Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 12 (2012-2013)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Arnold Schwarzenegger, Miranda Hart, Ronnie Corbett, Usher
  15. Mark Wahlberg, Michael Fassbender, Sarah Silverman, Laura Mvula
  16. Jeremy Renner, Gemma Arterton, Matt Lucas, Delia Smith, Rita Ora
  17. Richard Gere, John Malkovich, Saoirse Ronan, Taylor Swift
  18. Jude Law, Mila Kunis, Dame Judi Dench, Olly Murs
  1. New Year Special: Tom Cruise, Hugh Jackman, Billy Crystal, Rosamund Pike, John Bishop, Paul Hollywood, Mary Berry, Pink (special)
  2. Compilation Special 2013 (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.