Lærkevej - Til Døden Os Skiller (2012)

Denemarken
Komedie / Drama

geregisseerd door Mogens Hagedorn
met Søs Egelind, Søren Spanning en Anette Støvelbæk

Elisabeth en Torben gaan samenwonen. Tijdens hun housewarming zakt Elisabeth plotsklaps in elkaar. Ze wordt naar het ziekenhuis gebracht en krijgt er te horen dat ze ernstig ziek is. Dit nieuws zorgt er voor dat verschillende buurtbewoners een nieuwe kijk op het leven krijgen en dat ze zich realiseren dat het belangrijk is om zoveel mogelijk uit het leven te halen.

Eindelijk weer eens een echt leuke film waar ook de acteurs uit deze leuke prent duidelijk zin in hadden. Sommige momenten uit de film zijn echt om te gillen en sommige momenten waren weer erg teder , wil je een leuke feelgoodmovie dan kan ik ieder deze leuke Deense film aanraden :F