• 15.829 nieuwsartikelen
  • 178.409 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.671 acteurs
  • 199.116 gebruikers
  • 9.378.387 stemmen

Horrorfilm Challenge

zoeken in:

John Milton

• 24231 berichten
  • 13399 stemmen

Paying it forward, goed om te zien

joolstein

• 10841 berichten
  • 8938 stemmen

7. Progeny (1998) 2,5*

FTV - 2 punten

Totaal: 14 punten

Regisseur: Brian Yuzna

http://www.btbtt.co/upload/attach/004/355/9078847fa6babb31234dc6a02fa68c4b.jpg

'Horny Extraterrestrials'

Vrij magere film met een scenario gebaseerd op een verhaal van Stuart Gordon (ook Co-producer), en geregisseerd door Brian Yuzna. Horror gemixt met Aliens die zo zijn weggelopen uit The X-Files. Helaas laten nu juist die E.T.'s het afweten. Ze hebben een hoog aaibaarheidsfactor. Speciale effecten worden te spaarzaam ingezet en slechts een paar bezitten maar een schok-effect. Alhoewel veel van de tijd op gaat aan het psychologische thriller gedeelte van buitenaardse impregnatie of waanzin komt het niet heel goed uit de verf. De cast deed het daarentegen prima. Jillian McWhirter (ze mocht ook terugkomen in The Dentist 2) speelde de ongelukkige vrouw in kwestie en ook Brad Dourif (Chucky) en Wilford Brimley (The Thing 1982) zijn van de partij. Arnold Vosloo (Imhotep in The Mummy 1 &2) speelt de echtgenoot en eerste-hulp arts maar is niet het type dokter dat je aan je bed wilt zien wanneer er slecht nieuws te vertellen valt, gelukkig blijft wel hij overeind. De film is niet een totale fiasco maar van de twee heren die hierbij betrokken waren verwacht je dat het allemaal wat beter was geweest.

joolstein

• 10841 berichten
  • 8938 stemmen

8. De Spooktrein (1939) 3*

FTV - 2 punten

Totaal: 16 punten

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTVjNjRlZjMtMDk3Zi00OWM5LThlOWMtMzYwYzU1YTQ4NTA0XkEyXkFqcGdeQXVyMjQ0ODE4OTU@._V1_.jpg

Het komische griezeltoneelstuk van de Engelse Arnold Ridley, bij het grote publiek beter bekend als private Godfrey uit de Engelse televisieserie Dad’s Army. ''The Ghost Train' (De Spooktrein) werd vijf keer verfilmd: in Duitsland in 1920 en 1927, in Engeland in 1931, deze van Karl Lamac in Nederland in 1939 en opnieuw in Engeland in 1941.

Een groepje treinreizigers (goochelaar professor Alberto met zijn assistente, een pasgetrouwd stel, een dokter, een deftige dame en een vrijgezel die de lolbroek uithangt) strandt 's avonds laat op het verlaten, spookachtige stationnetje van Valkenrade.

Die personages lenen zich vooral om voor de spelers de kans te geven om allerlei grappige typetjes neer te zetten.Maar let wel het is een beschaafde film met beschaafde personages die zich te allen tijde beschaafd uitdrukken. Daarnaast ziet de regisseur Karel Lamac geen kans zich te bevrijden van het toneelmatige karakter, waardoor de film (nu) een ietwat houterige, weinig spontane, geaffecteerde en geforceerde indruk maakt.

Het is best zeldzaam dat er in Nederland een genre-film werd gemaakt, zeker als ook nog de wereld in rep en roer was door de dreiging van een (Tweede Wereld) oorlog. Of juist daardoor want regisseur Karel Lamac was voor dat oorlogsgeweld gevlucht uit Praag, (Tsjechië) en kreeg dus de kans om hier een film op te nemen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat, ondanks het een bijna typische Nederlandse film is en je weet dat in die jaren er een vorm van censuur was; ("Een film moest ‘Hollands’ zijn, in overeenstemming met de tijdgeest.') de pers enigszins verwijtend deden; men viel over 'het on-Nederlands gegeven' en in licht-afkeurende zin over de 'groteske ontwikkelingen' ("een goede film, maar geen goede Nederlandsche film")

Voor (genre) liefhebbers is het wel grappig om eens een keer deze verzorgde productie te bekijken. Waarbij vooral het spectaculaire einde opvalt verder blijft het erg beschaafd, Oer-Hollands en niet spanned of eng.

joolstein

• 10841 berichten
  • 8938 stemmen

9. John Carpenter's Cigarette Burns (2005) 4*

FTV - 2 punten

Totaal: 18 punten

Regisseur: John Carpenter

https://posterspy.com/wp-content/uploads/2018/05/poster-spy-cigarette-burns-poster-Nikos-work-480x607.jpg

Zogenaamde "brandplekken van sigaretten" waar deze film zijn naam aan dank, zijn kleine, ronde markeringen in de rechterbovenhoek van een film en geven aan dat er een wisseling van de film-spoel aankomt. In dit achtste deel van de Masters of Horror serie toont genre-filmmaker John Carpenter een erg gave eerbetoon aan de horrorfilm. De vonken vliegen ervan af. Carpenter gaat tekeer als in zijn beste dagen met een razend spannende, tergend beklemmende film.

Het plot is bijna perfect: er was eens een film die speelde op het Filmfestival van Sitges genaamd 'La fin absolue du monde'(Het absolute einde van de wereld) die een moorddadige rel onder het publiek opriep. Sindsdien is de film een legende geworden, en een raadselachtige filmverzamelaar (Udo Kier) roept de hulp in van theatereigenaar (Norman Reedus) om het te vinden. Dit voert hem op een ​​bloederige, vreemde zoektocht vol intriges en geweld. De vergelijking met Roman Polanski's The Ninth Gate (1999) is snel gemaakt.

Stijlvol is ook het eerbetoon waarvan Carpenter zijn film voorziet.De meest in het oog springende hommage is gericht aan zijn collega Dario Argento, maar ook meesters als Jacques Tourneur of William Castle worden geëerd. En er zijn filmposters te zien van Nosferatu, Saw, en The Devil’s Rejects, terwijl Dr. Phibes ook nog even wordt genoemd. En Carpenter's eigen verleden wordt door de film heen geweven. Bovendien doorspekt hij de aflevering met, althans voor zijn doen, opmerkelijk veel bloed en gruwelijkheden die volledig dienstbaar blijven aan het vertelde verhaal.

Er is dan ook maar weinig aan op te merken aan deze film en ik als horrorliefhebber kan alleen genieten van deze erg fijne film!

john mcclane 2

• 3489 berichten
  • 6576 stemmen

#4-He's Out There-2018-90 min - FTV.

Toch wel erg indrukwekkend regiedebuut van deze Quinn Lasher, tenminste dat lijkt zo .

Eigenlijk is het volgens sommige bronnen last house on the left regisseur Dennis Iliadis. maar waarom dit nu anders is , is niet heel bekend , ik vond het ook al verdacht sterk voor een debuut .

Want er zit een behoorlijke spanningsboog in , en die houd eigenlijk wel stand gehele lente op het begin na.

Het spel van de kids ( soms iets te hysterisch , maar logisch gezien de situatie ) en van hoofdrol speelster Yvonne Strahovski is niet verkeerd .

De Cliche omgeving ( cabin in the woods ) stoorde me nergens.

het was gewoon spannend. Mooi bos , en ook knap: ondanks dat het donker is , is het prima te volgen, wat vaak wel anders is .

Dikke voldoende. Maar ook niet super bijzonder, maar doet wat het moet doen, creëert spanning.

joolstein

• 10841 berichten
  • 8938 stemmen

10. Der Student von Prag (1926) 3*

FTV - 2 punten

Totaal: 20 punten

Regisseur: Henrik Galeen

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/M/MV5BMTkzNGRhMDMtYWZmMS00OGQxLTliNTEtMTlkOTRkYmEyZDFmXkEyXkFqcGdeQXVyMzg2MzE2OTE@._V1_SY1000_SX1500_AL_.jpg

Regisseur Henrik Galeen maakte zijn eerste film Der Golem (1915) samen met Paul Wegener. Deze Paul Wegener speelde en regisseerde twee jaar daarvoor Der Student von Prag (1913) Waarna regisseur Henrik Galeen de cirkel rondmaakte door in 1926 deze Der Student von Prag te her-verfilmen. Ditmaal met een mooi neurotische vertolking van Conrad Veidt als student en Werner Kraus als duivel. Het verhaal is nagenoeg hetzelfde; een armoedige student verkoopt zijn spiegelbeeld (ziel) aan een sinister-mysterieuze man aka de duivel Scapinelli. En is gebaseerd op het korte verhaal "William Wilson" van Edgar Allan Poe, gecombineerd met wat Faust. De beklijvende cinematografie en art-directie zijn van Guenther Krampf en Hermann Warm (art director van The Cabinet of Dr. Caligari) De belichting, decors en visuele trucjes waren dan ook zeer geslaagd, maar in de hoogtij dagen van de Duitse Expressionistische film is dit duidelijke meer een Light versie. Beter of slechter dan de eerste is de film niet echt, misschien, mede doordat er 11 jaar tussen zat, dat deze iets beter wegkijkt.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

#4 Phenomena (1985) - 110 minuten - FTV

https://www.moviemeter.nl/images/cover/6000/6427.jpg?cb=1383002582

Deze film heeft een zeer goed gemiddelde en veel horrorliefhebbers hier, die ook aan deze challenge deelnemen geven de film ook minimaal drie tot zelfs vijf sterren.

Ik blijk in deze dan toch de vreemde eend in de bijt, want ik vond het helemaal niks.

Vond zowat heel de film inclusief de acteurs maar povertjes (beste actrice was de aap Tanga! ), daarbij was ik geen fan van de muziekkeuze en vond het vaak ook niet bij de scenes passen. Het verhaal is vrij simpel, onlogisch en ook weer zo voorspelbaar. Als ik al mijn ergernissen en minpunten hier neer zou kladden...ach heb er al teveel kostbare tijd aan verloren, snel vergeten deze hap.

Nee, deze film was niet aan mij besteed!

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

5. Rawhead Rex (1986)

FTV - 2 punten

Totaal: 10 punten

https://images2.static-bluray.com/reviews/15966_1.jpg

Ik had geen al te hoge verwachtingen van deze film, maar dit was toch behoorlijk zwak. Het monster is een man in pak en heeft veel weg van een gorilla met dracula gebit. Af en toe wat gore en zelfs wat naakt. Tenenkrommend acteerwerk met veel jezes, god en fuck geschreeuw. En dan die finale het leek alsof ze het ter plaatse hadden verzonnen. Ik ben verrast dat deze nog een redelijk gemiddelde heeft.

Noodless

• 10044 berichten
  • 6180 stemmen

11 Beneath Still Waters (2005)

FTV - 92 min.

https://4.bp.blogspot.com/-ptvfxAL0Q68/VwffbLIcuhI/AAAAAAAAXRQ/0-3nN4Tv1lkeXVNOGnH0oKHv0qK8g9S_A/s1600/Pilar%2BSoto%2B-%2BBeneath%2BStill%2BWaters_4.jpg

Jaren al in de kast, nu dankzij de horrorchallenge maar eens gekeken. En ach...zo erg is het zeker niet zoals hier sommigen willen laten uitschijnen. Deze B-film moet het natuurlijk niet hebben van het acteerwerk of van verhaal en qua spanning blijf je ook op je honger zitten. Maar er zitten toch voldoende elementen in de film die het nog enigszins vermakelijk maken. Zo is de gore best oké en ook de effecten zijn degelijk gezien de mogelijkheden. Het wordt interessanter in het laatste half uur wanneer de drie hoofdrolspelers alleen komen te staan en zich moeten beschermen tegen allerlei griezelige figuren. Pilar Soto (Susana), de vriendin van Charlotte Salt ( Clara Borgia) is op een gegeven moment aan het meer naakt te bewonderen.

Een stupide scène, maar voor het oog zeker niet mis. Michael McKell kwam in zijn rol wel heel zoutloos over. 5/10

Kondoro

• 11524 berichten
  • 2866 stemmen

joolstein schreef:

Masters of Horror.

Ik baal er echt van dat deze serie niet meer op Netflix staat, anders had ik mooi elke avond een aflevering kunnen kijken.. Even ergens anders vandaan vissen.

Woland

• 4796 berichten
  • 3818 stemmen

5. Hellraiser: Inferno (2000)
Verenigde Staten, FTV

https://www.moviemeter.nl/images/cover/9000/9997.300.jpg?cb=1379959463

Met de eerdere Hellraisers heeft dit toch weinig te maken. Deze Hellraiser: Inferno heeft vrijwel geen Pinhead, sowieso niet al te veel cenobites, en het grootste deel van de film is een vrij saaie bovennatuurlijke crime-thriller. Je weet wel, seriemoordenaar, vastbijtende agent met persoonlijke problemen, onderzoek, onverklaarbare zaken, en het zal niet verbazen dat uiteindelijk die cenobites achter al die ellende in het leven van die detective zitten. Het lijkt er een beetje op alsof Derrickson eigenlijk meer zin had om een misdaadthriller te maken, maar zich toen besefte dat hij ingehuurd was voor de Hellraiser-franchise en dus toch iets met cenobites, bovennatuurlijke effecten en gore moest doen. Maar veel meer dan ongeïnspireerd jatwerk is dit niet. 1.5*

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

6. Il Mulino delle Donne di Pietra (1960) aka Mill of the Stone Women

FTV - 2 punten

Totaal: 12 punten

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51yd7F%2BXGNL._SY445_.jpg

Sfeervolle gothic horrorfilm die mijn aandacht trok toen ik een recensie van wendyvortex las in een challenge. De setting met windmolens is leuk en waar kan je dat beter doen dan in Nederland. Op een gegeven moment is het wel heel duidelijk als in de graftombe enkele gendenkplaatjes te zien zijn in de Nederlandsche taal. Vooral het gedeelte met de wassen beelden was leuk deed me denken aan House of Wax. ook is deze vergelijkbaar met het Franse Les Yeux sans Visage. Helaas ontbreekt deze film een beetje aan echte spanning en een degelijk plot, reden wellicht waarom deze niet erg bekend is. Genietbaar maar had er toch iets meer van verwacht. Vooral de finale valt tegen.

Noodless

• 10044 berichten
  • 6180 stemmen

12 Night of Something Strange (2016)

FTV - 94 min.

http://juragandvd.com/wp-content/uploads/2016/11/JURAGANDVD.COM-DVD-NIGHT-OF-SOMETHING-STRANGE.jpg

Heerlijk genoten van dit crazy horrorwerkje waarin bloederige piemels en vagina's hoogtij vieren. De film heeft een vaart om u tegen te zeggen. Geen lange introducties of ellenlange nietszeggende dialogen, neen...gewoon direct naar het doel van de film nl. volop bloederig, smerig en soms grappig entertainment waarbij een paar hilarische scènes voorbijkomen. De make-up ziet er prima uit en het acteerwerk is verrassend best aardig. Leuke pulp ! 7/10

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3848 stemmen

Jammer dat het gen horror is en dat ik hem Dus hier niet zal kunnen loggen maar ik heb net twee tickets gewonnen om naar de originele wicker man te gaan kijken in aanwezigheid van Tim Burton!!! Beetje gek aan het worden hier

Collins

• 7301 berichten
  • 4318 stemmen

Gefeliciteerd Hollywood007. Goeie reden om een beetje gek te worden

The Wicker Man is volgens mij toch echt horror, hoor. Kun je hier gewoon plaatsen. Kun je meteen even laten weten hoe leuk het was.

John Milton

• 24231 berichten
  • 13399 stemmen

Hollywood007 schreef:

Jammer dat het gen horror is en dat ik hem Dus hier niet zal kunnen loggen maar ik heb net twee tickets gewonnen om naar de originele wicker man te gaan kijken in aanwezigheid van Tim Burton!!! Beetje gek aan het worden hier

gelukkig jij en niet alexspy.

Dat was niet de meest succesvolle tip vorig jaar

joolstein

• 10841 berichten
  • 8938 stemmen

Hollywood007 schreef:

Dat is inderdaad een vette prijs!

En ik heb nog meer goed nieuws! De genre-labels op IDMB tellen ook er daar staat Horror bij vermeld. Je mag de film dus gewoon registeren!

The Wicker Man (1973) - IMDb - m.imdb.com

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3848 stemmen

John Milton schreef:

gelukkig jij en niet alexspy.

Dat was niet de meest succesvolle tip vorig jaar

Hoezo?

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Hollywood007 schreef:

Proficiat en ja hoewel ik het persoonlijk brol vond is het zeker wel horror. Ik kijk trouwens niet of de geregistreerde films hier het horrorlabel hebben. We zijn niet streng en gebruiken ons gezond verstand.

Als je man niet wilt, kan je John Milton meevragen die is verlekkerd op die film. Eigenlijk zou ik nog eens zoiets moeten invoeren waarbij we elkaar moeten tippen en ik heel toevallig JM een tip moet geven

Hm even over nadenken misschien is dat wel iets voor op Halloween zelf...

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3848 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Proficiat en ja hoewel ik het persoonlijk brol vond is het zeker wel horror. Ik kijk trouwens niet of de geregistreerde films hier het horrorlabel hebben. We zijn niet streng en gebruiken ons gezond verstand.

Als je man niet wilt, kan je John Milton meevragen die is verlekkerd op die film. Eigenlijk zou ik nog eens zoiets moeten invoeren waarbij we elkaar moeten tippen en ik heel toevallig JM een tip moet geven

Hm even over nadenken misschien is dat wel iets voor op Halloween zelf...

Hopelijk zie ik iets van de film. Ik ga waarschijnlijk als een 14 jarige 'fangirl' naar Burton zitten staren.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Wat heeft die Burton trouwens met Wicker Man, gaat hij er zelf een film van maken? Nooit grote fan geweest trouwens van zijn werk. Beetle Juice en Sleepy Hollow zou ik nog kunnen herzien maar de rest nah. Oh ja en misschien Edward Scissorhands.

7. 2 kortfilms

FTV - 2 punten

Totaal: 14 punten

Dr. Jekyll and Mr. Hyde (1913) - IMDb (26 minuten)

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BNzU4NWQyOTQtMDBjNy00ZjAzLThmOWMtNzg2ZjM0ZTBlMzgyXkEyXkFqcGdeQXVyMDUyOTUyNQ@@._V1_.jpg

Een jaar later en dubbel zo lang als die van 1912. Hierdoor krijgen we nog iets meer inzicht in het karakter van Dr. Jekyll dat hij een goeie dokter is die heel bezorgd is om zijn patiënten. Zijn Hyde karakter vond ik minder geslaagd, loopt overdreven krom waardoor hij weinig indruk maakt. Loopt grotendeels hetzelfde als de versie van een jaar eerder.

Au secours! (1924) - IMDb (18 minuten)

https://i2.wp.com/i.crackedcdn.com/phpimages/article/3/5/6/389356_v1.gif

Leuk, erg leuk filmpje dat kan beschouwd worden als een vroeg haunted house of old dark house werkje. Max, een jonge man met een mooie vrouw, accepteert een uitdaging van een kasteelheer. Hij moet een uur lang in het kasteel blijven zonder om hulp te roepen. Max wordt bang gemaakt op diverse manieren, van spoken, vallende zwaarden tot gevaarlijke dieren zoals slangen en leeuwen. Is het echt of zijn het hallucinaties. Hij lijkt het te gaan redden maar enkele minuten voor middernacht gebeurt er toch nog iets onverwachts.

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3848 stemmen

alexspyforever schreef:

Wat heeft die Burton trouwens met Wicker Man, gaat hij er zelf een film van maken? Nooit grote fan geweest trouwens van zijn werk. Beetle Juice en Sleepy Hollow zou ik nog kunnen herzien maar de rest nah. Oh ja en misschien Edward Scissorhands.

The wicker man is Burton's favoriete film.

john mcclane 2

• 3489 berichten
  • 6576 stemmen

#5-The Toxic Avenger (1984) -87 minuten -FTV.

Komedie/horror.

Kreeg deze als tip van een maatje , en zei dat het een cult-klassieker was.

Nou, daar kan ik me wel wat bij voorstellen, ik moest enorm lachen .

Nergens neemt de film zichzelf echt nergens !!ook maar een beetje serieus , er zitten talrijker prachtige doch belachelijke one-liners in . Echt hilarisch.

Maar wel genoeg voor een deel, ik sta wel van te enorm van te kijken dat van deze heerlijke onzin nog 3 delen er op volgden .

Dit was een leuke verassing .

Noodless

• 10044 berichten
  • 6180 stemmen

13 Vampyros Lesbos (1971)

FTV - 89 min.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81YFSiZHf7L._SL1500_.jpg

Wat is dit voor een rare psychedelische trip ?

Bizarre, rommelige aaneenschakeling van erotische scènes, hallucinaties, scènes met een schorpioen en een beetje horror, al is de horror hier toch wel ver te zoeken.

De muziek is niet goed gekozen en ik vraag me af wat dat gemompel was in de openingsscène, wat later nog eens terug keert. Overigens de openingsscène in de bar mocht er zijn. Misschien wel de mooiste erotische scène van de film. De twee vrouwen ( Ewa Strömberg en Soledad Miranda) mogen er wezen, al gaat de voorkeur toch duidelijk naar de Soledad Miranda die qua body, verleiding en blik meer te bieden had. De spanningsboog is zo goed als nihil want er valt weinig te beleven. En qua gore, gezien het thema vampieren, heeft de film echt weinig te bieden. 4/10

IH88

• 9734 berichten
  • 3186 stemmen

1. Hereditary

FTW - 2 punten.

https://www.dreadcentral.com/wp-content/uploads/2018/06/Hereditary.jpg

Lekker begin van de horrormaand

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

6. III (2015) - 80 minuten

FTV

2 punten – 26-09-2018 (6 films, 11 punten)

https://www.onderhond.com/style/site/iii-3.jpg

Moeilijk om te beoordelen.

De sombere sfeer die kenmerkend is voor Oost-Europese films wordt (gelukkig) enigszins verzacht door middel van warme filters en fraaie beelden. Al vond ik de effecten op momenten iets te goedkoop en artificieel ogen. De muziek is erg gaaf. Dromerige soundscapes worden regelmatig afgewisseld met pulserende beats. Niet wat je in eerste instantie zou verwachten bij een film als deze, maar het werkt wel. Het verhaal en de personages zijn echter behoorlijk vlak, waardoor ik na verloop van tijd mijn aandacht wat verloor en ik de film meer als een lange videoclip ervoer. Niets mis mee verder, maar ik kan ook niet zeggen dat ik enorm onder de indruk was.

3.0*

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

Iemand die denkt dat die een Troma horrorfilm weet waarbij er een kans bestaat dat ik hem met een voldoende beoordeel? Ik ben er helaas nog geen tegen gekomen. In eerste instantie wilde ik Alferd Packer: The Musical (1996) een kans geven aangezien het de makers van South Park betreft en het relatief hoge gemiddelde. Helaas blijkt het geen horrorfilm te zijn.

Noodless

• 10044 berichten
  • 6180 stemmen

14 In the Folds of the Flesh (1970)

FTV - 88 min.

https://d3uc4wuqnt61m1.cloudfront.net/images/images/000/027/238/27238.large.jpg?1416544722

Wat een chaotisch werkje !

Het verhaal heeft van alles en nog wat en eigenlijk ook niks te bieden. Je moet er maar op komen om dit verhaal te bedenken. Om nog maar te zwijgen van de chaotische wijze waarop het verhaal uitgewerkt wordt. Kortom stupide, zeker als je naar het einde weet dat de terugkerende vader niet dood blijkt te zijn. Toch is dit gewoon allemaal een opgezet spel door de politie zelf om de dader van de moorden te kunnen pakken. De inspecteur speelt de vader en iedereen van de familie trapt erin. Komaan zeg. Uiteindelijk krijg je alle antwoorden en deze doen je wenkbrauwen wel fronzen. Allemaal heel ver gezocht en ridicuul. De kills zijn erg matig en de muziek werkt eerder storend. 3/10

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3848 stemmen

Cikx schreef:

Iemand die denkt dat die een Troma horrorfilm weet waarbij er een kans bestaat dat ik hem met een voldoende beoordeel? Ik ben er helaas nog geen tegen gekomen. In eerste instantie wilde ik Alferd Packer: The Musical (1996) een kans geven aangezien het de makers van South Park betreft en het relatief hoge gemiddelde. Helaas blijkt het geen horrorfilm te zijn.

The Toxic Avenger (1984) - MovieMeter.nl en als je voor gore wil gaan: Poultrygeist: Night of the Chicken Dead (2006)

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

#5 Mandy (2018) - 120 minuten - FTV

https://www.moviemeter.nl/images/cover/1117000/1117206.jpg?cb=1534929179

Waar heb ik nou weer naar zitten kijken?

Een film overgoten met verschillende mooie kleurtjes, bombastisch geluid, vaag, wazig en wat nog meer van dat soort style over substance mumbo jumbo. Dat sommige er een hard plassertje van krijgen, ik krijg er een slappe zak van!

Heb weinig met zulke interessant willen zijn, maar eigenlijk nietszeggende doenerij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.