Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 19 (2016)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Henry Cavill, Ben Affleck, Amy Adams, Pet Shop Boys
  2. Chris Hemsworth, Jessica Chastain, Kirsten Dunst, Stephen Mangan
  3. Kevin Costner, Ricky Gervais, Eric Bana, Ewan McGregor, Dame Helen Mirren, Meghan Trainor
  4. Meryl Streep, Hugh Grant, Keeley Hawes, Joe and Jake
  5. Paul Hollywood, Dame Joan Collins, Lily James, Richard Madden, DNCE
  6. Paul Rudd, Martin Freeman, Maxine Peake, Seth Rogen, Birdy
  7. Tom Hiddleston, John Malkovich, Samuel L. Jackson, CHVRCHES
  8. Johnny Depp, Jennifer Lawrence, James McAvoy, Jack Whitehall, will.i.am
  9. Ryan Gosling, Russell Crowe, Jodie Foster, Light Bright Light, Sir Elton John
  10. Matt LeBlanc, Emilia Clarke, Kate Beckinsale, Dominic Cooper, Corinne Bailey Rae
  11. Kelsey Grammer, Tamsin Greig, Salma Hayek, Alicia Keys
  12. Dwayne 'The Rock' Johnson, Jeff Goldblum, Liam Hemsworth, Tom Odell
  13. Melissa McCarthy, Kristen Wiig, Kate McKinnon and Leslie Jones, Charlie Sheen, Christine and the Queens
  14. Jennifer Saunders, Joanna Lumley, Rebel Wilson, Iggy Pop
  1. Compilation Special 2016 (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.