ad

Actie | 93 minuten

Genre: Actie

Geregisseerd door: Damian Chapa

Met onder meer: Damian Chapa, David Carradine en Iglesias Estefania

IMDb beoordeling: 3,7 (195)

Over Bad Cop

"Sometimes you gotta be bad to be good"

Angel Amaraz is een Mexicaans-Amerikaanse politieagent die alles volgens het boekje doet, maar mist het gevoel voor politiek om ook promotie te kunnen maken. Zijn vrouw ziet dan ook het liefst dat hij een andere baan gaat zoeken. Als Angel dan op een avond het leven redt van de rijke aristocraat Fernando, lijkt het tij te keren en krijgt hij van hem een baan aangeboden als hoofd van diens beveiliging. Zijn nieuwe rijke leventje brengt echter de nodige veranderingen met zich mee en zijn eigen gezin lijkt uiteen te vallen, totdat de wijze detective Humes hem onder zijn hoede neemt. Ondertussen brengt Fernando Angel echter in grote problemen met Colombiaanse gangsters die hen beiden willen vermoorden.

avatar van witboek

witboek

Echte gansterfilm en rauw gebracht. Niet mijn smaak.

avatar van 606

Ga het nu kijken ben benieuwd hou er wel van.

avatar van 606

Erg gave donkere rauwe actie film met goeie actie en verhaal is ook prima.

Acteren is redelijk.

3,5 ster

avatar van 606

Kan diegene die hier 5 stemt ook uitleg geven.

avatar van casperspook

casperspook

ik vond hem echt erg tegenvallen

acteerwerk was verschrikkelijk. maar het verhaal is goed te volgen en maakt het weer een beetje goed. verder een echte B film met pangpang zeg maar.

avatar van buddhapuckie

buddhapuckie

Ohh... dit is slecht acteer werk! Maar het verhaal en de acteurs Chapa, en Carradine maken veel goed. Toch zeer vermakelijke film!

avatar van buddhapuckie

buddhapuckie

Is iemand de achterkant van de Dvd opgevallen, waar Chapa's vrouw de coke onder verstopt? Het is een film met Carradine's foto op de cover.

avatar van hrdcr-hooligan

hrdcr-hooligan

Slechte film, dramatisch acteerwerk. 0,5* Verspil hier je tijd niet aan!!!

avatar van KillahHillah

KillahHillah

hrdcr-hooligan schreef:

Slechte film, dramatisch acteerwerk. 0,5* Verspil hier je tijd niet aan!!!

Hier ben ik het roerend mee eens! Moet eerlijk bekennen dat ik hem na 5 minuten heb afgezet. Het is daarom niet een 100% objectieve comment, maar het was zo ongelofelijk slecht geacteerd en gefilmd dat ik gelijk doorhad dat het niks zou worden.

avatar van bangkoklover

bangkoklover

Ik stoor me niet snel aan een film, er zitten altijd wel een paar aardige momenten in,

maar deze is werkelijk dramatisch, wat een hopeloos broddelwerk, het acteren is

werkelijk schandalig, zelden zo opvallend slecht gezien, zelfs catagorie B-film is mijlenver te hoog gegrepen voor dit gedrocht. 0.5* voor de cover.

erg slechte film, andere films van/met chapa vond ik nog deftig. Maar deze is echt slecht zowel het acteren als filmen en ook het verhaal trekken op niets. Waarom maakte carradine met zo'n bende amateurs een film.

606 schreef:

Kan diegene die hier 5 stemt ook uitleg geven.

Er is niemand die 5,0 gestemd heeft, jouw stem van 3,5 is het hoogst, misschien kan je dat uitleggen als de rest slechts 0,5 stemt? Naar welke film heb jij eigenlijk zitten kijken? Goeie actie? Acteren redelijk?? Deze mening begrijp ik echt niet, jij ziet zeker heel weinig films?

Schandalig voor een film uit 2009, er zijn films uit 1980 (30 jaar terug!!!) die véél beter zijn! Er zit in deze film echt niemand, maar dan ook niemand die acteren kan. Zijn allemaal werkloze acteurs die tegen minimumloon een low-budget film hebben mogen maken. Vooral tegen het einde van de film (de schietscene bij het zwembad) wat is daar nou aan geacteerd? Zó vreselijk nep! Heb het verhaal ook niet kunnen volgen door mijn irritatie aan het camera -en acteerwerk. Deze film is vanuit mijn persoonlijke mening aan niemand aan te raden. Is ook geen stem waardig, omdat je niet onder de 0,5 kunt stemmen en de film is ver in de min.

avatar van erpunited

erpunited

Ik vond het verhaal nog wel aardig maar de rest was enorm slecht. Het acteerwerk was helemaal niet om aan te zien. Wat was dat slecht. Ik ben me daar niet langer meer aan gaan storen en heb me toen nog wel aardig vermaakt.

Zeer matige misdaadfilm die me weinig kon boeien ook het acteerwek en de setting was duidelijk ondermaats.

audiosonical schreef:

Er is niemand die 5,0 gestemd heeft.

Dan moet jij echt naar pearl opticien gaan.

kijk hier maar eens

Bad Cop (2009)

Daar staat iemand die een 5 gaf.

avatar van Noodless

Noodless

Het verhaal viel nog enigszins mee, maar die acteurs vielen wel degelijk door de mand.

Iglesias Estefania vond ik wel goed overkomen.

Ik had ook de indruk dat er iets scheelde met de belichting in deze film

Sommige scènes waren wel erg donker. 3/10

avatar van Brabants

Brabants

Bad cop staat hier gelijk aan bad movie. Damian Chapa kennen we allemaal van de geweldige film Blood in, Blood out. Als regisseur heeft hij later El Padrino gemaakt en een vervolg daarop. Op zich waren die films aardig te pruimen, maar ook zeker geen hoogvliegers. Met deze bad cop is echt alles fout wat je maar bedenken kan. Deze film doet het genre geen goed en is zeker geen aanrader.