• 8.978.927 stemmen

How I Met Your Father (2022-2023)

Status: Geannuleerd

Genre: Komedie / Drama

Ontwikkeld door: Isaac Aptaker en Elizabeth Berger

Met onder meer: Hilary Duff, Kim Cattrall en Chris Lowell

Release datum: dinsdag 18 januari 2022

Eerst uitgezonden op: Hulu (Verenigde Staten)

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot How I Met Your Father

In de nabije toekomst vertelt Sophie haar zoon het verhaal van hoe ze zijn vader ontmoette: een verhaal dat hen terug naar het jaar 2021 katapulteert. Een periode waarin Sophie en haar hechte vriendengroep aan het uitzoeken zijn wie ze zijn, wat ze uit het leven willen halen, en hoe verliefd te worden in het tijdperk van dating-apps en onbeperkte opties.

Meningen over How I Met Your Father

vrijdag 14 januari 2022
How I Met Your Father seizoen 1 Eerste recensies 'How I Met Your Father': Kijken of skippen? - SerieTotaal Dit gaat zwaar floppen. Weer zo'n woke gezelschap, flauwe grappen en zo te zien veel te weinig chemie. Zou me verbazen als dit emotioneel net zo sterk word als HIMYM of dat het de scherpe grappen van die serie kan benaderen.

AvaRava_tv

woensdag 26 juli 2023
How I Met Your Father seizoen 1 Ik kan mij grotendeels vinden in de recensie van mijn bovenbuurman. Vooral het gebrek aan chemie tussen de vriendengroep is zo zichtbaar en voelbaar dat het allemaal zo geforceerd overkomt, dat het gewoon niet lekker wegkijkt. Seizoen 1 was met 10 afleveringen net te doen, maar het tweede seizoen van 20(!) afleveringen, laat ik voor nu aan mij voorbijgaan. Definitely, Maybe (Film, 2008) - MovieMeter.nl onlangs gezien en kun je wel omschrijven als 'How I Met Your Mother - The movie'. Hierin was de chemie wel zicht- en voelbaar. Wellicht een tip... 2,0*