• 8.301.742 stemmen

Alternatieve titels: Family Jewels / Family Jewels: The Barry Munday Story

Geregisseerd door: Chris D'Arienzo

Met onder meer: Patrick Wilson, Malcolm McDowell en Judy Greer

Plot Barry Munday

"A comedy that hits you right where it counts."

Barry Munday (Patrick Wilson) staat bekend als een versierder en vrouwenverslinder. De wildste feesten zijn voor hem niet te gek. Toch kijkt Barry vreemd op als hij op een ochtend gecastreerd ontwaakt. Net op het moment dat Barry alle hoop heeft opgegeven om ooit nog kinderen te krijgen, krijgt hij bericht van een vrouw die hem meldt zijn kind te hebben gebaard. En dat terwijl Barry zich de vrouw totaal niet kan herinneren, laat staan met haar het bed gedeeld te hebben...

imageimageimage

Bespaar je de moeite.

En BAH wat een wijf.

avatar van Spider

Spider

Leuke film. Ik werd zo melig dat ik mijn trompet uit mijn handen liet vallen en deze op mijn schoot viel. Patrick Wilson is toch een aparte acteur die er in elke film er anders uit ziet. Check Lakeview Terrace, Little Children of Watchmen. Klasse hoor.

avatar van artwarrior

artwarrior

op zich wel een leuk filmpje...ideaal voor deze maandagavond.....gelukkig verzandt het begin niet teveel in rokkenjager clichés.....en is de rest wel vermakelijk....geen hoog of laag vlieger...maar wel een half puntje boven het midden...

avatar van K. V.

K. V.

Hm, 'k wist niet echt wat te verwachten bij deze film, maar 'k vond hem wel goed. In de begin moest 'k wel wat in het verhaal komen, maar uiteindelijk had de film wel het hart op de goeie plaats. Het is een goeie mengeling van komedie en drama, al is het niet echt een komedie waar je achterover ligt van het lachen. De cast deed het niet slecht.

Goed filmpje.

avatar van margo1

margo1

K. V. schreef:

Goed filmpje.

Daar sluit ik me helemaal bij aan

avatar van patrick17

patrick17

Niet onaardig.
Niet meer en niet minder.
Het verhaal duurt te lang als het ware. Vrouwenverslinder, verwonding en dan
de zwangerschap wat in een stuk doorgaat

Voor een keertje OK, daarna de kast in en laten liggen...

scorsese

Matige film waarin een vrouwenversierder te horen krijgt dat hij tijdens een one-night-stand iemand bezwangerd heeft. De film begint zeker leuk met het leven van deze vrouwenversierder. Ook de rol van Patrick Wilson is lekker dik aangezet. Maar als eenmaal de vrouw in beeld komt, wordt het geheel een stuk braver en voorspelbaarder, en dat geldt ook voor het acteerwerk.

avatar van david bohm

david bohm

Matige comedy waarbij ik nauwelijks heb moeten lachen. Het begint allemaal nog wel aardig met een geboren loser die de player uithangt en dan een aanslag te verduren krijgt. Daarna kreeg ik enige hoop op een paar goeie grappen door de Aziatisch uitziende baby maar dit bleek ijdele hoop.

avatar van Mythos

Mythos

Gelukkig was het einde leuk.

Theunissen

Niet echt een hoogvlieger maar ondanks dat keek deze zich nog best aardig weg. Het begin van de film was nog wel leuk maar na ongeveer 45 minuten wordt het toch min of meer een saaie en ietwat flauwe bedoeling en de film eindigt ook behoorlijk cliché. De cast deed het best redelijk en vooral Patrick Wilson en Judy Greer (zag er wel maf uit) waren best te pruimen. Het was trouwens wel leuk om Cybill Shepherd en Christopher McDonald in een kleine rol te zien. De scene met de thuisgroep en hun penisproblemen was overigens best grappig. Al met al leuk om eens gezien te hebben maar meer ook niet, lang bijblijven zal hij waarschijnlijk ook niet.

avatar van John Lee Hooker

John Lee Hooker

Ho, hé wat - volstrekt belachelijk hoe die vrouw zich gedroeg; volledig in haar zelf gekeerd zonder enig aanpassingsvermogen en elke poging vanuit Barry om een band op te bouwen werd afgewezen. Dit soort onwerkelijke figuren zie je weliswaar vaker zien verschijnen in het rijtje van debiele komedies uit de United States maar de vraagtekens boven mijn hoofd bleven 95 minuten lang op hun plek. Gelukkig heeft Patrick Wilson zijn rol erg leuk neergezet. Het is af en toe best grappig om hem in deze benarde positie te zien verkeren.