menu

Film / Cast en crew / Hilary Duff

zoeken in:
ace leader
Hilary Duff is getrouwd. Ik wist nergens van .

Je had verwacht dat ze je zou uitnodigen?

Jong zeg, om te trouwen. Maarja, als je zo'n leven hebt is dat niet zo heel gek natuurlijk..

ace leader
Naomi Watts schreef:
Je had verwacht dat ze je zou uitnodigen?

Nee, gelukkig niet . Ik ben alleen verbaasd, want ze is best jong

Vind het een goede trouw leeftijd, vooral voor een celebrity, die worden snel volwassen.

En zij hebben ook veel meer mogelijkheden dan de ''normale'' 22 jarige. Een (afstand)relatie is geen probleem, ze hebben geld en middelen genoeg om aan een goede toekomst te bouwen. De gewone mens moet eerst jarenlang flink werken en sparen om de grote stap te kunnen nemen.

Ook dat, en scheiden zelf is ook niet zo'n financieel obstakel.

Inderdaad, daar zijn ze ook erg goed in. Maar verder is dit wel een heel leuk koppel hoor.

Gefeliciteerd Hilary en Mike ! 22 Is een mooie leeftijd, maar ik ken een stel die trouwden toen ze nog maar 18/19 jaar waren. Zo jong is 22 dus niet echt.

Ik zie haar vaak bij de Oilers op de tribune zitten, erg fanatiek aanmoedigend. Dat vind ik altijd wel adorable. Net als Eva Longoria bij de San Antonio Spurs .

Dit nieuws heb ik helemaal niet meegekregen, wat leuk voor haar! Geen verkeerde leeftijd hoor om te trouwen, ben zelf ook 22 en van mij hoeft het ook niet lang meer te duren

Rianneke_Dan schreef:
Ben zelf ook 22 en van mij hoeft het ook niet lang meer te duren
! Cool. Ik hoor verlovingsklokjes tingelen, of ben ik gek? Trouwen en trouwerijen zijn leuke dingen. Bruiden zijn zo mooi, zien er altijd zo stralend mooi uit.

Dan heb jij ''Bride of Chucky'' nooit gezien soom. Sowieso lijkt samenwonen en financieel alles op orde hebben de meest logische stap voordat je een huwelijk gaat plannen. Althans, voor de gewone burger dan.

Elineloves schreef:
Dan heb jij ''Bride of Chucky'' nooit gezien soom. .
Dat ziet er wel freaky uit ja, ik ga Bride of Chucky dus maar niet zien, vond het eerste deel al best eng, ghehe.

Hooguit een jaar voordat ze scheiden... zo gaat dat eenmaal met de meeste sterren

Wat een onzin. Dan hou je je er ook niet zo mee bezig, meer succesvolle sterrenkoppels dan die falen.

Hilary is sowieso geen meid a la Paris Hilton, die elke week een ander snoepje aan dr arm heeft hangen. Dus ik zie dit ook niet zo snel kapot gaan.

Naomi Watts schreef:
Wat een onzin. Dan hou je je er ook niet zo mee bezig, meer succesvolle sterrenkoppels dan die falen.

even afwachten dan maar

Gisteren War, Inc. herzien en ben ook van plan om What Goes Up, Stay Cool en Provinces of Night op korte termijn te gaan zien. Duff heeft echt een opvallend goede feel voor indy scripts. Beetje de vrouwelijke variant van Ryan Gosling. Aangename actrice. Ik mag hopen dat ze een nanny neemt voor haar kind.

Dick2008
7 films van gezien. Alleen Material girls (samen met haar zus Haylie Duff) blijft wel een (redelijk) leuke film. Verder niets bijzonders.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:03 uur

geplaatst: vandaag om 08:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.