Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 11 (2012)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Cate Blanchett, Ewan McGregor, Michael Sheen, Matt Lucas, Keane
  8. Jon Hamm, Charlize Theron, Steve Coogan, Rumer
  9. Katy Perry, Ross Noble, Cheryl Cole
  10. Russell Brand, Emily Blunt, Paloma Faith
  11. will.i.am, Greg Davies, Miriam Margolyes, Adam Lambert
  12. Danny DeVito, Charlotte Church, Rhod Gilbert, Fun.
  1. Compilation Special 2012 (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.