Mijn Series +

The Graham Norton Show - Seizoen 25 (2019)

Alternatieve titel: Graham Norton

Verenigd Koninkrijk
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Graham Norton
met Graham Norton

The Graham Norton Show is een BBC-show waarin Graham Norton de grootste sterren ontvangt op zijn rode bank. Dit resulteert vaak in hilarische interviews. Centraal staan nieuwe films, series, tv-programma's, boeken, toneelstukken, musicals en albums. Iedere aflevering wordt afgesloten met een muzikaal optreden en meestal een bezoek aan de 'rode stoel'. In dit onderdeel krijgt het publiek te kans om een leuke en vaak beschamende anekdote te vertellen. Is het verhaal niet leuk genoeg? Dat word je door Graham met stoel en al achterover gegooid.

1. Sally Field, Bill Pullman, Keeley Hawes, Matt Lucas, The Lumineers
  2. Chris Hemsworth, Paul Rudd, Julianne Moore, Emilia Clarke, Kit Harington, Tom Walker
  3. Anne Hathaway, Rebel Wilson, Jodie Comer, Daniel Radcliffe
  4. Charlize Theron, Seth Rogen, Matthew Broderick, Zac Efron
  5. Keanu Reeves, Kylie Minogue, Taron Egerton, Jamie Bell, Suranne Jones, Michael Rice
  6. Will Smith, Naomi Scott, Kevin Hart, Octavia Spencer, Shakespears Sister
  7. Jack Whitehall, Gwendoline Christie, Luke Evans, Paloma Faith
  8. Jessica Chastain, Michael Fassbender, Sophie Turner, James McAvoy
  9. Gloria Estefan, David Tennant, Michael Sheen, Jonas Brothers
  10. Stephen Fry, Andrew Scott, Paloma Faith, Lee Mack, Bastille
  11. Danny Boyle, Lily James, Himesh Patel, Madonna, Sir Ian McKellen, Sheryl Crow
  12. Tom Hanks, Gwyneth Paltrow, Tom Holland, Jake Gyllenhaal, Stormzy
  13. Compilation Show
avatar van brawljeff
Zo te zien wordt de Nederlandse televisie weer overgeslagen. Jammer! Dan maar de herhaling op BBC opnemen.

avatar van ZAP!
brawljeff - Nl. komt toch altijd later wel aan de beurt?

avatar van brawljeff
ZAP! meestal de dag daarna (zaterdagavond) op NPO3, maar dat was nu niet het geval.

avatar van brawljeff
Grappig om een keer een aflevering van Graham Norton zonder Graham Norton te zien. Ik moet zeggen dat Jack Whitehall de perfecte vervanger was. Maar volgende week toch graag weer met de vertrouwde host.

avatar van kleintje 2
Weer eveneens leuk om te volgen.