Meningen
Hier kun je zien welke berichten stinissen als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.
Baby M (1988)
Alternatieve titel: Baby M.
stinissen (crew films & series)
Baby M is een tv- drama dat soms iets te dramatisch aan doet ook het thema van de film sta ik persoonlijk niet achter dat heeft misschien te maken met de maar 3 * die ik voor deze productie geef.
Bachelorette (2012)
stinissen (crew films & series)
Prima gegeven maar mager script des ondanks vermaakt met deze film , prima acteer prestaties en een goede cast zorgen net voor iets extra's . Lizzy Caplan steelt samen met Kirsten Dunst de show.
Back to the Streets of San Francisco (1992)
stinissen (crew films & series)
Uitstekende tv-film 15 laar na de cult-hit-serie The Streets of San Francisco die van Douglas en Malden wereldsterren maakte.
Deze film doet de oude tijden herleven , dikke aanrader.
Mike Stone nodigt Steve Keller uit en niet Anne Keller , zijn voormalige partner was Steve Keller ( Miichael Douglas)!
Plaatje klopt ook niet want op de foto zie je Michael Douglas , maar ik ben al lang blij dat deze erop staat.
Backcountry (2014)
Alternatieve titel: Blackfoot Trail
stinissen (crew films & series)
Prima film met een onderhuidse spanning alleen hadden ze voor de vrouwelijke hoofdrol beter geen Missy Peregrym ( Rookie Blue) kunnen casten deze tomboy heeft geen enkele uitstraling laat staan sexappeal die vrouw is zo preuts dat zelfs bij een naaktshot niks te zien is geen billen geen bilspleet geen borsten helemaal niks. De geluidseffecten zijn werkelijk geniaal denk aan het vallen of breuken. De scenes met de beer zijn prachtig geschoten met als hoogtepunt het gevecht met die jongen , kortom een geslaagde film 3.5* dus een zeven.
Bad Cop (2009)
stinissen (crew films & series)
Zeer matige misdaadfilm die me weinig kon boeien ook het acteerwek en de setting was duidelijk ondermaats.
Bad for Each Other (1953)
stinissen (crew films & series)
Een jonge Heston in een aardig drama uit de Bad Girls dvd-box, Lizabeth Scott is een kloon van Lauren Bacall maar dan 30 keer minder, Dianne Foster daar in tegen heeft me positief verrast ook kwa uiterlijk.
Bad Teacher (2011)
stinissen (crew films & series)
Middelmatige komedie met veel flauwe grappen ook de romantiek was ver te zoeken de enigste die nog de moeite waard was om te kijken was Jason Segel maar zijn rol was veel te klein.
Bag of Bones (2011)
stinissen (crew films & series)
Prima schrijver , uitstekende cast , genoeg budget maar wat over blijft is een hele magere thriller met bedenkelijke effecten. Melissa George is top net als de toch al weer bijna 59 jarige Pierce Brosnan.
Bailout: The Age of Greed (2013)
Alternatieve titel: Assault on Wall Street
stinissen (crew films & series)
Aangename Uwe Boll film met veel B-acteurs die het meer dan redelijk doen , naast bovengenoemde acteurs verder ook nog rollen van John Heard,Keith David,Michael Paré, Eric Roberts en voormalig kind ster Clint Howard bekend uit o.a Gentle Ben bij ons beter bekend als Ben de Beer. Ondanks wat Jim Baxford (Dominic Purcell) allemaal doet kan ik het wel begrijpen want de wereld van corrupte banken en financierders is een hele vieze wereld.
Bait (2012)
Alternatieve titel: Bait 3D
stinissen (crew films & series)
Aangename verrassing uit Down Under de film is een grote rollercoaster en bevat alles , drama, misdaad , liefde en spanning en kijkt heerlijk weg inderdaad verstand op nul en laat het maar gebeuren.
Het grootste minpunt is de erg matige CGI was daar meer aandacht aan besteed dan had deze film voor de fans van dit genre uit kunnen groeien tot een klassieker.
Al met al erg vermaakt bij deze prent en dat is ook veel waard.
Kleine opmerking het zijn geen Tijgerhaaien maar de Witte haai.
Baixio das Bestas (2006)
Alternatieve titel: Bog of Beasts
stinissen (crew films & series)
Redelijke film die echt niet zo heftig was als andere beschrijven maar ja dat is dan ook persoonlijk.
Het leven in de kroegen met de dames van lichte zeden vond ik wel interesant.
Bajo la Piel de Lobo (2017)
Alternatieve titel: The Skin of the Wolf
stinissen (crew films & series)
Eerste gedeelte van de film is top het midden stuk ook maar langzaam na het einde wordt het minder en minder toch een dikke zeven met de opmerking dat met een ander einde er veel meer in had gezeten maar ja dat is dan persoonlijk.
Bande des Schreckens, Die (1960)
Alternatieve titel: Hand of the Gallows
stinissen (crew films & series)
Joachim Fuchsberger (Blackie) is een icoon in Duitsland en erg geloofwaardig in de Edgar Wallace films, ik zie hem ook liever als Heinz Drache ook de mooie donker harige Karin Dor doet een duit in het zakje. De film heeft mooie plaatjes van Londen en blijft spannend.
Barabbas (2012)
Alternatieve titel: Night 1, Night 2
stinissen (crew films & series)
Uitstekende miniserie met eindelijk weer eens een prima rol van Billy Zane ( met weer haar wat hem een aangename man maakt om naar te kijken) de film kijkt lekker weg en bijna alles wat bekend is met de figuur Barabbas komt ten sprake.
Sommige momenten hadden er meer figuranten kunnen mee spelen maar dat mocht de pret niet drukken ik was aangenaam verrast van deze CO-productie met de opmerking dat ik ook een fan ben van Bijbelse thema's.
Barbara (2012)
stinissen (crew films & series)
Geweldige jaren '80 Oost-Duitste setting weten te creëren , prima acteurs vooral Nina Hoss
als Barbara zet een zeer geloofwaardige rol neer daarbij de onderhuidse spanning die de hele film aanwezig is maken van deze Duitste film een geslaagde productie.
Barbarossa (2009)
Alternatieve titel: Sword of War
stinissen (crew films & series)
Middeleeuws oorlogsdrama dat echt geld te kort kwam om zich te meten met andere producties van dit genre.
Barrens, The (2012)
Alternatieve titel: Devil in the Woods
stinissen (crew films & series)
Best wel onderhoudende thriller met een creepy sfeer met een trage opbouw en een erg sterk laatste gedeelte van de film. Ook leuk om de bevallige Mia Kirshner (The L Word ) weer eens in actie te zien.
Barricade (1950)
stinissen (crew films & series)
Inderdaad meer een psychologische western geschoten in mooie kleuren maar geen western waar ik warm voor liep.
Barricade (2012)
stinissen (crew films & series)
De eerste 30 min zijn ijzersterk er heerst een creepy sfeer en de film is echt eng maar naarmate de film vordert draait de film zich zelf de nek om omdat alles erg onlogisch wordt, en je alleen met vragen achter blijft...Kortom een gemiste kans.
Barry Munday (2010)
Alternatieve titel: Family Jewels
stinissen (crew films & series)
Redelijke kleine vrij onbekende komedie die aardig uit de verf komt ook nog rollen van Chloë Sevigny (Nicolette Grant uit Big Love) , Colin Hanks (Zoon van) en
Malcolm McDowell .
Battle of the Damned (2013)
stinissen (crew films & series)
Meer dan aardige vermakelijke B-Aktie film , waar zelfs Dolph Lundgren te pruimen was, waar ik wel van schrok was het figuur van Dolph Lundgren dat is helemaal weg zijn uitrusting verbloemde dat nog enigszins. Ook de special effects heb ik slechter gezien kortom best wel geslaagde no nonsens film.
Bear (2010)
stinissen (crew films & series)
De film Bear lijkt een beetje op de film van King , Cujo maar dan minder spannend .
Verder was de film best te doen ook de scenes met het werkelijk prachtige dier waren dik inorde. De familieperikelen en driehoeksverhoudingen voegen wel degelijk iets toe aan de film en stoorde me dan ook totaal niet, een bijna voldoende dus 2.5*
Beate Uhse - Das Recht auf Liebe (2011)
stinissen (crew films & series)
Uitstekende biografie over de seksproducente Beate Uhse , Franka Potente in de titelrol is als zo vaak meer dan uitstekend.
Uhse schrijft in 1947 'Schrift X', een pamflet van zeven kantjes waarin ze de Knaus-Ogino-methode
Photo Gallery: From Educational Pamphlets to Sex Toys - SPIEGEL ONLINE - News - International
Ze voorziet het pamflet van een tabel aan de hand waarvan vrouwen zelf kunnen uitrekenen in welke periode de kans op bevruchting het kleinst is.
Beate Uhse AG ging naar de beurs en zou uitgroeien tot het grootste verkoper van seksspeeltjes ter wereld. Europese ketens, zoals het Nederlandse Christine Le Duc, werden overgenomen. In de jaren na de millenniumwisseling telde het imperium meer dan driehonderd seksshops. Daarna ging het minder met haar levenswerk. Dat zou Beate Uhse niet meer meemaken. Ze overleed in 2001.
Beautiful Boy (2010)
stinissen (crew films & series)
Prachtige ingetogen rauwe film met glansrollen van Bill (Michael Sheen) en Kate (Maria Bello) als de ouders, op sommige momenten voel je letterlijk het verdriet van de ouders en de vragen waar ze mee worstelen, aanrader. ook nog kleine ingetogen rol van Meat Loaf als de Motel Clerk.
Beaux Gosses, Les (2009)
stinissen (crew films & series)
Aparte Coming of Age film die de aandacht goed weet vast te houden de moeder is soms echt leuk om telkens maar te vragen of de zoon zich al heeft afgetrokken.
Beaux Jours, Les (2013)
Alternatieve titel: Bright Days Ahead
stinissen (crew films & series)
Mooie liefdesfilm over de zich overbodige gevoelige Fanny Ardant Die met bijna 65 jaar er nog zeer goed uit zag) als Caroline dite Caro. Het is een sfeervolle film die lekker weg kijkt en laat zien dat een vrouw van rond de zestig ook behoefte heeft aan aandacht en liefde en opwinding.
Beaver, The (2011)
stinissen (crew films & series)
Mel Gibson is geniaal als Walter Black en natuurlijk als de bever en is weer terug op het hoogste niveau, ook leuk om eindelijk weer Jodie Foster te zien in een film waar ze ook de regie voor rekening nam met een half uur meer speelduur en een betere uitwerking had er nog meer ingezeten , ondanks dit toch een dikke zeven dus 3.5*
Bee Season (2005)
stinissen (crew films & series)
Weer een goede rol van een van mijn favoriete acteurs : Gere in een verder koude film die niet goed is uitgewerkt.
Before Sunrise (1995)
stinissen (crew films & series)
Film vangt je om je niet meer los te laten , geen meesterwerk zoal velen vinden maar gewoon een meer dan aardige film en dan nog alleen voor de liefhebbers.
Bellicher; de Macht van Meneer Miller (2010)
stinissen (crew films & series)
Prima miniserie die na het einde toe steeds minder wordt , toch genoten van veel spanning en een uitmundende Schuurmans.