Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 20 (2016-2017)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Daniel Radcliffe, Justin Timberlake, Anna Kendrick, Robbie Williams
  2. Ewan McGregor, Danny DeVito, Miranda Hart, Sam Neill, John Bishop, Amber Riley
  3. Amy Adams, Jeremy Renner, Chris O'Dowd, Niall Horan
  4. Tom Cruise, Cobie Smulders, Jude Law, Catherine Tate, Kings of Leon
  5. Benedict Cumberbatch, Eddie Redmayne, Bryan Cranston, Leann Rimes
  6. Ben Affleck, Sir David Attenborough, Matt Smith, Claire Foy, Sting
  7. Rosamund Pike, Michael McIntyre, Andrew Lloyd Webber, Coldplay
  8. Tom Hanks, Gemma Arterton, Joseph Gordon-Levitt, Mo Farah, Olly Murs
  9. Jennifer Lawrence, Chris Pratt, Jamie Oliver, Will.i.am, Emeli Sande
  10. Carrie Fisher, Grayson Perry, Sandi Toksvig, Nadiya Hussain
  11. Nicole Kidman, Dev Patel, Felicity Jones, Dawn French, Sir Michael Parkinson, Jack Savoretti
  12. Will Smith, Dame Helen Mirren, Naomie Harris, Martin Freeman, Katie Melua
  13. Ryan Gosling, Emma Stone, Ben Affleck, Sienna Miller, Gregory Porter
  14. Matthew McConaughey, Christina Ricci, Josh Widdicombe, Ed Sheeran
  15. Trainspotting Special: Danny Boyle, Ewan McGregor, Jonny Lee Miller, Robert Carlyle, Ewen Bremner
  16. Annette Bening, Andrew Garfield, Harriet Harman, Asa Butterfield, Elbow
  17. Denzel Washington, Jamie Dornan, Keanu Reeves, Whoopi Goldberg, Rag'n'Bone Man
  18. Tom Hiddleston, Ruth Wilson, Ricky Gervais, Daniel Radcliffe, Joshua McGuire, Tinie Tempah
  19. Hugh Jackman, Patrick Stewart, Ian McKellen, James Blunt
  1. New Year's Eve Show: Michael Fassbender/Marion Cotillard/James McAvoy/Frank Skinner/Gary O'Donovan/Paul O'Donovan/Pete Tong with the Heritage Orchestra (special)
  2. Graham Norton's Big Red Chair (special)
  3. Compilation Special 2017 (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.