She Wants Me (2012)

geregisseerd door Rob Margolies
met Josh Gad, Kristen Ruhlin en Hilary Duff

Voordat hij een relatie kreeg met Sammy (Kristen Ruhlin) heeft Sam (Josh Gad) niet veel geluk gehad in de liefde. Bang om haar te verliezen aan John, de ex van Sammy, biedt Sam haar de hoofdrol aan in zijn nieuwe film. Maar de volgende avond toont een van Hollywoods meest gevraagde actrices, de populaire Kim Powers (Hillary Duff), interesse in het spelen van de rol. Nu zit Sam echter met een groot dilemma.

avatar van DonOswaldo
Matig.

Ik vond het nochtans een frisse, luchtige start. Vervolgens valt er helaas nauwelijks humor te bekennen en weet het ook maar half te boeien. Josh Gad kan de film maar moeilijk dragen en krijgt niet veel hulp daarin van de overige cast. Wordt gelukkig nog bijgestaan door de altijd leuke Hilary Duff, maar die had een veel kleinere rol dan ik aanvankelijk dacht.