Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 14 (2013-2014)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Harrison Ford, Benedict Cumberbatch, Jack Whitehall, James Blunt
  2. Chris Hemsworth, Natalie Portman, Katy Perry, James Corden, Paul McCartney
  3. Robert De Niro, Michelle Pfeiffer, Jennifer Saunders, Cher
  4. Dame Judi Dench, Jeremy Paxman, John Bishop, Sir Elton John
  5. Jude Law, June Brown, Greg Davies, Lady Gaga
  6. David Tennant, Matt Smith, Emma Thompson, Jimmy Carr, Robbie Williams feat. Olly Murs
  7. Colin Farrell, Sharon Osbourne, Jeremy Clarkson, Jo Brand, Arcade Fire
  8. Daniel Radcliffe, Mary Berry, Andrew Lloyd Webber, Harry Hill, Cliff Richard
  9. Ben Stiller, Martin Freeman, Jamie Oliver, Rebecca Ferguson
  10. Julie Walters, Len Goodman, Miranda Hart, Tinie Tempah feat. Labrinth
  11. Sylvester Stallone, Robert De Niro, Carey Mulligan, Jonah Hill, Jake Bugg
  12. Idris Elba, Lena Dunham, Olivia Colman, Keane
  13. Kenneth Branagh, Keira Knightley, Thierry Henry, Lee Mack, Katy B
  14. Matthew McConaughey, Julianne Moore, Alan Davies, Sheryl Crow
  15. Gary Oldman, Toni Collette, Nick Frost, London Grammar
  16. Matt Damon, Bill Murray, Hugh Bonneville, Paloma Faith
  17. Dominic Cooper, Miriam Margolyes, Lily Allen
  18. Ant & Dec, Jamie Dornan, Aaron Paul, Naomi Campbell, Ellie Goulding
  1. New Year Special: Monty Python, Anchorman 2, Joan and Jackie Collins, Frank Skinner, Michael Bublé (special)
  2. Compilation Special 2014 (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.