• 15.814 nieuwsartikelen
  • 178.383 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.594 acteurs
  • 199.105 gebruikers
  • 9.378.017 stemmen

Horrorfilm draft en KO

zoeken in:

Shadowed

• 11414 berichten
  • 6715 stemmen

alexspyforever

Nu de K.O. steeds dichterbij komt, is er een bepaald plan? Daarmee bedoel ik hoeveel K.O.'s er ongeveer per dag zullen zijn. Of is er daar nog geen plan voor?

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Shadowed schreef:

alexspyforever

Nu de K.O. steeds dichterbij komt, is er een bepaald plan? Daarmee bedoel ik hoeveel K.O.'s er ongeveer per dag zullen zijn. Of is er daar nog geen plan voor?

Wel het plan is om in reeksen te gaan werken. Ik ga eens als alle nominaties klaar zijn eenieders lijst de volgorde laten randomizen.

Vervolgens gaan we een KO houden tussen de films die op lijn 1 staan, 8 battles bepaald via de randomizer. Aangezien er 17 films zijn zal de laatste uit de reeks worden overgeheveld naar lijn 2 waar ik dan weer de randomizer de battles laat bepalen (zullen dan 9 battles zijn). En zo werken we ieder lijntje af. Ik wil vermijden dat er in de 1e ronde films van dezelfde persoon al meteen tegenover elkaar staan. Ik ga niet spreken van zoveel per dag, laten we de mensen de kans geven of de niet geziene films (als ze dat wensen) te kunnen bekijken.

ZZ TOP wil je dat joolstein brood gaat bakken?

ZZ TOP

• 507 berichten
  • 2193 stemmen

alexspyforever ik heb geen flauw idee wat je bedoeld. Help me even.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

ZZ TOP schreef:

alexspyforever ik heb geen flauw idee wat je bedoeld. Help me even.

Je zei:

joolstein the flour is yours

Je zegt dus: "joolstein, het meel is voor jou"

ZZ TOP

• 507 berichten
  • 2193 stemmen

Haha , je hebt helemaal gelijk. Scherp gezien. Had ik nog helemaal niet gezien.

Klein typefoutje.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Wel straf Glacius een film kiezen met zo een laag gemiddelde (The Open House).

Ik had gemerkt dat het aantal films in de letterboxd lijst niet klopte, dus heb ze nog eens helemaal nagekeken en de ontbrekende films toegevoegd, nu zitten we op het correcte aantal (234).

‎Horror draft MovieMeter 2019, a list of films by Johan_Wow • Letterboxd

Ik sta momenteel op 73% geziene films.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Het grote probleem voor de naderende K.O. zal voor mij toch worden of ik de energie zal hebben al die films in de lijsten te bekijken die ik nog niet gezien heb. Ik ben bang van niet. Het kost je wel even gemiddeld zo'n 90 minuten van je vrije tijd. Dat is heel wat anders bij een muziek K.O. Daar ben je slecht gemiddeld zo'n 4 minuten kwijt.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

wibro schreef:

Het grote probleem voor de naderende K.O. zal voor mij toch worden of ik de energie zal hebben al die films in de lijsten te bekijken die ik nog niet gezien heb. Ik ben bang van niet. Het kost je wel even gemiddeld zo'n 90 minuten van je vrije tijd. Dat is heel wat anders bij een muziek K.O. Daar ben je slecht gemiddeld zo'n 4 minuten kwijt.

Ik ga ze ook niet allemaal bekijken, die van Onderhond ga ik grotendeels skippen omdat ik ondertussen wel weet waar ik me dan aan kan verwachten. Je kan ook afwachten tot de eerste battles bekend zijn en dan kan je een selectie maken. De niet geziene films die afvallen in ronde 1 en waarvan ik zoiets had van mwah denk niet dat het iets voor mij is, die ga ik mij dan ook besparen om alsnog te kijken.

Sommige ga ik wel kijken als de kans groot is dat ze bij een volgende draft wederom gaan worden gekozen.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Ach het is aan mij voor mijn laatste keuzes. Een van mijn favorieten ontbreekt nog:

Dolls (1987) - MovieMeter.nl

En als fan van HGL nog eentje van hem:

The Wizard of Gore (1970) - MovieMeter.nl

En mijn allerlaatste nog eens een silent:

The Cat and the Canary (1927) - MovieMeter.nl

Zandadder aan jou je laatste keuze.

Glacius

• 4297 berichten
  • 3032 stemmen

alexspyforever schreef:

Wel straf Glacius een film kiezen met zo een laag gemiddelde (The Open House).

Ik had gemerkt dat het aantal films in de letterboxd lijst niet klopte, dus heb ze nog eens helemaal nagekeken en de ontbrekende films toegevoegd, nu zitten we op het correcte aantal (234).

‎Horror draft MovieMeter 2019, a list of films by Johan_Wow • Letterboxd

Ik sta momenteel op 73% geziene films.

Was mij niet opgevallen, zelf namelijk 4* uitgedeeld.

Shadowed

• 11414 berichten
  • 6715 stemmen

BlueJudaskiss heb jij misschien een idee waar ik “Who Would Kill a Child?” Kan vinden? Die komt binnenkort aan de beurt en ik kan hem nergens vinden. Andere films die ik niet kan vinden zijn Dead Daughters en Blood Feast 2.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Shadowed schreef:

BlueJudaskiss heb jij misschien een idee waar ik “Who Would Kill a Child?” Kan vinden? Die komt binnenkort aan de beurt en ik kan hem nergens vinden. Andere films die ik niet kan vinden zijn Dead Daughters en Blood Feast 2.

Blood Feast 2 kan ik u bezorgen, stuur mij een pm. Misschien heb ik van Who could Kill a Child ook nog ergens een kopie van liggen, ik kijk het na.

Voor Dead Daughters moet je bij Onderhond zijn.

Shadowed

• 11414 berichten
  • 6715 stemmen

Onderhond kon me denk ik niet helpen. Met downloaden moet ik nog ff wachten ivb een gebroken laptop.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11917 berichten
  • 5320 stemmen

Shadowed schreef:

Ik weet dat hij in Nederland is uitgebracht door Mr Horror Presents!

nathaniel177

• 574 berichten
  • 2733 stemmen

Ik heb op dit moment 24% gezien.

Onderhond

• 87598 berichten
  • 12853 stemmen

189 of 240 (78%) gezien.

Maar momenteel liggen m'n prioriteiten elders vrees ik, dus denk niet dat ik nog erg veel nieuwe films ga meepikken.

Kondoro

• 11521 berichten
  • 2865 stemmen

You’ve watched 104 of 240 - 43%.

Ik heb voor dit jaar (nog drie dagen) even een andere prioriteit en andere films in de planning. Maar ik wil (en het is ook een filmvoornemen) deze op een 100% krijgen, kijken of het wat gaat worden .

Shadowed

• 11414 berichten
  • 6715 stemmen

Ik heb 69% gezien.

Collins

• 7301 berichten
  • 4317 stemmen

146 van 240 (61%) gezien.

Ik heb nog wel wat interessant ongezien werk gespot dat ik wil meepakken. Maar er staat ook veel tussen dat mij niet aanspreekt. Die laat ik lekker schieten.

Glacius

• 4297 berichten
  • 3032 stemmen

Ik wil The Open House wel vervangen ivm lage gemiddelde, ondanks dat ik de film zelf 4* geef.

Maniac (2012)

Starry Eyes (2014)

FillumGek

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Glacius schreef:

Ik wil The Open House wel vervangen ivm lage gemiddelde, ondanks dat ik de film zelf 4* geef.

Maniac (2012)

Starry Eyes (2014)

FillumGek

Denk dat je met Maniac beter zal scoren, wellicht de beste uit je lijst naar mijn mening.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.