuke film waar ook de acteurs uit deze leuke prent duidelijk zin in hadden. Sommige momenten uit de film zijn echt om te gillen en sommige momenten waren weer erg teder , wil je een leuke feelgoodmovie dan kan ik ieder deze leuke Deense film aanraden :F
Learning to Drive (2014)
stinissen (crew films & series)
Feelgood movie die zeer goed weg keek en waardoor ik echt een lekker gevoel heb overgehouden. Patricia Clarkson en Ben Kingsley stralen een goede chemie uit en kwamen goed uit de verf met name Patricia Clarkson was echt top. Grace Gummer dochter nam Meryl Streep is altijd wel ok.