• 15.829 nieuwsartikelen
  • 178.409 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.673 acteurs
  • 199.117 gebruikers
  • 9.378.486 stemmen

Horrorfilm Challenge

zoeken in:

joolstein

• 10841 berichten
  • 8938 stemmen

John Milton

Had je Pindakaas (Hagazussa) op je boterham gesmeerd? Of heb je deze op DVD? Ik ben namelijk al een tijdje op zoek? Er wordt inderdaad menigmaal als referentiekader over de The VVitch gesproken. Een film die ik heel erg goed waardeer!

alexspyforever

Ik kwam het bij toeval tegen door de best gave posters.

Kijken is op eigen risico hé!

John Milton

• 24231 berichten
  • 13399 stemmen

Ik heb laatst al mijn 400 dvd's voor een habbekrats aan Jeroentjuhhhhh verkocht, en het moet echt niet anders kunnen wil ik iets op fysieke drager kopen, laat staan 480p dvd'tjes die op een grote tv (en helemaal op 4k) behoorlijk aan flarden getrokken worden. Dan is blu-ray eigenlijk wel het minste voor zo'n mooi geschoten film als dit.

Maar het was pindakaas, idd. Blu-ray lijkt wat uitverkocht te zijn, joolstein.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

IK denk niet dat ik qua films ooit 400 DVD's heb gehad maar daar zal ik zeker wel aan komen (en zelfs meer) als ik denk aan de DVD's die ik ooit heb gehad. Films die ik echt nooit meer opnieuw bekijk of die ik ondertussen heb vervangen door een betere versie die doe ik van de van de hand. Mijn collectie is nu al een tijdje stabiel tussen 200 en 250 (als ik ook de series meetel). Als ik dan hoor van mensen met 2000 DVD's en meer denk ik waar hebben die allemaal de ruimte voor en hoe vinden die dat nu allemaal terug.

John Milton

• 24231 berichten
  • 13399 stemmen

Ruimte was reden nummer 1 van wegdoen inderdaad. De beperkte resolutie en gemak nummer 2.

joolstein

• 10841 berichten
  • 8938 stemmen

6. Rapsodia Satanica (1917) 3*

FTV - 2 punten

Totaal: 12 punten

https://www.moviemeter.nl/images/cover/91000/91638.jpg?cb=1469124526

Rapsodia Satanica vertelt een Faustiaans verhaal, met een vrouwelijk hoofdpersonage; De ouder wordende gravin Alba D’Oltrevita ( Lyda Borelli) die alleen woont in haar “Castello dell’illusione”. Ze sluit een pact met Mephisto om haar jeugd terug te krijgen, in ruil voor het afzweren van de liefde.Tja schoonheid gaat samen met verdriet, dus het gaat mis...!

Bijzonderheid aan deze korte zwijgende film is dat het kleur bezat. De hele film werd beeld per beeld met inkt ingekleurd. Tinting, toning en stenciling waren wel vaker gebruikte kleuren-procedés, maar zelden werden ze op deze manier, tegelijk, ingezet. Jammer genoeg kon ik met de rest van de beelden veel minder en voelde het voor mij aan alsof ik naar een op film vastgelegde operavoorstelling zat te kijken. Kanttekening daarbij is dat er vooral in het tweede gedeelte wel een paar hele mooi beelden te zien waren. De Italiaanse actrice Lyda Borelli speelt de hoofdrol. In het Italië van de jaren tien was ze een superster. Echter kon ik helemaal niets met haar. Het zijn enkele factoren die mij gewoon minder aanspraken en die niet kwamen door de film zelf.

Trivia: Regisseur Nino Oxilia stierf in 1917 tijdens de Eerste Wereldoorlog aan het Italiaans-Oostenrijkse front. Een jaar later, op het hoogtepunt van haar carrière, stopte Lyda Borelli met acteren. Ze huwde en kreeg kinderen. Het verhaal doet de ronde dat haar rijke echtgenoot probeerde alle bestaande fotokopieën op te kopen en te vernietigen. Gelukkig is deze daar wel aan ontsnapt!

John Milton

• 24231 berichten
  • 13399 stemmen

Dankzij de challenge wordt deze toch nog wat bekeken. Gelukkig maar

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

4. Linkeroever (2008) - 102 minuten

FTV

2 punten – 23-09-2018 (4 films, 7 punten)

http://farm4.static.flickr.com/3373/3609375270_a6d5cdcf21_o.jpg

Linkeroever is een fraai horrorfilmpje uit Vlaanderen dat vrij onschuldig begint met hardloopster Marie die oververmoeid raakt en haar passie voor de sport daardoor voor een paar maanden een halt toe moet roepen. Ondertussen krijgt ze een relatie met een jongen uit Linkeroever die langzaam opbloeit terwijl Marie langzaam maar zeker lichamelijk aftakelt. De reden waarom is onduidelijk, maar vermoed wordt dat het iets te maken heeft met een zwart gat verborgen in de kelders van het flatgebouw.

Ondanks dat het een trage film is waarin ogenschijnlijk weinig gebeurt bleef ik toch constant geboeid kijken. Voornamelijk dankzij het goede spel van Matthias Schoenaerts en Eline Kuppens die twee boeiende hoofdpersonages neerzetten, maar ook vanwege de geheimzinnige hints die gaandeweg gedropt worden die je op het moment dat je ze ziet niet kan plaatsen, maar je wel duidelijk maken dat er iets kwaadaardigs onder de oppervlakte loert. Cinematografisch is het erg somber en grauw, maar wel op een stijlvolle manier. Het einde werd helaas wat snel afgeraffeld. Daar had vooral op visueel gebied alles uit de kast gehaald moeten worden om echt te willen beklijven.

3.5*

John Milton

• 24231 berichten
  • 13399 stemmen

16. Kagbeni (2008)

Nepal

FTV – 130 minuten – Drama / Horror

2 punten – 24-09-2018 - (16 films, 32 punten)

https://assets.mubi.com/images/film/87124/image-w1280.jpg?1445903210

The Monkey's Paw is een bovennatuurlijk kort verhaal, waarin de eigenaar van de mysterieuze apenpoot een aantal wensen mag doen, die echter grote consequenties blijken te hebben. Kagbeni verplaats dit verhaal naar het tussen India en Tibet ingesloten Nepal. Ik heb de afgelopen tijd meerdere films gekeken uit landen waar de filmindustrie nog min of meer in de kinderschoenen staat, met wisselend resultaat. Ook bij deze moest de crew schijnbaar toen ze wilden beginnen eerst uren gaan lopen naar een cybercafé om instructies te vergaren hoe deze digitale camera’s nu precies werkten. Met die context in je achterhoofd, is Kagbeni nog helemaal zo slecht nog niet.

Uiteraard is het acteerwerk niet altijd even indrukwekkend, maar de landschappen en muziek maken een hoop goed. Hier geen schuddend camerawerk en wanstaltig gekadreerde shots. Dat zal mede komen doordat debuterend regisseur Bhusan Dahal al wel ruime ervaring had met muziekvideo’s en televisie. Horror is het nochtans niet echt, en veel meer dan een curiosum werd het voor mij niet, vooral omdat er wel wat getrimd had mogen worden van de speelduur. Maar om in een horrorchallenge een film uit Nepal te zien... Dat stemt me mild genoeg om niet al te kritisch te zijn.

2,5*

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

joolstein schreef:

6. Rapsodia Satanica (1917) 3*

FTV - 2 punten

Totaal: 12 punten

(afbeelding)

Hm ik dacht dat ik nu wel alle horrorfilms pre 1920 had gevonden maar deze is me dan toch nog ontglipt. Een vrouwelijke hoofdrol in die tijd in horror niet evident, als het mogelijk is pik ik die ook nog mee.

John Milton

• 24231 berichten
  • 13399 stemmen

Ik heb hem destijds ook voor de challenge gekeken hoor, heb je niet goed opgelet :-p

Alexpsyforever, miniserie telt als dubbel zie ik, maar wat nou als hij niet superlang duurt? Ondergrens staat niet gespecificeerd. Ghoul (2018) die ik nu kijk duurt bijv 137 min, maar is wel een miniserie.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

John Milton schreef:

Ik heb hem destijds ook voor de challenge gekeken hoor, heb je niet goed opgelet :-p

Alexpsyforever, miniserie telt als dubbel zie ik, maar wat nou als hij niet superlang duurt? Ondergrens staat niet gespecificeerd. Ghoul (2018) die ik nu kijk duurt bijv 137 min, maar is wel een miniserie.

Tja ik heb geen ondergrens gespecifieerd want dan was het misschien weer een heel gedoe om daar een akkoord over te krijgen. Je mag zelf kiezen of je het als film of miniserie registreert. Anderzijds je staat nu toch al zo veel voor dus Heb jij nu de ziekte die Noodless vorig jaar had, zelfs die ging niet zo hard. Ik zal eens je baas ofwel Miss Milton moeten bellen om je wat meer werk te geven zodat je niet meer zoveel films kan kijken

wendyvortex

• 5196 berichten
  • 7273 stemmen

#3 Don't Breathe (2016) - 88 minuten - FTV

https://is5-ssl.mzstatic.com/image/thumb/Video71/v4/26/33/d5/2633d505-e873-50ed-1869-5fba69bfa4ec/source/1200x630bb.jpg

Eerste uur sukkelt nogal voort zonder erg interessant te worden,... dan moet je ook maar niet inbreken ... beetje rondrennen en verstoppen in een donker huis waar je niet uit kan ... boring...laatste half uur begint de sympathie toch enigszins wat naar onze "helden" over te hellen en komt er nog een beetje ontwikkeling in het verhaal...veel te laat om nog erg enthousiast over de film te worden, maar vooruit het laatste half uur is okay.

(2*)

IH88

• 9734 berichten
  • 3186 stemmen

Jezus, John Milton zit al op 16 films. Dat wordt een aardige inhaalslag .

john mcclane 2

• 3489 berichten
  • 6576 stemmen

#2 Mara - 2018 -98 minuten ,- FTV.

"whatever it takes. don't fall a sleep "

Van de producer van insidious en split .

Een psycholoog moet uitzoeken waarom een vader/echtgenoot op vreemde wijze is omgekomen .

Dochter en moeder worden om die reden uit elkaar gehaald , en Psycholoog Kate ( gespeeld door Olga Kurylenko en meestal in films vooral mooi moet wezen, maar hier duidelijk een overtuigende rol neer zet ) worstelt met schuldgevoelens , en wil de ware aard van dit drama ontrafelen . Wat haar duur komt te staan .

Gelukkig zien de makers van de film zelf ook wel een wel heel duidelijke overeenkomst met A Nightmare on Elm Street en word er ook naar deze klassieker verwezen .

Gaan slapen en een nachtmerrie , of een droom hebben is een manier om gratis naar de film te gaan .

En hoe verwarrend kan ontwaken zijn .

Ik vond het af en toe saai, maar desondanks liet de film mij toch pakken .

Het idee vond ik beangstigend , en dat is een goed teken . en redelijk zeldzaam .

En het geheel is best sfeervol in beeld gebracht , waardoor ik het wel een voldoende geef .

En hem zeker niet afraad .

John Milton

• 24231 berichten
  • 13399 stemmen

IH88 schreef:

Jezus, John Milton zit al op 16 films. Dat wordt een aardige inhaalslag .

Rustig, ik ben het maar, filmdip is coming

Kondoro

• 11524 berichten
  • 2866 stemmen

John Milton schreef:

(quote)
Rustig, ik ben het maar, filmdip is coming

.

john mcclane 2

• 3489 berichten
  • 6576 stemmen

#3-Murder-Set-Pieces-105 minuten-FTV

Weer eens een horror die over duidelijk op zijn schock value wil leunen.

Dat kan best, ik was in shock toen ik cannibal holocaust die ik met opmerkelijke fascinatie meerdere keren heb gezien. Wat een ellende en grofheid, maar op een vreemde manier ook humor .

Ook was ik boos , kwaad , na het zien van Srpski Film (2010) , wat volgens sommige precies de bedoeling is. En dus bij mij werkte .

Dit mist compleet zijn doel als dat zijn bedoeling is , het is leeg ,sadistisch nutteloos .

Met als uitleg een of ander nazi motief.

Tot mijn grote verbazing zat Candyman/finan destination Tony Todd held hier in . Die wel als enige een leuke rol heeft door de hoofdrol speler flink aan te spreken.

Verder is het acteer werk , en de muziek echt verschrikkelijk . De gore was wel knap gedaan voor zo'n low budget .

toch nieuwsgierig ? Kijk hem dan zelf

ik ben er wel klaar mee .

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

5. Cat Sick Blues (2015) - 101 minuten

FTV

2 punten – 23-09-2018 (5 films, 9 punten)

https://3.bp.blogspot.com/-LCArW0U2hDo/WVrNf_iX7lI/AAAAAAAAJHs/r-kxc34U1-Al5UAC0ZU_TBzRiWNRigM0wCLcBGAs/s1600/cat.jpg

What. The. Fuck.

Ik had geen idee wat ik precies moest verwachten toen ik aan de film begon en ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds niet precies weet waar ik nou in godsnaam naar gekeken heb. Wat een bizarre film. Cat Sick Blues gaat over Ted en Laura die gemeen hebben dat ze allebei hun geliefde kat hebben verloren waardoor ze een trauma zijn opgelopen. Ted houdt er echter wel heel vreemde ideeën op na... Waar dat allemaal toe leidt moet je zelf maar ondervinden. Als je geïnteresseerd bent raad ik aan om zelfs de plotomschrijving hier op MM niet te lezen.

Normaal gesproken heb ik niks met horrorfilms waarin onschuldige mensen op brute wijze vermoord worden voor fun en deze film gaat daar ook wel erg ver in. Het zijn echter de scènes daartussen die me bijzonder goed bevielen. De film is simpelweg ontzettend eigenzinnig. Vooral het gebruik van muziek is erg sterk. Mooi gevarieerd met onder andere bedwelmend gitaargepingel, pulserende synths en afschrikwekkende grindcore allemaal op de juiste momenten ingezet vergezeld door de nodige visuele flair.

De absurde Australische humor was voor mij niet altijd even effectief, maar bepaalde dingen waren zó fout dat ik mijn lach niet kon inhouden. Een rits onbezielde reactievideos op een verkrachting? Heerlijk smakeloos. Ook Ted is zo'n ziek en meelijwekkend figuur dat het haast komisch wordt. Het waren in ieder geval de humor en de stijl die de grafische kills voor mij meer dan goed maakte. Wel jammer dat het leek alsof de regisseur geen beslissing kon nemen over het einde en als gevolg meerdere eindes met onnodige twists aan elkaar plakt, waardoor de angel eruit gehaald wordt. Gelukkig blijft er een behoorlijk unieke slasher over die zelfs ik kon waarderen.

3.5*

John Milton

• 24231 berichten
  • 13399 stemmen

17. Ghoul (2018)

India

FTV - 137 minuten (miniserie, maar zo kort dat ik hem als film tel) – Horror

2 punten – 24-09-2018 - (17 films, 34 punten)

https://delhi-fun-dos.com/wp-content/uploads/2018/08/39629879_10156691003720238_7268774120282652672_n.jpg

Diegenen die regelmatig een Bollywood film kijken en die dan hier opzoeken, hebben misschien al eens een vernietigend commentaar van mij onder ogen gekregen; doorgaans ben ik er niet dol op. Shah Rukh Khan en vooral Aamir Khan zou ik het liefst gezamenlijk door de plee spoelen. Hoe onaardig van me. Máár er zijn uitzonderingen. Uiteraard is er het werk van Satyajit Ray (Pather Panchali), maar ook de iets minder kolderieke Bollywood producties zoals Drishyam (2015), Kahaani (2012) en Omkara (2006) kunnen me best bekoren. Ik was dan ook nieuwsgierig naar deze Netflix productie, vooral omdat ik vermoedde dat hij daardoor iets beter verteerbaar zou zijn voor een JM. En nog 16+ horror ook, toe maar. De mede door Blumhouse geproduceerde film is weliswaar geregisseerd door een Brit, maar voor de rest is het voor het overgrote deel overduidelijk een Indiase productie. Af en toe hoor je een woord of een zin Engels tussendoor, maar dat is normaal.

Ghoul is een dystopische miniserie in een toekomstig en totalitair India, die zich grotendeels afspeelt in een afgelegen militaire gevangenis. Nida is een ondervrager in dit detentiecentrum, en wanneer sekteleider Saeed wordt binnengebracht die uiterst verontrustende antwoorden geeft, begint ze al snel te realiseren dat er iets vreselijks aan de hand is; er zit een vreemde entiteit in de gevangene. Uiteraard hebben we zulks al vaak gezien, en toegegeven, óók beter. Maar het is verfrissend om zoiets uit een compleet andere hoek te zien, net zoals Djinn (2013) uit de Verenigde Arabische Emiraten dit weekend. Kleine details en actualiteiten waar een film of serie dan op inspeelt, zijn interessant om te zien. Ghoul is gebaseerd op Arabische folklore, maar snijdt thema’s als islamofobie en sektarisch geweld aan.

https://occ-0-901-444.1.nflxso.net/art/61783/a4ca1c1ae7487448aa9ceadfb7ba9ae5b7861783.jpg

Ghoul schuwt het geweld niet, een kogel die door een hoofd gaat resulteert in hersenbrokken op de muur en de gevangenis is donker, nat en groezelig. De acteurs doen het schappelijk en de productiewaarden zijn ook prima. Maar dat ze in India ver gekomen zijn met gestileerd camerawerk, belichting en steeds vaker ook speciale effecten, dat wist ik al wel. Er is op zich wel een lekker onguur sfeertje, en als je ondanks dat je de jump scare aan ziet komen alsnog schrikt, dan valt zelf dat nog wel mee. Dan blijft het verhaal over, en daar wringt toch de schoen wel wat. Erg in de gebeurtenissen opgaan zat er niet in, en evenmin kon het me echt veel schelen waar het heenging. Dan houden we een zesje over. Maar ik ben blij dat dit soort producties gemaakt worden, en ik hoop dat we in de toekomst meer van dat soort internationale coproducties krijgen. Misschien dan met een iets meer ervaren showrunner/regisseur aan het roer?

3,2*

Woland

• 4796 berichten
  • 3818 stemmen

Klinkt goed, en ik ben hier ook wel heel benieuwd naar - had deze een paar maanden terug bijna in de Eye gezien, maar ben om redenen die ik me niet kan herinneren toch ergens anders heengegaan.

John Milton

• 24231 berichten
  • 13399 stemmen

Die zal jou wel smaken, denk ik ja! Wel even voor gaan zitten, echt nog wel een fractie minder toegankelijk dan the Vvitch, denk ik.

Woland

• 4796 berichten
  • 3818 stemmen

3. Gvozdi (2003)

Rusland, FTV

https://www.moviemeter.nl/images/cover/40000/40354.300.jpg?cb=1413881366

Mijn tweede Iskanov, en hoewel ik ook al bij Visions of Suffering wat kanttekeningen had, beviel die toch iets beter dan deze Nails. Overeenkomsten zijn er zeker - een nadruk op sfeer, psychedelische beelden en experimentalisme die niet altijd werkt en vaak wat goedkoop overkomt, en waarbij plot (of acteerkunsten) niet echt van belang is. Maar bij Nails straalt de low-budget-heid er nog een graadje erger vanaf dan ik me kon herinneren bij VoS, met heel veel goedkope, simpele kleurfilters en het type psychedelische kaleidoscoopeffecten dat vroeger door je mp3-afspeelprogramma werden getoond. De ambitie van Iskanov heb ik wel respect voor, en interessante aspecten heeft het wel (en dan heb ik het met name over de ontsporende geestelijke gesteldheid en de bijbehorende hallucinante effecten), maar het blijft wat storend cheesy en low-budget. Wel zou ik erg benieuwd zijn wat Iskanov zou doen als hij wél budget zou hebben. Maar ik ben bang dat we dat nooit zullen weten. 3.0*

morpheus2000

• 599 berichten
  • 10390 stemmen

, aaargh, wat gaat u hard....

3. The Devil's Candy (2015)
FTV - 79 min - 2 punten - (24-09-2018)
Totaal: 6 punten

https://www.moviemeter.nl/images/cover/210000/210569.jpg?cb=1517147733

Niet al te spectaculaire film. Op het eind komt er dan toch nog wat bloed voorbij aangezien er wat hoofden met een steen worden ingeslagen. Het meest blijft bij mij de soundtrack hangen met de nodige metaltracks.
3 *

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3848 stemmen

4. Even Lambs Have Teeth (2015)
78 min
FTV

verrassend werkje. Het begint als een human trafficking verhaal, maar dan met een leuke twist. Noem het eden meets kill bill. Leuk!

Noodless

• 10044 berichten
  • 6180 stemmen

8 Sader Ridge (2013)

FTV - 82 min.

http://dvdcovers.top/wp-content/uploads/2016/03/1458416223_The-Invoking-Blu-Ray-German-Custom-Cover-Label_1.jpg

Man, man ....wat slecht. Een verhaal zonder enige inhoud dat zich vervelend voortsleept naar eigenlijk niks. Daarbij vervelende personages en totaal geen spanning te bespeuren. Solliciteert nu al naar de slechtste film in mijn horrorchallenge. 1/10

Noodless

• 10044 berichten
  • 6180 stemmen

9 Hostile (2017)

FTV - 83 min.

https://images.store.sky.com/api/img/asset/en/66D8BB8A-E4E8-4422-9242-603110084545_1983C968-C544-45A1-B6DB-F3E09AF58825_2018-4-25-T16-15-25.jpg?s=260x371

Eigenlijk meer van verwacht.

De flashbacks zorgen ervoor dat de film nooit echt op tempo komt en de spanning daardoor wat ontbreekt.

Het verhaal is alleen boeiend na de apocalypse. Brittany Ashworth weet haar rol van overlevingsdrang overtuigend te brengen en de wezens zijn best creepy. Paar mooie shots met daarbij oog voor het landschap dat mooi in beeld wordt gebracht. De verschillende scènes rond en in de auto zijn de sterkere momenten van de film. Helaas wordt te vaak de focus naar het verleden gebracht rond de relatie wat uiteindelijk belangrijk lijkt te zijn voor het flauwe slot. Van een anticlimax gesproken.

6/10

Noodless

• 10044 berichten
  • 6180 stemmen

10 A Girl Walks Home Alone at Night (2014)

FTV - 101min.

https://storage.cinemaware.eu/katalogy/images/5/1/512147da-9675-11e4-bd68-9c8e9959be16.jpg

Prachtig gefilmd in zwart-wit met prima acteerwerk van Sheila Vand en Arash Marandi.

Groot pluspunt is ook de sfeer die rond de film hangt. De vele muzikale intermezzo's zijn leuk en het verhaal weet je voldoende te boeien want je weet niet waar de regisseuse eigenlijk naar toe werkt. Voorspelbaar allerminst. En laat daar mijn eerste groot minpunt even toelichten. Het verhaal zwalpt wat naar het einde om dan opeens gewoon abrupt te eindigen in een simpel vertrek uit de spookstad. Voor mij een flauw, onbevredigend slot. Tweede minpunt is het ontbreken van enige spanning. En het derde minpunt is gezien het genre dat er wel weinig horrorelementen in de film voorkomen en die zijn dan ook nog braafjes uitgewerkt. Speciaal filmpje waar de verwachtingen ook hoger lagen. 6/10

Woland

• 4796 berichten
  • 3818 stemmen

Tijd voor een vaderlands toppertje.

4. Frisian Terror (2009)

Nederland, FTV

https://www.moviemeter.nl/images/cover/143000/143152.300.jpg?cb=1436864932

Ja, het is low budget op en top, dat wordt pijnlijk duidelijk. Om eerlijk te zijn kan ik 'm niemand echt aanraden - er worden wat poginkjes tot gore ondernomen, en ik heb wel eens films gezien die irritanter waren, maar veel positiever dan dat kan ik het echt niet maken.

Het verhaal is een soort van Manos in z'n onzinnigheid, er is volgens mij geen geslaagde grap geweest, de acteurs zijn hondsberoerd en niet leuk en dito voor de personages. Spanning allerminst, er is een klein beetje gore (waar de film nog een half puntje mee scoort) maar geen goeie, originele of smerige, en de film is uberhaupt nogal braaf voor een underground horrorfilm.

En inderdaad, ik geloof dat ik de naam 'Koning Sigurd' elke minuut wel een keer of vijf voorbij heb horen komen. 1.0*

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Frisian Terror was inderdaad een verschrikking. Ik had de film toevallig op een obscure website gevonden toen ik zocht naar J-sploitation. Ik had er ook nog nooit eerder van gehoord.

Woland

• 4796 berichten
  • 3818 stemmen

Ja, het was een ervaring. Mocht je ooit nog zin krijgen in eenzelfde type film, dan heb ik nog een gratis tip voor je: Antfarm Dickhole (2011). Graag gedaan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.