The Haunting of Sharon Tate (2019)

Horror / Thriller

geregisseerd door Daniel Farrands
met Hilary Duff, Jonathan Bennett en Lydia Hearst

De film gaat over de laatste dagen van het leven van Sharon Tate voordat ze op 26-jarige leeftijd tragisch werd gedood door de volgelingen van Charles Manson. Sharon is net naar het huis verhuisd waar zij en regisseur Roman Polanski hun gezin zouden beginnen, aangezien Sharon acht maanden zwanger is van hun eerste kind. De vrienden van Sharon houden haar gezelschap tot Roman uit Europa terugkeert. Wat een leuke tijd zou moeten zijn, wordt sinister wanneer zich een reeks vreemde gebeurtenissen voordoet - een griezelige man genaamd Charlie komt langs, vreemde hippie-meisjes passeren de woning en de familiehond verdwijnt. Sharon krijgt visioenen van haar naderende dood en kan haar vrienden niet overtuigen dat de visioenen echt zijn totdat het te laat is voor hen allemaal.

avatar van BlueJudaskiss
Interessante regisseur! En leuk om Hillary weer een keer te gaan zien.

avatar van perceived
Nice! De regisseur heeft al een aantal hooggewaardeerde Horror-docu's gemaakt (die ik nog niet heb gezien).

avatar van mikey
Beetje een raar plot toch? Ik bedoel de afschuwelijke moord is echt gebeurd en heeft niets met hauntings te maken gehad. Niet koosjer. Ook totaal onbegrijpelijk om de moorden als tiener-entertainment te presenteren. Neem aan dat dat de doelgroep weer zal zijn?

avatar van xgogax
mikey schreef:
Inderdaad , we leven in een rare wereld .

avatar van john mcclane 2
goede keuze van Hilary Duff om in een film als deze een hopelijk succesvolle come back te hebben .

mikey schreef:

Het woord haunting heeft verschillende betekenissen die wat van elkaar weg hebben.
Ze had destijds visioenen(hauntings)dus ik vind het niet zo gek staan.

tattoobob schreef:
Ze had destijds visioenen(hauntings)dus ik vind het niet zo gek staan.
okay een mix tussen een home invasion film en Repulsion?

mikey schreef:
okay een mix tussen een home invasion film en Repulsion?

Dat iemand hauntings heeft heeft toch niet zoveel met het genre te maken of soort film te maken?

tattoobob schreef:
het is een home invasion flick aan de trailer te zien. en op 1 min 41 sec van de trailer zag ik een niet zo erg geslaagd eerbetoon aan Repulsion. vandaar.

mikey schreef:
Ooh op die fiets....ja sla de trailers meestal over

avatar van Corcicus
Gewaagd en een beetje wansmakelijk dat ze niet wachten tot Roman Polanski dood is vooraleer ze zijn groot familiedrama op het witte doek brengen.

Slecht,niet kijken,overslaan.

Dat is een beetje het advies wat ik kan geven.
Het budget zal wel aan de lage kant hebben gezeten voor deze film want het is geen porum.
Hilary Duff....mooie vrouw maar daar is alles mee gezegd.

avatar van Sylvia_1990
Verschrikkelijke film zeg!? zelfs Hillary vond ik hier zwaar tegen vallen. Slechte acteurs, en raar einde jammer dat ze deze weg zijn ingegaan.