Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 9 (2011)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. David Tennant, Catherine Tate, Jon Richardson, Josh Groban
  9. Tom Hanks, Simon Pegg, Nicole Scherzinger
  10. Cameron Diaz, Bear Grylls, Kathy Griffin, Friendly Fires
  11. Lee Mack, Jessie Wallace, Kim Cattrall, The Saturdays
  12. Ewan McGregor, Chris O'Dowd, Example
  1. Compilation Special 2011 (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.