Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 17 (2015)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Stanley Tucci, Kim Cattrall, Harry Enfield, Paul Whitehouse, Years & Years
  2. Carey Mulligan, Noomi Rapace, Amanda Holden, Jessie Ware
  3. Mark Ruffalo, Jeremy Renner, Elizabeth Olsen, Josh Widdicombe, Blur
  4. Kit Harington, Matt LeBlanc, Rebel Wilson, Mumford and Sons
  5. Miranda Hart, Rupert Everett, Greg Davies, Electro Velvet
  6. Kylie Minogue, Simon Pegg, Michael McIntyre, Brandon Flowers
  7. George Clooney, Dwayne 'The Rock' Johnson, Hugh Laurie, Jessica Hynes, Britt Robertson, Snoop Dogg
  8. Melissa McCarthy, Jude Law, Chris Pratt, John Bishop, Florence and the Machine
  9. Samuel L. Jackson, Stephen Merchant, Amy Schumer, Muse
  10. Mark Wahlberg, Seth MacFarlane, Dara Ó Briain, Cyndi Lauper
  11. Arnold Schwarzenegger, Emilia Clarke, Jake Gyllenhaal, Cara Delevingne, Tinie Tempah
  12. Lewis Hamilton, Ewan McGregor, Jack Whitehall, Rita Ora
  1. Compilation Special 2015 (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.