Material Girls (2006)

Komedie / Drama

geregisseerd door Martha Coolidge
met Hilary Duff, Haylie Duff en Anjelica Huston

De zussen Tanzie Marchetta (Hilary Duff) en Ava Marchetta (Haylie Duff) zijn eigenaressen van het familie-cosmeticafortuin. Wanneer er echter een groot schandaal plaatsheeft met bijbehorend onderzoek, raken de zussen hun fortuin kwijt en staat hun wereld op z'n kop.

The Scorcher
Amusante tienerkomedie met de zusjes Duff.

sjah, meer drama dan komedie
weinig tot niks gelachen, maar daar ging ik ook niet vanuit van te voren
opzich niet heel erg om aan te zien, maar een aanraader is het niet want je mist er niks aan

avatar van shockdog

Actiefilm???

avatar van Saaaarrtje
ontzettend saai

avatar van TragieStar.*
Ik vond het allemaal wel meej vallen.
Niet heel goed niej heel slecht.
Maar toch 2,5*

avatar van brabusRUS
Echt goed is ie niet. Er zaten paar echt irritante momenten in zoals met die rode Mercedes SLK. Verder was ie opzich wel kijkbaar en daarom verdient ie niet hoger dan een 4.

avatar van DonOswaldo
leuk kijkvoer voor een avondje, niks dat er uitspringt, maar leuk voor een avondje

avatar van aburex
Niet één van de beste tienerkomedies. Er komen weinig grappen in en het verhal is al honderd keer verteld. De zusjes Duff proberen nog het verhaal te redden maa helaas. Toch nog 3* voor de schattige Hilary (haar zus vind ik zo mooi niet)

avatar van Skylar_Malfoy
Normaal beoordeel ik chick flick's met het 'verstand-op-nul' idee, en meestal komt het dan toch wel op een 3 tot 3,5 uit (ondanks dat het echt niet mijn genre is), maar dit...
Echt een vreselijk saaie, stomme, langdradige film. Duff kan niet acteren en ik heb het idee dat haar zusje alleen meespeeld omdat Duff haar een plezier wilde doen.
Hilary Duff is gewoon zo ontzettend overdreven. Alles aan dat kind is gemaakt, van haar stem tot haar tanden.
Het dramagehalte bij deze komedie was ook gewoon te veel...
In een woord: afschuwelijk.

avatar van skullcandygirl94
beetje saaai,

het begin is wel leuk, gewoon twee shopaholics die alleen de bimbo op feestje uithangen daarna word het drama met een leuk maar onwerkelijke ne voorspelbaar einde

de humor die erin zit, is er niet het is geoon drama

Dick2008
Eigenlijk een echte meidenfilm waar ik me trouwens toch prima bij vermaakt hebt. Aan het begin dacht ik weer met een tienerfilm te maken te hebben, maar door de manier waarop het verhaal getoond wordt is het me toch allemaal erg meegevallen.
Die beide meisjes zien er wel leuk uit. Interessanter vind ik echter allerlei zaken waar ze tegen aan lopen na het schandaal. De materialistische wereld waarin we leven met allerlei luxe en gemak. Nog een wonder dat hun mobieltjes het bleven doen. Verder ook nog de zakenwereld en de schandaal pers. Het einde is weliswaar voorspelbaar maar de film kent veel kleine komische momenten, zodat ik dit dan toch een heel aardige film vind. 4.0.

avatar van benthe
Leuke film voor lekker te kijken 's avonds, maar voor de rest wel een heel afgezaagd verhaal.

avatar van Elineloves
Lol.. ik was deze film aan het kijken, en halverwege dacht ik: Ik ken dit ergens van. Mja, ik had hem dus allang gezien. Maar het duurde lang voordat er een belletje ging rinkelen.

Normaal ben ik geen fan van films over domme, arrogante maar stinkend rijke meiden, maar Hilary is gewoon te mooi. Het is dan ook geen straf om haar zovaak in beeld te zien. De film is natuurlijk geen hoogvlieger, maar er zitten genoeg grappige dialogen in waardoor je hem af kijkt.

Deze film was goed, niet mijn lievenlingsfilm maar toch.
Ik heb hem voor 1.49 in blokker gekocht, dus voor die prijs vind ik het echt een goede film!!!!

haha, zo'n slechte film dat ie gewoon grappig wordt

avatar van patito
ik kijk films altijd af helaas...

avatar van Dianaa`
Leuke film voor een keertje. Het is echt een behoorlijk slecht verhaal en het acteerwerk is ook heel laag. Toch heb ik me prima vermaakt op een zondagmiddag.
Je moet je er niet veel bij voorstellen en gewoon kijken.

avatar van moviemafketel
Is dat dr echte oudere zus? Lijken voor geen meter op elkaar en Hilary heeft duidelijk een stukkie meer vooraan gestaan.

avatar van Boogeyman
Hilary.. Nom nom nom. Coolidge even blij dat ik op dit tijdstip geen verhaal meer lust en mijn "digitale zenders" er tijdelijk uitliggen.

@ Freddy: Zusjes moet je altijd onder de douche vergelijken..

Onder de douche? lol.

Maar, ik vind ze best op elkaar lijken hoor.

avatar van Courtes
Ik geef er mn leven voor als ik deze film maar nooit weer hoef te zien!!
No shit dat deze was genomineerd voor 2 razzies

avatar van Boogeyman
TragieStar.* schreef:
Onder de douche? lol.

Maar, ik vind ze best op elkaar lijken hoor.

Ja, als ze naakt zijn kun je beter de "gelijkenissen" zien. Maar in deze film is dat wat lastig, ook al hebben hebben ze duidelijk dezelfde moeder. (Ogen, mond, haar etc.)

avatar van moviemafketel
Nee Hilary is het "mooie" meisje van de familie, haar zus kunnen ze nog tig keer opmaken, maar moet het helaas toch afleggen.

avatar van TragieStar.*
En ik dacht dat je blond niks vond?

Vind haar zus ook minder mooi maar toch ook niet lelijk

avatar van moviemafketel
Haar zus is een doorsnee meisje dat je overal op straat ziet. Hilary vind ik ook niet extreem mooi hoor, mij iets te jeugdig nog. Maar met donker haar mag ze er best wezen.

Ah, oke

Ik stop maar, want anders krijg ik weer berichten dat ik teveel off-topic ga..

Verschrikkelijke film.
Best leuk verhaal, maar met de zusjes Duff word alles weer minder. Slechte actrices, blijf ik bij.

avatar van Fran
Ik ben geen fan van Hilary Duff maar echt tenenkrommend vind ik haar ook niet. Toch vond ik dat in deze film wel. De gehele film is supersaai en Duff geeft haar personage zo neer als een leeghoofdige dombo dat ik er helemaal niets mee kon. Het had op zich wel een grappig verhaal kunnen zijn. Van die rijke meisjes die zich moeten gaan redden in de "echte" wereld en werken voor hun kost. Maar door de leegheid van de personages was het super, super flauw. Niet leuk !!

Ik hou van Duff, werkelijk.
Maar in deze film zat amper verhaal ..

avatar van J.Ch.
Dertien in een dozijn. Meisjesfilm waar nauwelijks moeite in gestoken lijkt. Alle clichés op een rijtje, een onlogisch en weinig boeiend verhaal, een paar halve levenslessen, bekende meisjesactrice erin en klaar. De dommigheid van de stinkend rijke meisjes levert af en toe wat flauw-grappige momenten op, maar het verhaal zelf stelt erg weinig voor. De hele moeite is wel heel snel verholpen. Zo moet Hillary Duff de eerste dag na haar verval tot armoede zich nog kleden in haar pyjamajurkje, daarna kost het de beide zusjes geen enkele moeite zich op en top te kleden en op te maken. In het eind komt eigenlijk alles goed, en hoewel de meisjes allebei een niet-rijkeluis-vriendje aan de haak hebben geslagen zijn ze eigenlijk nauwelijks minder materialistisch dan eerst. Niet een film waar ik veel van verwacht had, maar desalniettemin viel Material Girls tegen.