menu

Film / Video on Demand / NPO Start

zoeken in:
Mocht dit topic toch al ergens eerder zijn aangemaakt, dan mijn excuses. Voor nu dan... NPO heeft inmiddels een bescheiden collectie

Nog geen druk topic dit.

Ik zat zojuist eens naar het aanbod te kijken (via de lijst hier op MM) en pikte er wat films uit. Bleek dat sommige films met een gratis account te bekijken zijn en voor andere moet je NPO Start Plus hebben. Kost 2,95 per maand. Het had me wel handig geleken als je snel kunt zien welke films in de gratis versie te zien zijn. Nu moet je dat stuk voor stuk controleren.

Ik kwam in ieder geval Cloaca tegen, die je gratis kunt streamen. Had ik nog niet gezien, dus die pik ik effe mee.

Verder vind ik het aanbod nog niet dusdanig interessant, dat ik ervoor ga betalen, ook al is het maar 2,95 per maand.

Jordy (admin)
Doorzoek het filmaanbod van NPO Start

hier kun je ook alleen het "gratis" aanbod doorzoeken, via het vinkje onderaan

Ah, mooi! Dat vinkje had ik nog niet gezien. Ik keek alleen bij overzicht. Dankjewel!

Handig. Wel jammer dat je alleen vanuit Nederland daarop films kunt kijken, of je moet een VPN gebruiken.

Jordy schreef:
Doorzoek het filmaanbod van NPO Start

hier kun je ook alleen het "gratis" aanbod doorzoeken, via het vinkje onderaan

Er gaat iets mis met deze zoekfunctie. Als je op deze manier zoekt, komen er momenteel ook films van NPO Start Plus bij, oftewel de betaalde versie. Voorbeeld: Elle (2016) van Paul Verhoeven staat in de zoekresultaten, maar die is niet gratis te kijken.

Jordy (admin)
zal daar binnenkort even naar kijken

*edit* dit moet morgen weer goed gaan, zo niet hoor ik het graag

Ik zat nog even te testen en met of zonder dat vinkje krijg je dezelfde resultaten. Er wordt momenteel dus helemaal niks gefilterd.

Jordy schreef:

Ik zag je edit pas na mijn vorige post. Dank voor het oplossen. Ik zal het morgen testen. Jammer dat ik dan nog zes dagen moet wachten voordat ik opnieuw kan exporteren, want ik ontdekte de fout pas na de export van deze titels die ik gisteravond maakte.

Jordy schreef:

Ik zie geen verandering. Met vinkje aan geeft hij nog steeds alle films.

Zojuist nog een keer geprobeerd en het lijkt nu goed te gaan. Ik krijg nu 118 titels in plaats van de 211 die het er gisteren waren.

Jordy schreef:

Gaat toch niet meer helemaal goed. Ik krijg nu niet alle titels, maar bij de zoekresultaten verschijnen wel diverse titels die niet gratis zijn, zoals bijvoorbeeld Das Leben der Anderen, Slumdog Millionaire en Vicky Cristina Barcelona.

Jordy (admin)
zal er binnenkort weer naar kijken

Prima. Geen haast.

Jordy (admin)
volgens mij is het opgelost, bedankt voor het melden

Jordy schreef:
volgens mij is het opgelost, bedankt voor het melden

Ik heb t/m de G de zoekresultaten vergeleken met de resultaten van gisteren. Sommigen zijn nu inderdaad verdwenen uit de resultaten, zoals de hierboven genoemde titels. Volgens mij zijn er echter ook titels die niet meer in die resultaten worden getoond, terwijl ze wel gratis te kijken zijn. Tot en met de G kwam ik deze twee voorbeelden tegen.
Bluebird (2004)
Get Lost! (2018)
Op MM staat "kijk op NPO Start Plus" bij die titels, maar je kunt ze zonder account kijken, dus er zou "kijk op NPO Start" moeten staan. De zoekresultaten lijken dus wel te kloppen, maar deze titels zijn verkeerd getagt.

Jordy (admin)
het is inderdaad nog niet helemaal goed zal weer even kijken

Gast
geplaatst: vandaag om 10:15 uur

geplaatst: vandaag om 10:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.