Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 2 (2007)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Courtney Love, Louis Walsh, Katie Melua
  8. Alan Carr, Glenn Close, Amy MacDonald
  9. Nigella Lawson, Marilyn Manson, Rihanna
  10. Sharon Osbourne, David Boreanaz, Stereophonics
  11. Ashley Jensen, Miriam Margolyes, Mika
  12. Christopher Biggins, Barbara Windsor, Russell Brand, Lorraine Kelly, The Feeling

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.