The Lizzie McGuire Movie (2003)

Komedie / Familie

geregisseerd door Jim Fall
met Hilary Duff, Adam Lamberg en Robert Carradine

Lizzie McGuire slaagt voor haar high-schooleindexamen en vertrekt naar Italië met haar groep voor een welverdiende zomervakantie. In Italië aangekomen komt ze erachter dat ze heel veel lijkt op een zangeres van een beroemd zang-duo uit Italië. De zangeres Isabella wil stoppen met haar huidige carriere en wil serieuze muziek gaan maken. Het probleem is alleen dat het duo moet optreden op de International Music Video Awards...

vond de film meevallen... maar hillary is wel cute

Ben ik de enige die haar irritant vind? Ik kan me niet voorstellen mocht deze film me ooit voorgeschoteld worden dat ik m dan ook uitkijk.

avatar van moviefreak#1
Treht schreef:

Ben ik de enige die haar irritant vind?

Absoluut niet
verschrikkelijk irritante klotefilm.1 ster

ik heb ze nog nie gezien ma ik kan ma een iets zeggen ik zal het zeker doen ma is da dan het zelfde van op ketnet ?

avatar van Jordy
En nu in het Nederlands...

avatar van Yekezzez
Het is, denk ik, een vraag. (Er staat een vraagteken achter.)

avatar van sn@ke
Hij heeft de film nog niet gezien maar hij kan maar één iets zeggen ; hij zal dat zeker doen . De vraag " Is dat dan hetzelfde van Ketnet ?"---> ketnet is een vlaamse jeugdzender die Lizzie McGuire uitzendt , dus ja het is dezelfde Hilarry Duff.

avatar van Rujar
Ik heb de film in de videotheek gezien. (toch handig).

Kilinkt wellicht erg macho, maar dit is toch echt een film voor (kleine) meisjes.

Afentoe best leuke momenten, maar vooral erg vermoeiend.

Beetje kinderachtige (voel je niet aangesproken smaken verschillen nou eenmaal)

avatar van Locutus
Met 1 ster zit ik nog aan de hoge kant. Alleen omdat ze nog best lekker is. Super voorspelbare kinderfilm en ALLEEN geschikt voor vrouwen.

visje1991
Leuke film
Leuk stukje dat ze samen met die issabella (ofzo) gaat optreden
Ik had verwacht zoon "Lange aflevering" maar het is een een leuke film!

wat vinden julli van het nieuwe nummer van Jamia?? "Wango Tango"

avatar van Purmerend
Leuke film voor meisjes!
Het is voor hun een droom om een popster te zijn.

Locutus schreef:

sorry maar ik zie in je profiel dat je 28 bent .... mag ik vragen waarom je deze film gaat kijken ? en dan nog beoordelen met 1 ster .. lol.

Zal ik mijn neefje van 8 hier eens een account laten maken en films laten kijken als Mulholland drive en Lost highway. Wedden dat ie zegt: "ik snap er niets van" en ze 0,5 ster geeft.

Lijkt me niet de bedoeling zo of wel ??

avatar van jassonn
Dus jij zegt dat deze film voor kinderen is,hoe zit dat dan met de Pixar film bijvoorbeeld.Daar gaat toch ook jong en oud naar toe.

Ja een Pixar film gaan alle leeftijden heen.

Wat heeft dat met deze film te maken ?

Ik kan me niet voorstellen dat iemand van rond de 30 deze film in de bios gaat kijken (ja met je kids , maar anders niet).

avatar van jassonn
Waar staat dat hij 'm een de bios heeft gezien?Deze is allang gewoon te huur.

jassonn schreef:

Waar staat dat hij 'm een de bios heeft gezien?Deze is allang gewoon te huur.

omg ......

Jij snapte het verschil niet tussen deze film en een Pixar film , dus zei ik dat ik me niet kan voorstellen dat iemand van rond de 30 (IN HET ALGEMEEN) deze film zou gaan kijken. Terwijl een film als Ice Age of Finding Nemo toch wel mensen van 30 als publiek heeft.

Ok kom maar met je volgende zinloze opmerking

avatar van jassonn
Zinloos?Kijk dan eerst maar is naar je zelf.
Jij bent de gene die bij iemand z'n profiel gaat kijken om te zien hoe oud hij/zij is en hem daar dan in verband met een film èen of andere domme opmerking over te maken.

Verders heb ik hier niks meer aan toe te voegen.

Ik keek naar zijn leeftijd om te voorkomen dat ik een zinloze post plaatste ... was hij 12 jaar geweest dan had ik niet echt een punt gehad niet ?

Okay.

avatar van aryan
het was wel een leuke film, soms voorspelbaar en ook jammer dat die andere karakter uit de mcguire tv serie niet meedeed, miranda

maar het was wel een leuke film, 2.5*

avatar van John Doe
WiLL schreef:

Ok kom maar met je volgende zinloze opmerking

hahaha, dit denk ik ook vaak als ik tegen mensen praat die in cirkels praten en geen verbanden kunnen leggen op deze site, maar ik hou me net in.

Ik vind deze film echt heel leuk!

fredjas
Rujar schreef:

Ik heb de film in de videotheek gezien. (toch handig).

Afentoe best leuke momenten, maar vooral erg vermoeiend.

Beetje kinderachtige (voel je niet aangesproken smaken verschillen nou eenmaal)

ge kent niets van films

avatar van bioscoopzaal
Jij wel dan?

Inderdaad een film voor het wat meer onvolwassen, maximaal begin puberende volk, ik vond het allemaal niet slecht maar niet zo boeiend maar mijn zusje denkt daar anders over.

**1/2 dan maar?

Ik vond Rome wel mooi, de rest viel tegen..

Leuke film, anders als de serie, maar zeker niet slechter. Ze zouden een deel 2 moeten maken!

saske
Was wel een leuke film.

Niet echt bijzonder, maar slecht wassie niet.