Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 4 (2008)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Eddie Izzard, Harry Shearer, Travis
  10. Barry Manilow
  11. Brendan Fraser, Martina Navratilova, Alesha Dixon
  12. Jack Dee, Davina McCall, Razorlight
  13. Joe Swash, Michael McIntyre, Boyzone
  1. Hart to Hart Special with Stefanie Powers and Robert Wagner (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.