Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 28 (2020)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Dolly Parton, Rupert Everett, Lolly Adefope, Riz Ahmed, Sara Pascoe, Roisin Murphy
  2. Ewan McGregor, Ashley Banjo, Miley Cyrus, Shirley Ballas, Frank Skinner
  3. Arsene Wenger, Samuel L Jackson, Latanya Richardson Jackson, Dawn French, Freddie Flintoff, Michael Kiwanuka
  4. Bruce Springsteen, Kristin Scott Thomas, Mawaan Rizwan, Stephen Mangan, Matthew McConaughey, Sam Smith
  5. Jessie Buckley, Bill Bailey, Octavia Spencer, Frank Gardner, David Walliams, Dermot Kennedy
  6. Kylie Minogue, Nicola Adams, Josh O'Connor, Emma Corrin
  7. Hugh Grant, Nigella Lawson, Jamie Foxx, Tina Fey, Amy Adams, Dua Lipa
  8. Mariah Carey, Nadiya Hussain, Tim Peake, Gary Barlow
  9. Stephen Fry, Amanda Seyfried, Michael J Fox, Jamie Oliver, Dolly Parton
  10. Claudia Winkleman, Nicola Coughlan, Lee Mack, McFly
  11. George Clooney, Michael Sheen, David Tennant, Viola Davis, Vanessa Kirby, Michael Ball, Alfie Boe
  • volgende aflevering: vrijdag 4 december (aflevering 9)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.