The Last Seven (2010)

Verenigd Koninkrijk
Thriller

geregisseerd door Imran Naqvi
met Tamer Hassan, Simon Phillips en Danny Dyer

Londen is dood. Stil en dood. In deze dodelijke stilte lopen 7 verschillende mensen die puur door de omstandigheden bij elkaar zijn. Alle 7 zoeken ze wanhopig naar een reden waarom ze in deze situatie zijn en hoe ze er uit kunnen ontsnappen. Maar al snel ontdekken ze dat de reden niet erg belangrijk is. In deze donkere stille metropool bevindt zich iets. Iets dat weet dat zijn prooi niet in staat is het te stoppen, het alle tijd van de wereld heeft en uiteindelijk zal zegevieren.

avatar van jarno1975

Erg mysterieus. Ben benieuwd!

avatar van Mening
Viel een beetje tegen. Op zich goede acteurs, maar het verhaal kon me niet echt pakken.

avatar van Misgunner
te weinig actie, rare flashbacks en irritante personages.
hierdoor helaas een 2 ster voor mij

avatar van Lexcoaster
Link naar trailer deed het niet meer, dus bij deze: YouTube - The Last Seven teaser trailer

avatar van Gaiswhisperer
Het is dat ik geen 0 kan geven.

Wat een beroerde film. Hij duurt 88 minuten, maar als je honderd keer dezelfde flashbacks laat zien en de personages minuten lang door straten laat wandelen, kan ik ook wel een film maken.

Deze film boeit geen moment.

avatar van madmax1
Was benieuwd ,maar ik kwam er van terug.
Mooie lege straaten van londen ,totaal geen verhaal, met tegezin afgekeken.
Of er lief hebbers voor zijn?

avatar van zorro
slecht slecht slecht slaat helemaal nergens op deze film snel vergeten maar

avatar van chocodil
Wazige film, 2 pogingen gedaan maar steeds in slaap gevallen.
Deze gaat de kliko in

Vage film, het greep me totaal niet !
Vond hem de eerste 30 minuten nog wel mysterieus, ik was erg benieuwd waar dit op uitkwam.
Helaas gebeurde er niets wat interessant was.

Flashbacks inderdaad heel vaag en het gaf niks aan.
Er zat geen spanning of iets dergelijks in en het acteren pakte me ook niet.

1 ster met pijn en moeite !

avatar van jadolino
Het eind maakt nog een beetje goed.

Twee en een half ster voor de moeite, is nog hoog vergeleken met de gemiddelde stem.

avatar van james_cameron
Een dodelijk saai eerste uur leidt tot een voorspelbare twist in de laatste twintig minuten. Dit alles doorspekt met fragmentarisch gemonteerde flashbacks bedoeld om te intrigeren. Helaas, het enige dat de film bereikt is irritatie bij de kijker. De puzzelstructuur van het script is doorzichtig, de personages volstrekt oninteressant en het gegeven vergezocht.

avatar van Xstriem
Na een half uur naar hetzelfde te hebben gekeken (er gebeurde vrijwel niets), begon ik me wel af te vragen of ik moest blijven kijken. Op een gegeven moment begin je als kijker de puzzelstukjes in elkaar te zetten. Had al snel door waar het op uit zou draaien. Vond de flashbacks erg cliché om het verhaal uit te leggen. Had m.i. ook anders gekund.
Personages waren niet interessant en een beetje te 'dik' nee gezet.
Toch bleef er een bepaalde spanning...

Film wil in haken op het succes van de apocalyptische films bv een Road, The (2009) maar slaagt hier totaal niet in ook de vreselijke flashbacks doen de film geen goed.

avatar van lordhumangus
Ik heb hem snel vooruit gespoeld tot de ondertitels.

avatar van Andreeke
Ofwel is mij het één en ander ontgaan ofwel betreft het hier een zeer zwakke film zonder verhaal. Zonde van de verspilde 88 minuten.

Slechte film, zonde van mijn tijd

sweinsteiger
Ja, het is wel een saai verhaal !!!

avatar van Elineloves
Oei, niet zo best. Keek er best naar uit, het leek me een fijn thrillertje, maar helaas bleken mijn verwachtingen te hoog. De vergelijking met ''28 days later" is absoluut niet terecht. In alle opzichten lijkt deze film te falen. Nu zet ik een film niet snel af, zeker niet wanneer de speelduur relatief kort is, maar ik kan me goed voorstellen dat veel mensen dit vroegtijdig afzetten. De personages boeien niet, het script is mager en het M. Night Shyamalan achtige einde bleek ook een mislukking. 1 woord: Bah.

avatar van jollyjoker
Saai, saai, saai, en.............saai. film heeft me geen ene keer echt kunnen grijpen.

avatar van Atomaster
Matige plot, slecht acteerwerk en onduidelijk verhaal, zelfs aan het einde.
Ik vond het niks

avatar van guylopez93
jezus wat een reacties allemaal. Toen ik de trailer zag was ik benieuwd naar deze film maar nik de reactie lees, sla ik em toch maar over.

in het vervolg lees ik toch maar eerst de reacties, want ik ben het met jullie allemaal eens.
ik dacht nog leuke triller, klinkt spannend, maar tot het laatste moment snapte ik eigenlijk helemaal niks van de film!

Aan de eerdere comments heb ik niks aan toe te voegen .. *gaap*