Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 22 (2017-2018)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Harrison Ford, Ryan Gosling, Margot Robbie, Reese Witherspoon, Bananarama
  2. Kate Winslet, Idris Elba, Chris Rock, Liam Gallagher
  3. Jane Fonda, Nicole Kidman, Colin Farrell, Bryan Cranston, Matt Lucas, Niall Horan
  4. Hillary Clinton, Jeff Goldblum, Gerard Butler, Jack Whitehall, Gregory Porter
  5. Emma Thompson, Adam Sandler, Claire Foy, Cara Delevingne, Morrissey
  6. Judi Dench, Kenneth Branagh, Johnny Depp, Michelle Pfeiffer, Josh Gad, St. Vincent
  7. Hugh Grant, Jason Momoa, Sarah Millican, Kelly Clarkson
  8. Shirley Ballas, Mel Gibson, Will Ferrell, Mark Wahlberg, John Lithgow, Kesha
  9. Elton John, Stephen Fry, Carey Mulligan, Robbie Williams, P!nk
  10. Jessica Chastain, Dawn French, Rebel Wilson, Dwayne Johnson, Kevin Hart, Jack Black, Noel Gallagher
  11. Daisy Ridley, John Boyega, Gwendoline Christie, Mark Hamill, Sam Smith
  12. Will Smith, Jenna Coleman, Jamie Oliver, Tom Chaplin
  13. Anthony Joshua, Tom Hanks, Maisie Williams, First Aid Kit
  14. Liam Neeson, Helen Mirren, Jamie Dornan, Sigrid
  15. Tom Cruise, Henry Cavill, Rebecca Ferguson, Simon Pegg, Paloma Faith
  16. will.i.am, Imelda Staunton, Cuba Gooding Jr, George Ezra
  17. Saoirse Ronan, Eric McCormack, Debra Messing, Rob Beckett, Keala Settle
  18. Margot Robbie, Allison Janney, Daniel Kaluuya, Alicia Vikander, Camila Cabello
  1. New Year's Eve Show (special)
  2. Graham Norton's Good Guest Guide (special)
  3. Compilation Special 2018 (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.