Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 18 (2015-2016)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Matt Damon, Jessica Chastain, Bill Bailey, The Weeknd
  2. Robert De Niro, Anne Hathaway, Sir Kenneth Branagh, Tom Hiddleston, The Shires
  3. Meryl Streep, Nicole Kidman, Carey Mulligan, Nigella Lawson, Gabrielle Aplin
  4. Colin Farrell, Rachel Weisz, Dawn French, Chris O'Dowd, Rod Stewart
  5. Daniel Craig, Naomie Harris, Christoph Waltz, Sam Smith
  6. Maggie Smith, Alex Jennings, Bradley Cooper, Sienna Miller, Cindy Crawford, Justin Bieber
  7. Kate Winslet, Michael Fassbender, 50 Cent, Julie Walters, Ellie Goulding
  8. Tom Hanks, Peter Capaldi, David Walliams, Duran Duran
  9. Benedict Cumberbatch, Johnny Depp, Daniel Radcliffe, James McAvoy, The Corrs
  10. Chris Hemsworth, Ron Howard, Lily Tomlin, Kevin Bridges, Blake, Dame Shirley Bassey
  11. Tina Fey, Kurt Russell, Josh Widdicombe, Sia
  12. David Beckham, Carrie Fisher, Daisy Ridley, John Boyega, Kylie Minogue
  13. Ralph Fiennes, Tracey Ullman, James Nesbitt, James Bay
  14. Matthew Perry, Gemma Arterton, Miriam Margolyes, Jack Savoretti
  15. Ice Cube, Kevin Hart, Hugh Laurie, Sir David Attenborough, Olivia Colman, Elle King
  16. Will Smith, Ryan Reynolds, Catherine Zeta-Jones, Toby Jones, Laura Mvula
  17. Ben Stiller, Owen Wilson, Penelope Cruz, Jack Black, Sir Elton John
  18. Julianne Moore, Rebel Wilson, Ant and Dec, Little Mix
  1. New Year Special 2015: Jennifer Lawrence, Eddie Redmayne, Will Ferrell, Mark Wahlberg, Years And Years (special)
  2. Compilation Special 2016 (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.