Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 23 (2018)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Emily Blunt, John Krasinski, Tom Holland, Kylie Minogue
  2. Dwayne 'The Rock' Johnson, Naomie Harris, Martin Freeman, Roger Daltrey
  3. Benedict Cumberbatch, Matt LeBlanc, Maxine Peake, Mary Berry, Claudia Winkleman, Calvin Harris, Dua Lipa
  4. Orlando Bloom, Stephen Merchant, Tamsin Greig, SuRie
  5. Stephen Mangan, Emilia Fox, Johnny Vegas, Jess Glynne
  6. Ryan Reynolds, Josh Brolin, David Beckham, Vanessa Kirby, Joan Armatrading
  7. Emilia Clarke, Gloria Estefan, David Tennant, Phoebe Waller-Bridge, Leon Bridges
  8. Chris Pratt, Bryce Dallas Howard, Jeff Goldblum, Thandie Newton, Jake Shears
  9. Ethan Hawke, Toni Collette, Aidan Turner, Jo Brand, Liam Payne
  10. Usain Bolt, Channing Tatum, Jennifer Saunders, Beattie Edmondson, Rob Brydon, Florence and the Machine
  11. Sandra Bullock, Cate Blanchett, Sarah Paulson, Helena Bonham Carter, Rihanna, Years and Years
  12. Cher, Christine Baranski, Rupert Everett, Natalie Dormer, Tom Odell
  1. Compilation show (special)
avatar van brawljeff
De kwaliteit gaat langzaam achteruit, maar dit blijft toch echt mijn favoriete talkshow aller tijden. Ik hoef niet per se meer iedere aflevering te zien, maar ik zie dat ik ook dit seizoen maar slechts drie afleveringen (waaronder de compilatie, die ik eigenlijk nooit kijk) heb gemist.