• 16.295 nieuwsartikelen
  • 179.844 films
  • 12.376 series
  • 34.301 seizoenen
  • 651.013 acteurs
  • 199.608 gebruikers
  • 9.413.824 stemmen

Horrorfilm Challenge

zoeken in:

alexspyforever

• 21525 berichten
  • 2328 stemmen

19. El Ataque de los Pájaros (1986) - FTV

https://pics.filmaffinity.com/Beaks_The_Movie_Birds_of_Prey_AKA_Evil_Birds-859514748-large.jpg

Ik weet niet welke versie de bovenstaande users hebben gezien. Als je The Birds dan toch de hemel in wil prijzen ga je niet klagen dat er in Beaks te weinig bloederige scènes zitten want dit was qua gore en actie The Birds x 7. Dat het misschien niet het acteerwerk heeft en iets teveel personages volgt (sommige volgen we even om daarna niet meer terug te zien) dan The Birds ja ok. Maar dit is een prima film ondanks het zichtbare lage budget.

Een tip van john mcclane 2 en een fijne.

Mexicaanse horror ligt mij precies wel.

Shaky

• 3737 berichten
  • 13163 stemmen

31. Children Shouldn't Play with Dead Things (1973) - FTV

https://i1.wp.com/thekillermoviechannel.net/wp-content/uploads/2018/06/children-dead-things.jpg?resize=714%2C402&ssl=1

Zeer vreemd filmpje dat af en toe naar comedy neigt, maar soms ook behoorlijk verontrustende achterliggende gedachten lijkt te hebben zo lijkt onze Alan niet ziek van wat necrofilie en toont hij behoorlijke narcistische trekjes waarbij het ik vs zij gevoel een belangrijke rol speelt. Het laatste half uur is interessant, de eerste 50 minuten vooral onevenwichtig. Lastig om er een cijfer aan vast te hangen. Een 5,5 zou het op school zijn: 3*.

Woland

• 4826 berichten
  • 3855 stemmen

5. Zivi i Mrtvi (2007) - FTV

https://www.moviemeter.nl/images/cover/47000/47812.jpg

Hmmm, deze film deed het toch niet voor mij. Zivi i Mrtvi is voornamelijk een grauwe en rauwe oorlogsfilm. Jazeker, bovennatuurlijke elementen zitten erin, maar het horrorlabel is toch niet heel passend. De film ziet er behoorlijk donker uit, en bevat veel gevechtsscenes tijdens twee oorlogen - de Joegoslavische burgeroorlog in de jaren '90 en de Tweede Wereldoorlog - maar ik vond de film best verwarrend in de manier waarop er geschakeld werd tussen deze twee perioden. Misschien is het ook deels de boodschap dat oorlogen en hun ellende op een bepaalde manier inwisselbaar zijn, dat zou kunnen. Hoe dan ook, de oorlogsscenes en de interactie tussen de soldaten kwam weliswaar vrij overtuigend over, ook zeker geen slecht acteerwerk. Maar ik kon weinig met het plot deze kijkbeurt, en daardoor werd het een wat moeizame en lange zit. 2.5*

remorz

• 2498 berichten
  • 2754 stemmen

20. A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors (1987) - RW

2,5*

21. A Nightmare on Elm Street 4: The Dream Master (1988) - RW

1*

22. A Nightmare on Elm Street: The Dream Child (1989) - FTV

2,5*

23. Freddy's Dead: The Final Nightmare (1991) - FTV

0,5*

24. New Nightmare (1994) - RW

2,5*

25. Freddy vs. Jason (2003) - FTV

3*

26. A Nightmare on Elm Street (2010) - FTV

2,5*

Zo, ik kan Freddy inmiddels wel dromen (ja, flauw i know). Over het geheel een flink wisselvallige reeks. De eerste vijf delen raken een beetje verstrikt in hun eigen voortborduursels, waardoor het zesde deel alle hoop op serieuze horror laat varen en vol voor cartoonpastiche gaat. De reboot laat het behoorlijk na om de potentie waar te maken. Ergens schuilt er in Freddy best een enge creep, maar als Freddy vs. Jason eigenlijk het hoogtepunt vormt, weet je dat er gaandeweg teveel slechte keuzes gemaakt zijn.

alexspyforever

• 21525 berichten
  • 2328 stemmen

Shaky schreef:
31. Children Shouldn't Play with Dead Things (1973) - FTV

(afbeelding)

Zeer vreemd filmpje dat af en toe naar comedy neigt, maar soms ook behoorlijk verontrustende achterliggende gedachten lijkt te hebben zo lijkt onze Alan niet ziek van wat necrofilie en toont hij behoorlijke narcistische trekjes waarbij het ik vs zij gevoel een belangrijke rol speelt. Het laatste half uur is interessant, de eerste 50 minuten vooral onevenwichtig. Lastig om er een cijfer aan vast te hangen. Een 5,5 zou het op school zijn: 3*.

Vond ik een rotslechte film maar belangrijker. Je bent de 1ste die de 31 heeft gehaald. Op 9 dagen dat zou best wel eens een record kunnen zijn en zelfs voor we officieel van start waren gegaan. Aan jou de eer om 4 films uit te kiezen als prijs.

alexspyforever

• 21525 berichten
  • 2328 stemmen

20. La Tumba de los Muertos Vivientes (1983) - FTV

https://2.bp.blogspot.com/-nKFNf0wHH8U/ThMzfw7pf4I/AAAAAAAAGYU/ndHXPw_MXgs/s1600/dvbloodsucknazis_DVD%2BCover.jpg

Snap niet echt wat er volgens Mac Hammer Fan zoveel beter is aan deze film dan Franco's films met meer erotiek. Als je natuurlijk niet houdt van erotiek dan kan je Franco's oeuvre voor het grootste deel links laten liggen. Als je natuurlijk wat meer op horror wil gaan focussen dan moet je er wel voor zorgen dat er ook horror is. Er zijn welgeteld 2 zombie-aanvallen de eerste is nog redelijk en de 2de is in het donker gefilmd zodat je niet echt weet wat er gaande is. De film is misschien 10 minuten horror en de rest opvulsel met een saai verhaaltje en lege karakters. ironisch genoeg had wat meer erotiek deze film een stuk minder slaapverwekkend gemaakt. De dikke turkey score op imdb is verdiend en van mij ook een fikse minimumscore.

remorz

• 2498 berichten
  • 2754 stemmen

27. Excision (2012)

Ultiem genoten. Sterk episodische vertelling rondom ondoorgrondelijke tiener Pauline, die is belast met een dodelijke combinatie van een soort autistische intelligentie, een ongegeneerde mondigheid en een onstuitbare fascinatie voor het macabere.

https://screenandgonedotcom.files.wordpress.com/2016/05/exc48_00_00_39_00005.jpg

Ze heeft hilarische gesprekken met God, die ze op uitdagende wijze vraagt om begeleiding. ‘s Nachts bestaan haar droombeelden uit in bloed gedrenkte performance-artfantasieën. Overdag heeft ze vooral de burgerlijke gesprekken aan de eettafel te verduren.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcQdlOufqL8XJYB2klzYbWzUTPBUkO4Hb918lktR8IGbLXfMo6AA

Zwarte humor die Miranda July en Todd Solondz naar de kroon steekt en er nog een bloederig sausje overheen schept. Had hier en daar misschien nog wat uitbundiger of scherper gemogen, maar dit is - zeker voor een debuut - een uiterst vermakelijke film. Dikke 4*

alexspyforever

• 21525 berichten
  • 2328 stemmen

20. Demon Seed (1977) - FTV

https://image.tmdb.org/t/p/w500_and_h282_face/qQpLmoIdkY9aHjdmcHCWadQaoVH.jpg

En ik ben ook erg blij dat deze werd genomineerd Woland. Misschien niet zo grafisch als gehoopt maar ik denk dat de angst voor ongehoorzame uitvindingen die uiteindelijk het leven van de mens gaan beginnen bepalen hier wel erg goed werd gepresenteerd. Julie Christie geeft deze angst op een heel geloofwaardige manier weer. Die oude apparatuur maakt me ook wel nostalgisch, al waren die floppy disks in mijn tijd niet zo groot meer. Zo een film waarvan ik hoop dat er een sequel is of nog zal worden gemaakt.

Eigenlijk zou je verwachten dat een film als deze meer bekendheid zou moeten hebben of zelfs een klassiekerstatus hebben.

joolstein

• 10962 berichten
  • 9077 stemmen

23. Nella Stretta Morsa del Ragno (1971) - FTV

https://i1.wp.com/www.horrorsociety.com/wp-content/uploads/2018/06/webblu.jpg?fit=800%2C943&ssl=1

Klaus Kinski als "Edgar Allan Poe." strompelt, gekleed in 19e-eeuws gewaad met kaars in de hand, door het beeld. Hij was niet echt een zegen maar meer een vloek. Gelukkig verdwijnt Kinski na nog een paar scènes uit de film en blijven we achter bij Alan Foster (Anthony Franciosa) die als onze hoofdpersoon, een journalist een griezelige weddenschap heeft geaccepteerd. Deze structuur komt meer overeen met Shirley Jackson's korte roman The Haunting of Hill House (1959) dan van Poe. Maar tijdens dat we de ronddwalende Alan Foster volgen in het spinnenwebbenhuis zien wel genoeg knikjes naar Poe.

Regisseur Margheriti filmde een nieuwe versie in kleur van zijn eigen Danza Macabra (1964) Deze heb ik (nog) niet gezien. Maar de sets van deze film in kleur zijn prachtig en doen niet onder aan de Hammer en Roger Corman-films. De rol van Elizabeth Blackwood wordt gespeeld door zucht...Michèle Mercier (Black Sabbath, Angélique ) en met haar sexappeal en gespeelde wanhoop is ze een vrouw die absoluut gered moet worden, of het nu mogelijk is of niet.

Web of the Spider was de moeite van het bekijken waard! Interessant door de gotiek en zijn verhaal maar is vaak erg irritant door een sterk aangezette melodramatisch manier van acteren.

joolstein

• 10962 berichten
  • 9077 stemmen

24. From Beyond the Grave (1973) - FTV

https://bigcomicpage.files.wordpress.com/2018/05/1111.jpg

Amicus Productions heeft in de loop der jaren menig anthologie-film uitgebracht, dit is één van de laatste en werd geregisseerd door nieuwkomer Kevin Connor. En in het overkoepelende verhaal zien je de klanten van de eigenaar (Peter Cushing) van een antiekwinkeltje. Echter wie bij hem oplicht of besteelt kan te maken krijgen met vervelende gevolgen.

"The Gate Crasher"; Edward Charlton (David Warner) koopt een spiegel en wordt uiteindelijk lastig gevallen door een Jack the Ripper-achtige spook. David Warner is een erg goed acteur en een goed gebruik van muziek en een claustrofobische sfeer maken de opening geslaagd!

"An Act of Kindness"; Christopher Lowe (Ian Bannen), beetje een laffe man die vastzit in een ellendig huwelijk raakt min of meer bevriend met de straatventer Jim Underwood (Donald Pleasence) Nadat hij een medaille heeft gestolen wordt Christopher bij Underwood thuis uitgenodigd en raakt verliefd op diens dochter Emily (echte dochter Angela Pleasence) Het paar is beide op de juiste manier creepy en met enkele komische noten aan het einde was dit erg leuk!

"The Elemental"; Reggie Warner rommelt met de prijs en koopt een snuifdoos. In de trein ontmoet hij helderziende Madame Orloff en die zegt dat er een onzichtbare ‘elemental’ op zijn schouder zit.Deze gaat uiteraard voor problemen zorgen. Dit verhaaltje heeft meer een humoristische benadering en bezit daardoor maar weinig spanning of angst. Nog wel aardig geslaagd effecten maar voor mij de minste van de vier.

"The Door"; William Seaton koopt een antieke deur om deze als kastdeur te gebruiken. De deur blijkt echter een toegangspoort naar een duivelse kamer. Erg verdienstelijk vormgegeven mede door het aanwezige blauw. Het lijkt enigszins geïnspireerd te zijn door gotische films (Mario Bava).

Aan het einde van de afsluiting doorbreek Peter Cushing nog even de vierde wand en nodig ons uit om langs te komen in zijn sfeervolle obscure en donkere winkeltje. De verhalen zijn op zich niet heel huiveringwekkend of gaan zich niet te buiten aan expliciet bloedvergieten. Nee deze heeft het veel meer nodig van het goede spel van de cast en de tot verbeelding sprekende unheimische sfeer.

joolstein

• 10962 berichten
  • 9077 stemmen

25. Tales That Witness Madness (1973) - FTV

https://s1.thcdn.com/productimg/960/960/11245460-1694500918861453.jpg

Ook deze film was een van de vele horror anthologie-films die in de jaren zestig en zeventig zijn gemaakt. Maar ondanks dat de regie in handen was van Freddie Francis, is dit geen Amicus productie, deze werd geproduceerd door World Film Services. Dit keer hebben de verhalen als verbindende schakel een psychiater (Donald Pleasence) die aan zijn ongelovige collega (Jack Hawkins) uitleg hoe hij vier unieke gevallen heeft opgelost;

"Mr. Tiger"; Paul, een jongetje dat het moeilijk heeft met zijn ruziënde ouders, heeft een denkbeeldig vriendje. Alleen is dit vriendje een tijger. Drie keer raden hoe dat af gaat lopen? Voorspelbaar, alhoewel ik de laatste scene wel erg mooi vond!

"Penny Farthing"; Timothy, de eigenaar van een antiekwinkel erft spullen van zijn tante, waaronder een spookachtig portret en een oude fiets. Dit verhaal neemt het onderwerp tijdreizen en combineert het met een Victoriaans spookverhaal. Behoorlijk saai, Francis weet het maar net interessant te houden. Suzy Kendall (uit The Bird With the Crystal Plumage) was hier te zien!

"Mel"; Brian neemt een boomstronk met een menselijke vorm mee naar huis. Dit tot grote ergernis van zijn jaloerse vrouw Bella (Joan Collins) In wezen is het een liefdesdriehoek met een boom en er kan maar één winnaar zijn! Ook hier weet je hoe de afloop zal zijn maar een droomscène en een korte glimp op de borsten van Joan Collins weten het toch leuk te maken. Helaas biedt het script geen achtergrondverhaal over de boomstronk.

"Luau"; literair agent Auriol (Kim Novak uit Vertigo) ontvangt haar nieuwste klant en haalt alles uit de kast om indruk te maken op hem. Hij en zijn dienaar zijn echter veel meer geïnteresseerd in haar tienerdochter Ginny (een pre-Doctor Who Mary Tamm) om tot een climax te komen tijdens een traditionele Hawaiiaanse luau. Dit verhaaltje toonde het meeste potentieel, jammer dat ze door flashbacks het verrassende einde verkwisten.

Het lijkt misschien alsof ik negatief ben over deze film maar uiteindelijk val dat ook mee! Het is zeker solide Britse horror. Je weet iets te gauw wat er gaat komen, maar door een sterke regie en cinematografie is het op zijn minst behoorlijk te bekijken .

joolstein

• 10962 berichten
  • 9077 stemmen

Proficiat Shaky met als eerste behalen van de 31 films! Knap gedaan!

joolstein

• 10962 berichten
  • 9077 stemmen

26 The Creeping Flesh (1973) - FTV

https://i.pinimg.com/736x/47/3b/7d/473b7d10fd1b2dc3464a97ea5649eaf1.jpg

Deze film werd gemaakt door Tigon (bekend van bv. Witchfinder General) en is één van de concurrenten van Hammer Films. Het maakt ook gebruik van de twee acteurs die in vele Britse horrorfilms optraden; Peter Cushing en Christopher Lee. Ook in de stoel van de regisseur zat niet zomaar iemand! Freddie Francis; misschien wel één van de grootste Britse horrorregisseurs.

Verwacht bij 'The Creeping Flesh' géén monsterfilm!! Dat is het namelijk niet! Maar het is wel een intrigerende film. Dit komt vooral door het te ambitieuze plot. Dat scenario is fris en origineel. Het is een horror, maar het is veel meer van de psychologische aard dan het eerst lijkt te zijn. Die psychologische inspanningen zijn over krankzinnigheid, obsessie en familie,maar daarnaast is er een klein beetje monster en presteert het ondertussen ook nog een subplot over een ontsnapte gek. Misschien daardoor iets teveel of te ingewikkeld.

Het bevat ook goede uitvoeringen van Peter Cushing en een heerlijk ijzige Christopher Lee. Maar het is de mooie Lorna Heilbron echter die voor de grootste verrassing zorgt! Ze speelt uitstekend als Penelope en transformeert prachtig van zoet en onschuldig naar waanzinnig en dodelijk. Wat betreft het wezen (het kruipende vlees) daar is niet heel veel focus op.

Al met al was dit een erg fijne film, (mijn derde hoge positieve cijfer voor een afwijkende film van Tigon) die als één van de laatste een stijl van horror bezat die snel daarna zou verdwijnen door de komst van The Exorcist en The Texas Chainsaw Massacre .

joolstein

• 10962 berichten
  • 9077 stemmen

27. Legend of the Werewolf (1975) - FTV

https://live.staticflickr.com/4092/5030265674_e291a27cfa_b.jpg

Tweede film die uitkwam bij de Britse studio Tyburn-Film opgericht door de zoon van (Horror)regisseur Freddie Francis. Het doel van Tyburn was om films te maken die zoveel mogelijk op 'rivaliserende' Hammer-films leken. In 1974 raakte deze Britse horror al uit de gratie dus een groot budget kan er niet zijn geweest.Ondanks dat is er wel wat kwaliteit te zien. Regisseur Freddie Francis levert uiteraard prima werk met zijn visuele stijl. De film heeft een prachtige 19-eeuwse sfeer en genre-icoon Peter Cushing speelt solide. Echter hoofdrolspeler David Rintoul is ... nou oké niet slecht... kuch. Nu duurt het lang voordat er iets gebeurt en als het eindelijk sneller gaat, is het voorbij. Veel tijd gaat er op aan een soort Sherlock Holmes-speurtocht, die meerdere malen langs het huis van plezier voert. De wolfman zelf ziet er erg fatsoenlijk uit (als is het een vrij directe kopie van de wolf van Hammer, alleen met wit haar) Over het algemeen was het onderhoudende semi-atmosferische Hammer-kloon maar ook erg zwak op veel belangrijke vlakke.

joolstein

• 10962 berichten
  • 9077 stemmen

Even een tussenstand nu de eerste deelnemer de 31 heeft gehaald.

Shaky 31 films

joolstein 27 films

remorz 26 films

U96 24 films

Noodless en alexspyforever 20 films

wibro 8 films

MovieMind en Hollywood007 6 films

Woland en Baggerman 5 films

Daan258 en Kondoro0614 4 films

IH88 3 films

ZZ TOP nathaniel177 Shinobi 1 film

Ik denk dat remorz inderdaad teveel Freddy heeft gezien en dat heeft hem geen goed gedaan! Je spring namelijk van nummer 18. Starfish naar nummer 20. A Nightmare on Elm Street 3. Ook alexspyforever heeft last van ongehoorzame uitvindingen want na 15. Corpse Eaters volgt 17. Tales from the Crypt

alexspyforever

• 21525 berichten
  • 2328 stemmen

Thx joolstein kennelijk moet ik ergens in de war geweest zijn. IK heb mijn laatste registratie op 20 gezet want anders ga ik me wederom vergissen

Dat komt ook omdat ik ze zelf niet bij aan het houden ben in een lijstje zoals ik vroeger deed. Maar met jou als waakhond geen zorgen, je zet ons weer op het rechte pad als het nodig is. Volgende keer kan je het helemaal zelf organiseren

Collins where are thou? Mijn laatste registratie is echt wel iets voor jou denk ik.

remorz

• 2498 berichten
  • 2754 stemmen

joolstein schreef:

Ik denk dat remorz inderdaad teveel Freddy heeft gezien en dat heeft hem geen goed gedaan! Je spring namelijk van nummer 18. Starfish naar nummer 20. A Nightmare on Elm Street 3.

https://i.pinimg.com/originals/34/c7/f1/34c7f136f3e126119a7a8a51220adb82.jpg

Noodless

• 10065 berichten
  • 6193 stemmen

21 Cut Shoot Kill (2017) FTV

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BOGM0YjYxMWMtZmFiZi00YzlmLTk5MzAtMDkzOTAzOTAzYWYzL2ltYWdlXkEyXkFqcGdeQXVyNjEwNTM2Mzc@._V1_.jpg

Rare film die langdradig wordt uitgesponnen met heel wat personages waarvan er heel wat uiteindelijk weinig aandacht krijgen. De opzet is nochtans wel degelijk, maar de uitvoering laat vaak wat steekjes vallen.

Het verhaal draait om een film in een film waarbij je in het begin soms niet door had of het nu een scène uit een film was die ze aan het maken zijn of de film zelf. Eigenaardige figuren passeren in het verhaal en het duurde te lang eer de film goed op dreef kwam. Sommige kills waren simpel, anderen best oké. Vooral spanning is in deze film een gemis. 5/10

joolstein

• 10962 berichten
  • 9077 stemmen

28. The Beast in the Cellar (1970) - FTV

https://monstergirl.files.wordpress.com/2018/09/the-beast-in-the-cellar-1971.png?w=490

Was dit nu een variatie op de uitdrukking; lijken in de kast? Of naastenliefde Echter wat je niet zou verwachten met zo'n titel, zijn 90 minuten lang, twee vriendelijke, bejaarde zussen. die rondlopen en kwebbelen over selderij. Maar dat is wat je krijgt, en nog wel van het bedrijf Tigon dat ons Witchfinder General en Blood On Satan's Claw bracht...

De twee oude dames presteren best goed maar de film is belast met een overmatige statische spraakzaamheid die je het gevoel geeft dat het meer voor het podium was. Zoveel dialoog, zoveel uitleg. Met de opzet die het heeft, had het ook best goed kunnen zijn. Maar de film ploetert alleen een beetje voort; de sensaties zijn niet bijzonder opwindend, de geheimen zijn niet vreselijk donker en verwrongen en de moorden zijn niet heel interessant. De opbouw tot de onthulling wordt eveneens langdurige uitgerekt en die onthulling komt als een teleurstelling.

Shaky

• 3737 berichten
  • 13163 stemmen

alexspyforever schreef:

Je bent de 1ste die de 31 heeft gehaald. Op 9 dagen dat zou best wel eens een record kunnen zijn en zelfs voor we officieel van start waren gegaan. Aan jou de eer om 4 films uit te kiezen als prijs.

Waar zijn de 'slinger-emoticons' als je ze nodig hebt . Ik stuur je een pb.

Shaky

• 3737 berichten
  • 13163 stemmen

joolstein schreef:

Proficiat Shaky met als eerste behalen van de 31 films! Knap gedaan!

Damn... dat is inderdaad snel gegaan. 9 dagen las ik net in het bericht van alexspyforever, dat had ik niet in de gaten dat het binnen dat aantal dagen was

Rest assured, ik kom ook nog wel eens buiten

Ik zie dat jij ook al behoorlijk opschiet zeg; vandaag flink wat films verwerkt, zag ik voorbijkomen. Iedereen die meedoet aan deze challenge is lekker bezig

IH88

• 9771 berichten
  • 3192 stemmen

Voor mij is de horror challenge echt een oktober aangelegenheid. Zal nu pas op stoom komen .

4. Halloween (2007) - MovieMeter.nl

FTW

https://i.ytimg.com/vi/PhNEV5XFgdM/maxresdefault.jpg

3*

Shaky

• 3737 berichten
  • 13163 stemmen

Volgens mij heeft hier iemand een abonnement op Horrify

Noodless

• 10065 berichten
  • 6193 stemmen

22 Xtro (1982) FTV

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BOGZhY2I4M2MtMDlkYS00ZDEyLWIyNjctM2VjMmNiN2ExZGFhXkEyXkFqcGdeQXVyMTQxNzMzNDI@._V1_.jpg

Ik kan me vinden in de recensie van alexspyforever over deze film.

Vooral de uitwerking met de aliens zelf en dan bedoel ik die ontmoetingen via felle lichtflitsen vond ik heel flauw. Het monster zelf was best oké voor dit soort pulp. 5/10

alexspyforever

• 21525 berichten
  • 2328 stemmen

Shaky schreef:

(quote)

Damn... dat is inderdaad snel gegaan. 9 dagen las ik net in het bericht van alexspyforever, dat had ik niet in de gaten dat het binnen dat aantal dagen was

Rest assured, ik kom ook nog wel eens buiten

Ik zie dat jij ook al behoorlijk opschiet zeg; vandaag flink wat films verwerkt, zag ik voorbijkomen. Iedereen die meedoet aan deze challenge is lekker bezig

Voorheen stond het al vast dat de slokops joolstein en Noodless zouden zijn en was ik al bij voorbaat veroordeeld om voor plek 3 te gaan. Maar met jou en ook remorz er bij hebben we hier ineens een half dozijn users die echt hard gaan. Vooral U96 verrast mij, die ging voorheen nooit zo hard. Veel tijd en energie dit jaar?

Noodless

• 10065 berichten
  • 6193 stemmen

23 Kolobos (1999) FTV

http://torrentgo.ru/_ld/66/46574235.png

Zeker niet slecht. De film heeft wel iets, maar helaas ook wat mankementen. Vreemde film die voor mij totaal onbekend was. Nog nooit van gehoord. De film kent misschien een lang verloop, maar in het tweede gedeelte komen er toch heel wat bloederige scènes in voor. Mysterieus qua opzet en een paar echt geslaagde gore momenten. De film weet helaas geen constante te halen en wisselt vaak af met heel wat minder geslaagde scènes die vooral in het eerste gedeelte voorkomen. Buiten de aantrekkelijke, mysterieuze Amy Weber maakte de cast ook geen overtuigende indruk. 6/10

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.