• 8.260.689 stemmen

Bad for Each Other (1953)

Drama | 83 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Irving Rapper

Met onder meer: Charlton Heston, Lizabeth Scott en Dianne Foster

IMDb beoordeling: 5,8 (602)

Plot Bad for Each Other

"He takes your life in his hands!"

De arme legerdokter Tom Owen heeft met behulp van de invloedrijke Helen Curtis uit Pittsburgh een deftige praktijk voor de rijken kunnen opbouwen. Hoewel Tom blij is met het geld en het aanzien, ligt zijn hart toch bij het helpen van de armen en gaat zijn voorkeur uit naar het helpen van de gezinnen van de plaatselijke steenkoolmijnwerkers. Gedurende een uitzonderlijke crisis wordt Tom acuut gedwongen te kiezen tussen het luxe leven met Helen of toch beschikbaar zijn voor de arme mijnwerkers.

image

Dan Reasonover

Mrs. Roger Nelson

Dr. Homer Gleeson

Rita Thornburg

stinissen (crew films & series)

Een jonge Heston in een aardig drama uit de Bad Girls dvd-box, Lizabeth Scott is een kloon van Lauren Bacall maar dan 30 keer minder, Dianne Foster daar in tegen heeft me positief verrast ook kwa uiterlijk.

stinissen schreef:

obiwan1958

dat is dan jouw mening over Lizabeth Scott,ieder zijn smaak,kloon? ze is wel ouder dan Bacall!Ze doet het héél goed,ze zingt zelfs goed,kijk maar naar Dark City uit 1950,dat was haar stem dus!,dit is een leuke site,maar films en akteurs worden hier constant afgebroken!where is the fun zeg!

stinissen (crew films & series)

obiwan1958 schreef:

Ik breek niemand af ik denk dat dit een kwestie van smaak is , Dianne Foster vond ik veel leuker en ik denk dat sommige onder ons dat weer anders zien

obiwan1958

Dianne Foster is inderdaad leuker,uiteindelijk kiest Heston,voor haar,maar het ging niet over haar,hé