Cadet Kelly (2002)

Verenigde Staten / Canada
Komedie / Familie

geregisseerd door Larry Shaw
met Hilary Duff, Christy Carlson Romano en Shawn Ashmore

De veertienjarige Kelly Collins heeft een perfect leventje, totdat haar moeder met het hoofd van een militaire academie gaat trouwen. Kelly moet haar mooie kleren inruilen voor legerkleding en ze wordt hard onder handen genomen door haar instructeur. Toch besluit ze te laten zien, dat onder deze moeilijke omstandigheden ze alles kan overwinnen.

Private Benjamin - Part 2 ?

avatar van moviefreak#1
Lijkt het idd wel op, is dit nog ooit op video uitgekomen of moet ie nog naar de bios ?

Is gister op tv geweest.
lache!!!

het was wel een leuke film ik heb hem ook opgenomen want toen moest ik oppassen dus ik heb hem gisteren weer gekeken maar was best wel een leuke film om een paar keer terug te zien

Hele leuke en grappige film.Het is zo leuk dat zo'n stuntelig meisje zich opeens moet bewijzen tegenover strenge instructeurs.Ook leuk dat 'Kelly' uiteindelijk een heldin is.

avatar van Hilarious
Ik wou dat hij ook eens in België op televisie kwam.

avatar van mikey
Controversiele comedie of manners over een gezellig meisje, accessoires en bootcamp!1

avatar van Purmerend
Een echte meidenfilm met een hoog feel-good gehalte.

avatar van Hilarious
Oh yes hij is volgende week zondag op VT4. Ik ga hem zeker kijken.

avatar van Nassira
Hilarious schreef:
Oh yes hij is volgende week zondag op VT4. Ik ga hem zeker kijken.

Ik ook

darkRomance
Nassira schreef:

Ik ook

Ik ook :)

avatar van Hilarious
Het was een superleuke film. Het was echt leuk om Hilary Duff nog eens zo stuntelig en zo grappig te zien. Ik vond haar echt "adorable". Ik hoop dat hij ooit nog eens op dvd uitkomt. Nu heb ik hem gelukkig opgenomen.

avatar van stowa
ik vond het ook echt een leuke film, hij was echt lachen...
en ik vond ook dat die mooi eindigt enzo... wel spijtig dat die andere school wint!

ik vond het wel een leuke film! was wel grappig hoe ze zich ontwikkelde.
ik houd als jongen op de een of andere manier van Hilary Duff films, niet omdat zij knap is maar omdat het feel-good movies zijn. en daar maakt deze deel van uit

Best leuk, hij is net op tv geweest [België].

Maar soms deed Hilary te fel en te uitbundig en andere keren, zoals toen er werd aangekondigd dat ze ging verhuizen en dat er een baby kwam, reageerde ze koel.
Hilary speelt dezelfde rol als in al haar andere films.
Best jammer dat we nooit eens wat anders van haar te zien krijgen.

***

Ik vind dit echt wel een hele leuke film. Hilary Duff speelt echt heel heel goed van mij kreeg het 5 punten!!

avatar van mikey
Loessj. schreef:
Hup.. bannen die hap

avatar van stan
Was wel een oke film voor een tv productie

Toch nog happy end enzo en alles is goed gekomen met haar 2 vaders

hele leuke film 4*

IveLoveMovies
Ik moet deze zeker nog eens kijken op dvd . Dus ik geef nog geen cijfer. Ziet er wel goed uit

ik vind hem echt super leuk

leuke film en heel grappig. zeer goed geacteerd door hilary duff zeker omdat dat een van haar eerste films is. weer een goede film van hilary duff.

mikey schreef:
Hup.. bannen die hap

doe niet zo flauw hé je mag toch gewoon je mening geven

vind het ook een hoede film en idd hilary duff speelt heel goed

ik hou van veel good movies:P

avatar van m1701
Erg leuke film!
Dit is toch wel een van de betere films van Duff
Zeker een vermakelijke film
Aanrader om te kijken!

Weet iemand waar je de dvd's kan kopen?
vindt nl de film niet op het internet...

moet je maar engels leren en verder hebben ze hem vast bij bol.com

succes

avatar van huVILEub
Nog wel aardig. Als familiefilm goed geslaagd. Maar het was wel voorspelbaar en en simpel verhaaltje. Niets bijzonders, maar wel vermakelijk. Misschien ook een beetje meer naar meiden-film hangend. Maar als jongen die misschien net te oud is voor zo'n films, kon ik hem als familiefilm wel waarderen.

avatar van DonOswaldo
Ja, leuk filmpje. Hilary Duff laat weer eens zien hoe goed ze is met gezichtsuitdrukkingen en ook Christy Carlson Romano doet het leuk. Kijkt verder goed weg, geen ergernissen en een aantal leuke momenten. Prima filmpje.

dikke 3,5*

ramonbrenda
ik vond dit een leuke film met een goed verhaal en grappige stukjes maar nie de beste van hilary duff