The Lizzie McGuire Movie (2003)

Komedie / Familie

geregisseerd door Jim Fall
met Hilary Duff, Adam Lamberg en Robert Carradine

Lizzie McGuire slaagt voor haar high-schooleindexamen en vertrekt naar Italië met haar groep voor een welverdiende zomervakantie. In Italië aangekomen komt ze erachter dat ze heel veel lijkt op een zangeres van een beroemd zang-duo uit Italië. De zangeres Isabella wil stoppen met haar huidige carriere en wil serieuze muziek gaan maken. Het probleem is alleen dat het duo moet optreden op de International Music Video Awards...

GerwinF
Nog geen releasedatum? Er staat 2 Mei op de poster.

Ik denk dat dat in de V.S. is

avatar van Jordy
GerwinF schreef:

Nog geen releasedatum? Er staat 2 Mei op de poster.

haha

Ik wil deze film zooo graag zien. Ik hoop dat ie ook in nederland komt

Missie14 schreef:

Ik wil deze film zooo graag zien. Ik hoop dat ie ook in nederland komt

Grapje hoop ik...

Wah, ik mag dan 15 zijn maar deze wil ik wel zien :-P

visje1991
ik moet hem zien!

Hehe Idd, maar toch... Eigenlijk de enige kinderserie die ik leuk vind. Mischien komt dat ook wel door de hoofdrolspeler, hehe lol

Er staat toch dat die film vanaf 4 september in de bioscoop te zien is.. Is dat dan in Nederland...??

Yep

Ja, want in Amerika draait ie nu al. Namelijk al vanaf 2 Mei

Rolfsma schreef:

Wah, ik mag dan 15 zijn maar deze wil ik wel zien :-P
Ik ben 18 en ik kijk deze serie zegmaar.. zo vaak mogelijk

Hehe, ik ook. Ook alle reden toe

Ik heb de film al gezien .
hij is wel grappig want ik heb hem al een stuk of 5 keer zien.
Als de film in de bios uitkomt ga ik zeker naar de bios!

avatar van bioscoopzaal
Toch nog iemand blij met deze film

ZEKER n goede film, t verhaal kan iets sterker maarja. Als je regelmatig Lizzie McGuire kijkt MOET je m zien.

nou ik kijk Lizzie McGuire altijd, dus de film ga k zeker kijkuh

avatar van Mindflight
hilary duff is zooo cute

avatar van Hemdale
Hilary Duff is inderdaad wel een cutie. De film is ook wel aardig. 3 sterren.

he kheb vraagje, hoe oud is lizzie of hilary nu?

avatar van Hemdale
Arie2 schreef:

he kheb vraagje, hoe oud is lizzie of hilary nu?
Haar geboortedatum is 28 September 1987 dus reken maar uit.

onder het zappen, eens een keer blijven hangen bij de serie, maar die is toch duidelijk alleen geschikt voor kinderen tot maximaal 12 jaar.

Wow zo hoog ?? Dadelijk komt ie nog in de top 100 hehehe:D Zou schandalig zijn.

@ Arie & Killalot

Ze is 15 idd. Ik ga em zeker kijken, jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar dat boeit me toch geen f*ck

Ik heb em gekeken vandaag in de bios. Hij is echt wel cool. Hoezo kinderfilm, niemand in de bios was jonger als 16 jaar Hij is leuk, en Hilary ziet er weer top uit!

Linda
Rolfsma schreef:

niemand in de bios was jonger als 16 jaar

Zucht had ik dat maar........ Bij mij zat de hele zaal propvol met krijsende kinderen

Lekker verrot dan... Maar wel een beetje kunnen genieten van de film?

gister in bios gezien! ech wel leuk! misschien nog wel leuker dan de serie! en idd meer mensen boven 15dan minder.

mwah, k had eigenlijk een veel leuker verhaal verwacht. In vergelijking met freaky friday (die toen nogal concurent was) was dit verhaal nogal saai. Je verwacht een echte leuke teenage komedie/ feel-good movie maar zo voelde dat bij mij niet. Jammer....*2,5

Volgens mij gaat iedereen naar die film voor Hillary Duff zelf. Het gemiddelde commentaar op deze site bevestigd mijn vermoeden, ik vraag me af of dat het slechte en voorspelbare verhaal teniet doet. Zelf ken ik gasten die hem naar eigen zeggen 6 keer hebben gekeken, schaam je je dan niet?