Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 15 (2014)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Russell Crowe, Cameron Diaz, Richard Ayoade, Kylie Minogue
  2. Andrew Garfield, Emma Stone, Jamie Foxx, Paolo Nutini
  3. Ricky Gervais, Ronnie Corbett, Juliette Binoche, Imelda May
  4. Zac Efron, Seth Rogen, Matt LeBlanc, Kaiser Chiefs
  5. Hugh Jackman, Michael Fassbender, James McAvoy, Molly Smitten-Downes
  6. Brenda Blethyn, Stephen Mangan, Jean Paul Gaultier, Barry Manilow
  7. Dawn French, Kirsten Dunst, Bear Grylls, Sam Smith
  8. Dame Julie Andrews, Channing Tatum, Jonah Hill, Pharrell Williams
  9. Tom Cruise, Emily Blunt, Charlize Theron, Seth McFarlane
  10. Mark Ruffalo, Michael Sheen, Amanda Holden, Ed Sheeran
  11. Samuel L. Jackson, Keira Knightley, Jenson Button
  12. Cheryl Cole, Don Johnson, John Bishop, Brendan O'Carroll
  1. Compilation Special 2014 (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.