The Lizzie McGuire Movie (2003)

Komedie / Familie

geregisseerd door Jim Fall
met Hilary Duff, Adam Lamberg en Robert Carradine

Lizzie McGuire slaagt voor haar high-schooleindexamen en vertrekt naar Italië met haar groep voor een welverdiende zomervakantie. In Italië aangekomen komt ze erachter dat ze heel veel lijkt op een zangeres van een beroemd zang-duo uit Italië. De zangeres Isabella wil stoppen met haar huidige carriere en wil serieuze muziek gaan maken. Het probleem is alleen dat het duo moet optreden op de International Music Video Awards...

avatar van timburton
Europa wordt wel heel cliché in beeld gebracht. En je weet van te voren in een Amerikaanse tienerfilm dat de Italiaan weer de bad guy moet spelen. Vreselijk verwachtbaar. Maar toch heb ik genoten. Want dat broertje van McGuire is echt meesterlijk grappig.

avatar van notorious_kim
Een beetje een standaardverhaal, niet veel vernieuwend en Duffy slaagt niet steeds me te overtuigen van haar rol.

avatar van Katharina
Een beetje een saai verhaal, maar ik heb de film gezien in een tijd dat ik een grote Dufffan was, dus dat vond ik niet een groot probleem. Best een aardige film.

The Scorcher
Goed einde op de Lizzie McGuire Films.

avatar van Don MN
Lizzie McGuire Movie, The
Leuk voor tienermeisjes, maar weinig interessants voor iemand zoals ik. De film is een aaneenschakeling van voorspelbare scènes. Toch vond ik het, net als de serie, af en toe wel eens leuk vanwege de grappige stukjes. Als je een kleiner zusje hebt, word je wel eens verplicht tot afwisseling tussen jouw programma's en de hare, dan was Lizzie altijd makkelijk verteerbaar. Wel moet ze inmiddels eens stoppen met die tienerfilms, ik denk dat ze het echte werk wel aankan. Go Hilary.

avatar van benthe
Leuke film! Leuke personages, mooie dubbel rol van Duff!

Vroeger al meermaals gezien en ik heb deze film nooit slecht gevonden. nu was een al een tijdje gelden dat ik hem gezien had ik ik wist niet meer juist hoe hij ging. Het is een leuke film. Goed verhaal. zitten soms toch wat mindere/saai stukken in. Ik vind Hilary Duff toch goed spelen wat ze toch meestal goed doet.

avatar van aburex
Leuke film voor tienermeisje, maar ik vond deze film ook wel leuk. Waarom mag een oudere man niet houden van wat jeugdsentiment?

avatar van Liloow100
Ik heb deze film een paar jaar geleden bekeken, en dat beviel mij goed.
Er zaten een paar wat saaiere momenten in de film, maar de verhaallijn was verder wel leuk en origineel.
Ook aardig goed acteerwerk, ik ga hem binnenkort maar nog een keer kijken

avatar van Friday the 13 th
Lang geleden gezien, in mijn tienerjaren zullen we zeggen. Altijd een zwak gehad voor Hilary Duff, ben blij dat ik ze dit jaar heb kunnen ontmoeten en een prachtige foto met haar heb, alsook een handtekening.

Dit is echt een film met een jeugdige Hilary Duff, in tegenstelling tot Raise Your Voice waar ze al weer wat ouder is. De film heeft een echt kinderverhaal, maar is erg leuk om te volgen. Het liedje "Hey Now, this is what dreams are made off" was lange tijd een favoriet na deze film.

Leuk, althans wat ik er mij van herinner, ik zou hem nog eens opnieuw moeten kijken.

Dick2008
Een film die me leuker leek maar toch behoorlijk is tegenvallen. Irritant zijn de korte tekenfilmpjes tussendoor en ook sommige bijrollen worden behoorlijk irritant neergezet met voorop Alex Borstein. Mensen proberen leuk te doen, maar slagen wat mij betreft daar niet in. De film steunt nogal op Hilary Duff, waardoor de film nog wel genietbaar blijft en die zet ook nog, ook al is het verre van origineel, een leuke dubbelrol neer. Ook Adam Lamberg probeert nog wel de boel te redden.

Aanvankelijk begint de film leuk en eindigt ook grappig, maar daartussen dut hij heel vaak in en meer dan een romantische tiener- / danwel familiefilm haal ik er toch niet uit. Weliswaar zitten er mooie opnamen van Rome bij en wordt de film ondersteunt door mooie achtergrondmuziek, maar de humor voor een komedie is veel te karig en er wordt nogal wat romantiek in gestopt die de film met regelmaat saai maakt. Kleine 3.0.

Geweldig, ik stond als 12jarig meisje te trappelend te wachten totdat deze film uitkwam
En toen het uiteindelijk uitkwam .. ik was in de 7e hemel..

Ik was geobsedeerd door Lizzie!
Ben er nog steeds gek op !

Volgens mij heb ik deze film ooit tijdens een kinderfeestje gekeken in de bios met vriendinnen. Toen leuk, maar nu niet meer. Ik houd niet van het acteerwerk van Hilary.

avatar van m1701
Leuke vermakelijke film, alleen haar gezichtsuitdrukkingen zijn
best irritant af en toe.... zo gemaakt dom acteren.
Leuk voor een xtje meer niet

avatar van Elineloves
Jeetje, hoe heb ik dit als tienermeisje leuk kunnen vinden, bedacht ik me zojuist even. Dat irritante playbacken, de kleffe liedjes, het vervelende broertje, de gemene 'die plots niet meer zo gemeen is' klasgenote, die animaties.. En dan te bedenken dat ik vroeger een crush had op David 'Gordo' Gordon. Awkward.

Vreemd genoeg kwam ik er deze keer amper doorheen. Enorm behoefte om te fast forwarden. Uiteindelijk ben ik van lichte ellende was gaan vouwen (Tja) en dat hielp wel. Hoewel het vervelende stemgeluid van Lizzie en de vervelende gladjakker Paolo. Hilary was hier duidelijk nog erg jong. Toen ze ouder was, ben ik haar beter gaan waarderen. Voor de doelgroep vast erg leuk, ik was er 10 jaar geleden tenslotte ook dol op, maar had het beter bij die ene kijkbeurt kunnen laten.