Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 16 (2014-2015)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Denzel Washington, Peter Capaldi, Gemma Arterton, George Ezra
  2. Hugh Grant, Emma Thompson, Luke Evans, Lenny Kravitz
  3. John Cleese, Taylor Swift, Kevin Pietersen, Neil Diamond
  4. Robert Duvall, Robert Downey Jr., Stephen Fry, U2
  5. Benedict Cumberbatch, Timothy Spall, Miranda Hart, Maroon 5
  6. Matthew McConaughey, Anne Hathaway, Lena Dunham, Micky Flanagan, Sia
  7. Dame Shirley Bassey, David Walliams, Catherine Tate, Richard Ayoade, Annie Lennox
  8. Jennifer Aniston, Jason Bateman, Dame Judi Dench, Dustin Hoffman, Olly Murs
  9. Nicole Kidman, Julie Walters, Hugh Bonneville, Take That
  10. Michael Keaton, Jamie Oliver, Victoria Wood, Sir Ian McKellen, One Direction
  11. Jim Carrey, Jeff Daniels, Jude Law, Tamsin Greig, Nicole Scherzinger
  12. Ben Stiller, Ricky Gervais, Rebel Wilson, Jamie Foxx, Cameron Diaz, Danny Dyer, Usher
  13. Meryl Streep, Mark Ruffalo, James McAvoy, Hozier
  14. David Tennant, Olivia Colman, Harvey Weinstein, Jessie J
  15. Sir David Attenborough, Gary Lineker, Jessica Chastain, Harry Hill, McBusted
  16. Dame Judi Dench, Dev Patel, Sharon Horgan, Rob Delaney, Jack O'Connell, First Aid Kit
  17. Julianne Moore, Michael Flatley, Bill Bailey, Cuba Gooding Jr, Gregory Porter and Laura Mvula
  18. Jamie Dornan, Julie Walters, Stephen Mangan, Charli XCX and Rita Ora
  19. Sean Penn, Celia Imrie, Ross Noble, Kelly Clarkson
  20. David Beckham, Will Smith, Margot Robbie, Hugh Jackman, Noel Gallagher
  1. Comic Relief Special (special)
  2. Compilation Show (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.