The Lizzie McGuire Movie (2003)

Komedie / Familie

geregisseerd door Jim Fall
met Hilary Duff, Adam Lamberg en Robert Carradine

Lizzie McGuire slaagt voor haar high-schooleindexamen en vertrekt naar Italië met haar groep voor een welverdiende zomervakantie. In Italië aangekomen komt ze erachter dat ze heel veel lijkt op een zangeres van een beroemd zang-duo uit Italië. De zangeres Isabella wil stoppen met haar huidige carriere en wil serieuze muziek gaan maken. Het probleem is alleen dat het duo moet optreden op de International Music Video Awards...

avatar van danuz
Mja, ik weet het niet, ik vond hem iig laaaang niet zo leuk als de serie [want die is natuurlijk kickass]..
In de film miste ik Miranda en ik vond Gordo niet zo cool als normaal.

neo (crew)
Goed, er schijnt dus een serie van te zijn.Op zich best aardig, maar het nogal brave verhaal en die irritante getekende versie van Mcguire maken het erg vervelend.Zit dit laatste ook veel in de serie?
2 sterren

Dustyfan
Yep, die tekenfilmpjes zitten ook in de serie, waardoor mijn dochter van 11 hier helemaal verknocht aan is.

Bovendien zingt Hilary Duff ook nog, waarmee de supersterstatus gebeiteld zit.

neo schreef:

Goed, er schijnt dus een serie van te zijn.
ER SCHIJNT een serie van te zijn?? Man, het zou moeten zijn. "Er schijnt een film van te zijn" De film komt toch echt voort uit de serie, die ik trouwens supervermakelijk vind.

Ik ken die hele serie ook niet hoor

IamBernie schreef:

Is dat geen kinder/meisjes serie dan??
En afgeleid van 'the movie' in de titel zou er wel iets moeten zijn ja.

saske
Ja er bestaat een serie van en die is inderdaad voor kinderen, heeft hier in Belgie op het kindernet ketnet gespeeld en ik ben niet zeker maar misschien ook op nickelodeon.

avatar van robertinho
Op Foxkids is het nog steeds volgens mij.

is gewoon een geil vrouwtje

avatar van U-96
doob schreef:

is gewoon een geil vrouwtje

Stop 's met dat irritante herhalen..

avatar van Esteban
Here at home viel er vorig jaar niet te ontsnappen aan de episodes op de televisie. Een uitgebreide aflevering van de -toegegeven- redelijk amusante meisjesserie 'Lizzie McGuire' is al wat ik verwachtte en is meteen ook wat ik in grote lijnen kreeg. De spirit zat er wel in, maar de typische humor bleef wat op de achtergrond en Hilary Duff leek zichzelf (bewust?) zo braafjes mogelijk te houden. Een half uurtje 'Lizzie' smaakt beter.

The Lizzie McGuire Movie ** ½

FisherKing
3* hier op de site... Ik zal de bagger maar eens uitzien voor een gedegen oordeel, maar.... /me raapt moed bij elkaar.

michelletjuhh
hele leuke film!
hilary duff is een fantastiche zangeres en actrice! mooi samengebracht in deze film!
(:pik heb hem 2 keer na elkaar gekeken )
het liedje uit hun optreden: "were dream are made off " is een zaaaligg! liedjuh!

Ja dat vind ik ook
alleen dat liedje blijft de hele
tijd in mijn hoofd zitten
Ik heb ook bijna alle series
op dvd en ik kijk ze heel erg vaak

avatar van stan
het is een hele leuke film hoor

Leuke film en die serie was best ook leuk . Maar dat liedje op het laatst vond ik wel mooi gezongen !!!!!!!

avatar van Regan_Robbie24
Ik vind hem wel leuk, voor iets anders... normaal kijk ik naar enge of maffe komedie films. Maar deze is niet slecht, beter dan de serie!

Lache k heb em in de bios gezien

avatar van stan
ten 1e de film the perfect man die op 28 augustus bij ons in de bios is. daarna komt nog de film foodfight! komt aan het einde van dit jaar nog uit daarna is ze nog te zien in de film Material Girls die in 2006 uit zou komen die film wordt nu gefilmd. na die film is ze ook nog te zien in: Outward Blonde die is nu in production! en komt ook in 2006 uit!

Och ja wat moet je ervan zeggen, vond de serie eerder altijd wel grappig op tv, als je je toch verveeld bleef je wel is hangen dus ja deze film maar is gaan kijken dan..

Is beetje hetzelfde allemaal, acteren is soms erg slecht, die moeder b.v. maar ach ja, boeie, daar moet je ook niet op letten bij deze film. Het verhaal was wel leuk en toch een einde wat je niet helemaal, maar ook weer wel verwacht... hehe, ja ik volg mezelf ook niet..

Film werd btw wel steeds leuker, krijgt van mij toch nog een 2.5 *, redelijk filmpje...

leuke film met geinig gezongen liedjes door hillary duff zelf maar kijk toch liever de serie .
Leuke scenes met al die bezienswaardigheden daar in italie .

Ja dat vind ik ook, de serie is wat leuker en korter, dan blijf je er toch wat beter voor zitten....

Hilarious schreef:
Prachtige film zoals we gewoon zijn van Hilary en het stak absoluut niet tegen! Een 5!!!

Aan je top10 te zien, Duff fan ?

Leuke film, alleen jammer dat die miranda niet mee speelde.

Lexus-limits schreef:
Leuke film, anders als de serie, maar zeker niet slechter. Ze zouden een deel 2 moeten maken!

Beter zelfs

kissygirl schreef:
Leuke film, alleen jammer dat die miranda niet mee speelde.

IK denk dat degene die Miranda speelt ruzie heeft met Hilary want tegenwoordig trekt ze veel samen op met Lindsay Lohan, de rivale van Hilary Duff.

avatar van YuLaw16
Omg dat deze film gemiddeld een 3 staat, zeg wel weer wat over het niveau hier

avatar van SuperSideSwipe
Leuke film, maar alle films van Duff zijn leuk.

Ik vond vooral het tweede helfd van de film wel een lekkere tempo hebben, en een gebruikelijke hoge feel good gehalte.

en YuLaw16, een goede film hoeft niet perse een ingewikkelde film te zijn, of een film waar je goed over moet nadenken.

Een echte filmfanaat staat open voor alle films. De opzich meest simpele films kunnen brilljant zijn. Kijk maar eens naar de geweldige "Mean Girls". Die film ontvangt veel lof van iedereen, zelfs de meest gehaaide filmcritici.
Deze film is weliswaar niet van dat niveau maar evengoed van een goede kwaliteit.

avatar van soom
wel aardig, je moet ervan houden hea???:)
Hilary duff is niet slecht. ze zingt goed.

avatar van stan
Ja als ze echt zou zingen

Dit is een of andere maffe computer stem