The Lizzie McGuire Movie (2003)

Komedie / Familie

geregisseerd door Jim Fall
met Hilary Duff, Adam Lamberg en Robert Carradine

Lizzie McGuire slaagt voor haar high-schooleindexamen en vertrekt naar Italië met haar groep voor een welverdiende zomervakantie. In Italië aangekomen komt ze erachter dat ze heel veel lijkt op een zangeres van een beroemd zang-duo uit Italië. De zangeres Isabella wil stoppen met haar huidige carriere en wil serieuze muziek gaan maken. Het probleem is alleen dat het duo moet optreden op de International Music Video Awards...

film_kaza
Doom schreef:

Nee, juist eerder een van de slechtste als je het mij vraagt

maar 2 film met Hilary Duff die ik echt mag (mocht)

Agent Cody Banks, Casper en Wendy.

Deze staat bij mij op nummer 3 van favo Hilary Duff films.

avatar van stowa
Ik vind dit echt een heel leuke film.
Ik keek vroeger ook altijd naar de serie, en de film is ook gewoon super... Hilary Duff speelt de rol fantastisch en ze kan ook schitterend zingen.

Top gewoon!

avatar van JoeCabot
stowa schreef:
Hilary Duff speelt de rol fantastisch en ze kan ook schitterend zingen.

Bwa, nee. Hilary Duff kan niet goed acteren. Misschien krijgt ze in films als deze ook niet echt de kans om goed te acteren. Weer zoveelste rolletje als mooi, maar vooral dom blondje. Zo zijn er wel duizenden gelijkaardige rollen. Wel leuk als zo'n personages negatief voorgesteld worden, zoals dat blondje uit American Beauty "If people I don't even know look at me and want to fuck me, it means I really have a shot at being a model".

O ja, en zingen kan Hilary waarschijnlijk ook niet!

lowhusky
stowa schreef:
Ik vind dit echt een heel leuke film.

Top gewoon!

Je bent een fan van haar, misschien omdat je dan een 5 hebt gegeven? En wat als er iemand anders haar had gespeeld die precies dezelfde stem had en acteerde maar er anders uitzag? Dan gaf je zeker een lager cijfer...deze film is echt geen 5 waard, sorry!

Hmm stowa vind je dit zelf ook niet een beetje overdreven positief commentaar? De film was best oke naar mijn mening maar meer ook niet ik heb betere gezien

avatar van stowa
Ik ben niet de enige die deze film een 5 geeft hoor.
Ik begrijp dat jullie dit misschien geen goede film vinden maar ik vind die film echt wel goed. Iedereen een andere smaak e.

avatar van Hilarious
Ja stowa, ik volg precies je mening. Hilary Duff speelt de rol fantastisch en ze kan ook schitterend zingen.

En lowhusky, wij geven niet alleen 5 omdat we fan van haar zijn. Maar omdat het een goeie film is. Toen ik het 3 jaar geleden voor het eerst zag was ik er echt helemaal weg van. Daarom zou ik mijn stem nu niet verlagen omdat ik ouder geworden ben. Al is hij wat leuker voor een jonger publiek. Hij blijft leuk om te zien. Zeker een goed vervolg op de tv-serie.

Deze film is natuurlijk ook niet voor 16 jaar en ouder hè..
Heel veel mensen vinden hem slecht, ik dus niet.
Ik vond het een schattige film, leuke locatie.
Ik vind dat Hilary het aardig gedaan heeft voor haar eerste echte film.

avatar van FillumGek
Damn het valt me trouwens wel erg op dat alle mensen die een Hilary Duff-film 5 sterren geven, óf Hilary Duff-fans zijn óf (jonge) meiden zijn.

Ik denk al, zo goed kan een Duff-film nooit zijn, maar dit verklaard het dus

jack-sparrow
best wel een aardige film .
goed acteerwerk en humor .
ik geef 3.5

ik vond het wel een leuke film, had er niet zoveel van verwacht maar op een of andere manier heb ik me goed vermaakt.

Ik denk dat degene boven de 14 hem al niet meer leuk vinden. Ikzelf vond hem wel leuk..gewoon leuke meiden film

Ja, je moet een meisje zijn voor deze film én lekker jong: als je in groep acht zit ofzo. Toen heb ik hem ook gezien. Gewoon een lekker sprookje toch? Neem zo'n film nou niet te serieus, en ga hem lekker kijken. In moviemetertaal: "een lekker tussendoortje" .. míts je bij de doelgroep hoort natuurlijk!

moviemaatje schreef:
Dat zeggen ze dan altijd.. Vind dat niet hoor.. Ik vond dat de film best wel mee viel.. Van dat lekker tussendoortje, dat is wel waar, maar om een meisje te zijn? Vind ik niet.. Meisjes zullen hem wel liever zien en vaker kijken ofzo, maar dat wil niet zeggen dat jongens deze film niet mooi kunnen vinden.. Hilary acteert wel oké maar echt speciaal is deze film nou ook niet..

avatar van Thomas83
Er was weinig op tv, en daarom heb ik gisteravond maar op één afgestemd om deze te kijken. Ik was erg benieuwd, en had wel zin in een niet al te diepgaande film.
En ik moet zeggen, mijn verwachtingen waren niet al te hooggespannen, maar ik heb me prima vermaakt. Leuke film voor kinderen met name.
Het sprookjesachtige-verhaal is natuurlijk ongeloofwaardig (daarom is het ook sprookjesachtig), maar dat is totaal niet belangrijk bij een kinderfilm.
Dit is gewoon een best geinige film, als je er niet teveel van verwacht. Het niveau is ook zo slecht nog niet, ik heb me geen moment echt geërgerd.
Je ziet verder ook wat mooie plaatjes van Rome, en het tempo in de film is wel lekker.
Op een gegeven moment vind ik de film wel wat minder worden, maar niet zo erg dat ik zapneigingen kreeg.
The Lizzie McGuire Movie is vooral leuk voor kinderen onder de zestien of zo, met name voor meisjes.

jack-sparrow
leuke entartainende film.
geeft veel sights weer van rome.
best knap gemaakt .

avatar van D-ark
Leuke film niet meer.

Ik heb hem als jongen gezien tussen een paar dames in, en dan is het toch wel leuke film hoor. heb me vermaakt.. 3*

leuke film ! heb af en toe toch wel moeten lachen,

een verdiende 4*

De film boeit gewoonweg niet. Ze had het beter bij zingen gelaten . 2**.

Leuke film die mij echt wel boeide. Duff kan aardig goed zingen en ziet er best ok uit. De film kwam goed tot zijn recht en kom me best wel vermaken.

Heb m net weer gezien, en ik hoog het cijfer wat op.

3,0* -> 3,5*

Dit was wel echt heel erg, had niet verwacht dat het echt alleen voor kleine kinderen zou zijn.

avatar van dulcinea
Dat gevoel had ik er ook bij Kos. Je hebt tienerfilms die gewoon leuk zijn ook als je ouder bent (10 things I hate about you, Mean girls, Bring it on om maar een paar te noemen) Maar dit is echt wel een jeugdfilm en dat voel je echt wel. Verhaal slaat op niks, de grappen zijn niet grappig en het is héél voorspelbaar allemaal
Een tegenvaller dus!

Precies, kreeg er nogal een Bassie en Adriaan gevoel bij.

opzich een leuke film.
alleen een beetje aan de kinderlijke kant.
het liedje op het laatst is wel leuk!

Leuke film! Hilary heeft weer super geacteerd. Een *5 van mij!

ik vind het wel een leuke film. ik wil graag weten hoe het eerste liedje heet dat gezongen word, wie weet het?

avatar van Egoistico
cartmans bitch schreef:

Kijk eens of het betreffende nummer staat op de soundtrack-cd van de film.

avatar van Marly
Mooie film hoor maar ik weet nie ik mis iets??