The Lizzie McGuire Movie (2003)

Komedie / Familie

geregisseerd door Jim Fall
met Hilary Duff, Adam Lamberg en Robert Carradine

Lizzie McGuire slaagt voor haar high-schooleindexamen en vertrekt naar Italië met haar groep voor een welverdiende zomervakantie. In Italië aangekomen komt ze erachter dat ze heel veel lijkt op een zangeres van een beroemd zang-duo uit Italië. De zangeres Isabella wil stoppen met haar huidige carriere en wil serieuze muziek gaan maken. Het probleem is alleen dat het duo moet optreden op de International Music Video Awards...

niet echt bijzonder maar wel leuk om te kijken

Leuke film een beetje kinderlijk maarja,
\ik vind dat het broertje van Hilary duff (Jake thomas) doet (aktie camera opnames enz)
een 3,5

Leuke films, het is gebasseerd op die serie, dus als je die serie niet hebt gezien is het niet leuk! Ik heb heel veel stukken van de serie gezien en vind hem dus leuk!

--Nancy schreef:
opzich een leuke film.
alleen een beetje aan de kinderlijke kant.
het liedje op het laatst is wel leuk!

waarom kinderlijk
er valt niks kinderlijk in
het is gewoon een geweldige film!

avatar van -jack_sparrow-
ik vond hem ook best mooi ,en ook geweldige muziek
maar ook het acteerwerk was niet mis.
bijna alle personages uit de serie zitten erin dus dat zit al goed.

en ik vond hem zeker niet kinderlijk
ik geef 4.0

avatar van Leland Palmer
The Lizzie McGuire Movie: slecht verhaal, geen goede acteerprestaties, maar jongens.....wat hebben we een uitzicht met Hilary Duff in beeld! De nummers zijn zowaar niet eens slecht en omdat Duff zo'n lekker ding is geef ik nog een voldoende!

* * 1/2

avatar van jumpstylemovie
gewoon wel geinig om naar tekijken
meestal zijn dat de stukjes van matt , lizzie is nogal saai
3.0***

Ik vond het opzich een goede film. Zeer romantisch. En het liedje What dreams are made off" van Paolo & Isabella vind ik echt helemaal top!
Locatie perfect en ik kan bijna geen minpunt noemen. Alleen kan ik me nogal irriteren aan dat poppetje van haar dat om de haverklap in beeld komt maaralsnog een 4 van mij!

avatar van hellblazer93
Een film die snel verveelt, behalve als Hilary Duff in beeld is natuurlijk. Ik ben absoluut geen fan van de liedjes en de muziek maar het is geen fiilm die in de flop-100 hoort. Maar ook absoluut niet in de top-250. Mij stem is 2,5 *

ook nog wel een van mijn lievelingsfilm.

4.5***

avatar van AGoos
de enige reden waarom ik af en toe een aflevring van de serie meepikte op tv was omdat die Jake Thomas, die haar broertje speelt zo geniaal is....alleen in deze film is hij bijna niet te zien...en dat is heel erg zonde....1,5*

avatar van jumpstylemovie
AGoos schreef:

dat vind ik dus ook

avatar van 606
AGoos schreef:

juist verders vond ik alleen einde leuk en de rest niet

2,5 ster

super film ! Lekker romantisch

avatar van tommykonijn
Niet echt de Leukste Film maar ondanks dat soms toch nog wel aardig om te zien, Hilarry Duff doet het wel Goed maar redt helaas de Film niet en dat vind ik toch best wel jammer want ik had er meer van verwacht .

Don_Mat
Leuke wegkijk film. Alleen die stem van Hilary is in deze film zo irritant! Zo hoog en schel. Verder een beetje een te zoet einde en absoluut op dezelfde acteurs na niks van de serie (die ik superleuk vond). 3 *

avatar van niethie
Heb de serie vroeger altijd met veel plezier gekeken en af en toe vind ik het nog steeds best leuek om wat herhalingen ervan te zien. Maar deze film vond ik maar weinig soeps, opzicht wel een leuk eerste helft, echt een typische kinderfilm prima vermaak niet mis mee, maar daarna slaat het drama toe het moest zichzelf weer zo nodig ontpoppen in een voorspelbare zoetsappige prul dat duidenlijk gericht is op de wat jongere meides onder ons die dit soort zoetsappigheid wel kunnen waarderen.
Verder wil ik er nog even aan toevoegen dat duff er erg leuk uitzag jammer dat ook zij weer moest veranderen in een hersenloze bimbo van minder dan 40 kilo zwaar.
2,5 steren (omdat ik me toch nog wel vermaakt heb, het keer gewoon lekker weg)

cartmans bitch schreef:
ik vind het wel een leuke film. ik wil graag weten hoe het eerste liedje heet dat gezongen word, wie weet het?
volgens mij atomic kitten - number one
later reactie maarja xP

cartmans bitch schreef:
hoe kun je die film zien online op moviemeter.nl?? weet iemand het??

eva.eva schreef:
super film ! Lekker romantisch

hoe kun je die film online zien??

avatar van knd_boy
omg wie kijkt daar nu naar

avatar van Dianaa`
Leuke film voor jongere kinderen. Toen ik wat jonger was, vond ik de film geweldig. Er hangt een vrolijke sfeer en het eindigt met een vrolijk einde. Hilary Duff vind ik wel af en toe overdreven.

avatar van Rocco1984
Leuke film inderdaad voor meiden tot een jaar of 13 / 14. Waar ik mij wel aan irriteerde waren de overdreven stereotypetjes.

Gewoon verstand op K3 en kijken maar!

desteven007
Pff voor een keertje kijken is het wel leuk, niets speciaal het einde is ook zo te achter halen ....
Een meisjesfilm noem ik het ..

avatar van Mary_Shaw
mooie film het soort film dat je achterlaat met een goed humeur

avatar van Demoniac
Ik vond het geen goede film. Had ik eigenlijk ook niet echt verwacht. Het stukje dat Paolo en Lizzie gaan zingen en Paolo zijn echte zangkunsten vertonen gaat vond ik wel erg grappig trouwens. 2*

avatar van missl
ik moet altijd wel lachen om lizzie

Achmed
Vroeger kwam de serie zo vaak op tv dat ik het meeste wel heb gezien, dan maar ook de film gekeken!

Een leuke film om te zien, wel vermakend. Leuk als afsluiting voor de TV-serie. Hij komt een beetje saai op gang. 4 sterren

desteven007
yasnaxx schreef:

Je geeft hem de volle 5!
Wat hij ook trouwens niet verdiend.